Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1712
Hei! Har ett spm jeg aldri har fått svar på. Hverken via søk, erfaring eller venner... Når man røyker en J, hvor lang tid tar det før man får lyst på søtsaker og mat? Har tenkt over dette så og si hver gang men glemmer dt etter jeg har røyket! Nå! Spent på hva dere mener! jeg tenker kaanskje 30-45 min? Nå er det i mitt tilfelle en brun feit en som skal smelles ha en fin kveld/natt videre!
Sånn cirka når effekten begynner å dempe litt, da vil jeg erstatte godfølelsen med noe mettendes. Rundt timen etter inntak.
Psykedelisk bakverk
Jeg for min del får sultfølelse så fort jeg begynner å mekke, men selve munchen kommer sigende etter ~30 min - 1 time
Rett etter en jonas så henter jeg meg noe drikke i kjøleskapet, setter på ommen sånn at den blir varm. tar kanskje 10-15min. Går til pcen min og loker rundt på nettet. Setter inn pizzaen. 15min så er den ferdig. lar den bli litt mindre varm. også er det bare å spise.
Tror det er veldig variert ifra person til person.
Noen ganger får jeg det så fort jayen er ferdig andre ganger alt mellom 10min-2t i ettertid.
Har aldri fått munch i det hele tatt. Bare tørr munn. Så tydeligvis ikke absolutt alle som får munch, om du ikke får tanken på mat er det vel like greit å gå uten, spare seg for usunn junk
Sitat av candela Vis innlegg
Har aldri fått munch i det hele tatt. Bare tørr munn. Så tydeligvis ikke absolutt alle som får munch, om du ikke får tanken på mat er det vel like greit å gå uten, spare seg for usunn junk
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke direkte sjeldent at folk ikke får munch, dog noe uvanlig, men vi er tross alt forskjellige. Anbefaler de som trener og røyker ved siden-av hverandre burde lage noe bra mat med mye proteiner i som de kan munche på. Selv brukt jeg å lage kylling-wok, hamburger, kjøttdeig med bacon, omelett, grønnsaker o.l. fremfor å kjøpe inn fullt med snop. Munchet like mye på dette som på godteriet. Hos meg som de fleste andre kommer munchisene når effektene begynner å dabbe av, alt fra 45min til en time.
Jeg får munch kanskje hver 5-10 gang jeg røyker.
Får munch etter 10-15 maks. Når jeg først begynner stopper jeg som regel ikke før alt rundt meg er tømt. Noen andre her som ikke får den metthetsfølelsen? Merker den ikke før jeg blir mer edru.
kan forresten legge til at cannabis er antikolinergisk, hvilket har visse likheter med antipsykotika, og når jeg tar det så blir jeg sulten, veldig sulten, etter 1-2 timer. Men oral RoA kicker jo selvfølelig saktere. Og ja, som Norjoker påpeker, får den følelsen av å bare aldri bli mett, selv om jeg VET at magen er faktisk full. Alt av metthetsfølelse forsvinner, jeg som vanligvis spiser lite og kan føle meg mett av et glass melk og et par sjokoladebiter.
Sist endret av candela; 5. februar 2016 kl. 08:56.