Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1007
Skal til og registrere meg på en nettside, alt går bra til man kommer til reCAPTCHA Human test.. jeg skriver inn det som står der, men får en error som tilsier at jeg har skrevet in feil variabel..
noen som vet hvorfor? ..

takk for alle svar
Sitat av SnoopyRooy Vis innlegg
Skal til og registrere meg på en nettside, alt går bra til man kommer til reCAPTCHA Human test.. jeg skriver inn det som står der, men får en error som tilsier at jeg har skrevet in feil variabel..
noen som vet hvorfor? ..

takk for alle svar
Vis hele sitatet...
Noen catpcha`er er sensetive på store og små bokstaver.
Jeg har prøvd både med og uten store bokstaver..
Er rimelig sikker på at du bare misforstår en bokstav.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvilken side dreier dette seg om?
Hvor mange ganger har du prøvd?

Jeg er sikker på du får det til, med mindre det er noe feil med CAPTCHA modulen eller oppsettet.
Snakker om adfly.org..
Har prøvd 30-40 ganger nå.
irriterende, kommer aldri til og funke.. -.-
Kan du ikke requeste en ny captcha? Har selv fått noen på andre nettsider som er helt umulige, hehe.
Død over captcha. Med -0.5 og -0.75 på øynene, finner jeg disse til å være satan selv.
Mange captcha-moduler gir brukeren mulighet til å få opplest koden (krever at du har lyd på PCen selvsagt). Se om du ser noe lignende på adfly, om ikke prøv igjen og igjen. Får du det fortsatt ikke til, er det mest sannsynlig en feil hos adfly.