Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 836
Så jeg har hatt en problem nylig hvor jeg lagger noe sinnsykt på spill. Det er bare på min stasjonære PC. Jeg hadde det problemet før så jeg byttet nettverkskort og da funket det. Og nå, igjen har jeg det problemet. Jeg kommer inn på en game, kan spille for ca 2 min og da bryter det løs. Som jeg sa, det er bare på den ene pcen min så det er ingen som laster ned noe. Bruker trådløst.
Sist endret av Quantum_; 16. november 2012 kl. 23:26.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Kan være greit om du beskrev litt specs på PC'en og hvilket spill det lagger i.

(Mulig jeg har misforstått. Visste ikke at det var nettverklag du mente)
Sist endret av Zendium; 17. november 2012 kl. 00:35.
Sitat av Zendium Vis innlegg
Kan være greit om du beskrev litt specs på PC'en og hvilket spill det lagger i.

(Mulig jeg har misforstått. Visste ikke at det var nettverklag du mente)
Vis hele sitatet...
Det er på alle spill. Prøvde på BO2 og CS:S, det lagget på begge. Det har fikset seg nå men vil være sikker på at det ikke skjer i fremtiden.

Her her PC specsene: http://tinypic.com/view.php?pic=2mxiiqx&s=6
Og alle driverne er oppdatert?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Og alle driverne er oppdatert?
Vis hele sitatet...
Jepp, de skal nok være oppdatert.
Tenker med ein gong nat med css har jo dedikerte servere, så det skal ikkje ha så stor impact der, no veit eg ikkje om det er dedikerte serverer på bo2.

Tar det lang tid å laste inn nettsider? Du kan evt. gå på speedtest.net og kjøre ein test der og legge ut resultatet her.
åpne cmd
Skriv inn:

ping www.uninett.no -t

La den gå litt og se hva resultatet blir
Fant ut av hva det var. På den stasjonære pcen min bruker jeg en antenne på nettverkskortet, den antennen er ødelagt. Nå gjenstår det bare å kjøpe en ny antenne, men dessverre vet jeg ikke hvor jeg kan få kjøpt en :/.
Sist endret av Quantum_; 18. november 2012 kl. 16:29.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Komplett.no