Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3423
Hvordan kan jeg finne passordet til en facebook konto som ikke er min?, med andre ord: jeg trenger absolutt å komme meg inn på en annens facebook konto. Har sett på drøssevis av videoer på youtube, men så vidt jeg kan se så funker ingen av disse. Det er vel noen av dere som kan hjelpe meg med dette. Om det skulle være av betydning så er ikke dette facebook kontoen til noen av mine facebookvenner. Jeg er vel en vanlig/gjennomsnittelig pc bruker, så hacking er vel ikke min sterke side
Hva skal du med denne brukeren da?

Viss du kjenner personen kan jeg kanskje hjelpe deg
Phishing eller eventuelt å sjå over skuldera til vedkomande er vel dei beste alternativa. Ein "Remote Access Trojan" kan og fungera.
Sist endret av temp3r; 11. april 2013 kl. 10:56.
Keylogger og snappe opp passwrd er vel det enkleste.
The Nerdrager
Social engineering
Trådstarter
16 0
Nei, jeg kjenner han ikke! Grunnen til at jeg skal inn på hans konto er for å trykke beviset opp i trynet på dama mi (som selvfølgelig nekter) at hun har hatt et forhold til han mens hun var sammen med meg. Jeg vil ikke begynne å diskutere andre alternative samlivsproblem løsninger her, er bare interessert i å komme inn på facebook kontoen hans. Blir veldig glad for hjelp til dette.
Sitat av pinman Vis innlegg
Nei, jeg kjenner han ikke! Grunnen til at jeg skal inn på hans konto er for å trykke beviset opp i trynet på dama mi (som selvfølgelig nekter) at hun har hatt et forhold til han mens hun var sammen med meg. Jeg vil ikke begynne å diskutere andre alternative samlivsproblem løsninger her, er bare interessert i å komme inn på facebook kontoen hans. Blir veldig glad for hjelp til dette.
Vis hele sitatet...
er i akkuratt samme situasjon som deg.
jævli skipt.
eg bare keylogga dama sin acc med Ardamax Keylogger.
da kom sannheten frem fort..
eneste tingen du kan gjør er viss du har en bekjent, eller venn som er "venn" med han.
så kan di putte inn en minnepenn, og instalere en keylogger. og skrive at den skal sendes til din epost.
btw, ardamax sin keylogger er ikke gratis, men fyf så den funker.
men viss du skal bruke keylogger så må dei jo ha en samtale, hjelper ikke å få tak i en tidligere samtale
Sist endret av norwegianhobo; 11. april 2013 kl. 11:08.
Trådstarter
16 0
Det går ikke, hun er obs på at jeg følger med henne og hun har så mye datakunnskaper at hun ikke legger igjen noen spor/gir meg muligheten til å finne ut hva hun holder på med fra hennes pc. Den eneste muligheten er derfor å komme inn på dudens facebook konto.
Har hun mac? som hu logger inn på facebook med? om hun gjør det med SAFARI så kan du lett skaffe passordet.
Sitat av pinman Vis innlegg
Det går ikke, hun er obs på at jeg følger med henne og hun har så mye datakunnskaper at hun ikke legger igjen noen spor/gir meg muligheten til å finne ut hva hun holder på med fra hennes pc. Den eneste muligheten er derfor å komme inn på dudens facebook konto.
Vis hele sitatet...
har du mulighet til å komme på samme nett som han?
Sitat av pinman Vis innlegg
Det går ikke, hun er obs på at jeg følger med henne og hun har så mye datakunnskaper at hun ikke legger igjen noen spor/gir meg muligheten til å finne ut hva hun holder på med fra hennes pc. Den eneste muligheten er derfor å komme inn på dudens facebook konto.
Vis hele sitatet...
Vel... da er du lost.
Jeg kan si det veldig enkelt med at du ikke klarer dette. Du må da enten gå fra kjærestens pc/facebook-account eller gi opp. Du kommer aldri til å komme inn på hans.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel... da er du lost.
Jeg kan si det veldig enkelt med at du ikke klarer dette. Du må da enten gå fra kjærestens pc/facebook-account eller gi opp. Du kommer aldri til å komme inn på hans.
Vis hele sitatet...
hvertfal ikke uten noen (store?)Hackekunnskaper..
Trådstarter
16 0
Hun har vanlig pc, ikke mac, har keylogga pc`n hennes så jeg har tilgang til den og alt hun skriver. Forholdet foregikk før jeg fikk keylogga pc`n hennes. Chat loggen har hun derfor fjerna så jeg kan ikke se hva de prata om tidligere. Som sagt, jeg må inn på FB kontoen til han typen for å se om jeg finner noe der, noe som jeg er ganske sikker på at jeg gjør.
Sitat av pinman Vis innlegg
Hun har vanlig pc, ikke mac, har keylogga pc`n hennes så jeg har tilgang til den og alt hun skriver. Forholdet foregikk før jeg fikk keylogga pc`n hennes. Chat loggen har hun derfor fjerna så jeg kan ikke se hva de prata om tidligere. Som sagt, jeg må inn på FB kontoen til han typen for å se om jeg finner noe der, noe som jeg er ganske sikker på at jeg gjør.
Vis hele sitatet...
hun har vel ikke fjernet chat-loggen, men hun har ikke skrevet noe enda.
Sitat av pinman Vis innlegg
Hun har vanlig pc, ikke mac, har keylogga pc`n hennes så jeg har tilgang til den og alt hun skriver. Forholdet foregikk før jeg fikk keylogga pc`n hennes. Chat loggen har hun derfor fjerna så jeg kan ikke se hva de prata om tidligere. Som sagt, jeg må inn på FB kontoen til han typen for å se om jeg finner noe der, noe som jeg er ganske sikker på at jeg gjør.
Vis hele sitatet...
Vel. Du har tre muligheter slik jeg ser det:
1. Trøkk inn en keylogger på hans pc.
2. Trøkk inn en RAT på hans pc.
3. Komme deg inn på hans nettverk for å overvåke trafikken og snappe passord der(dette er forresten kryptert for facebook så da må du bruteforce det etterpå...).
Har han/hun oppdatert Java? Visst ikke, kjør java drive by. Verdt et forsøk
er d ikke bare å ditche hu så slipper du å stresse så jævli
Trådstarter
16 0
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
er i akkuratt samme situasjon som deg.
jævli skipt.
eg bare keylogga dama sin acc med Ardamax Keylogger.
da kom sannheten frem fort..
eneste tingen du kan gjør er viss du har en bekjent, eller venn som er "venn" med han.
så kan di putte inn en minnepenn, og instalere en keylogger. og skrive at den skal sendes til din epost.
btw, ardamax sin keylogger er ikke gratis, men fyf så den funker.
men viss du skal bruke keylogger så må dei jo ha en samtale, hjelper ikke å få tak i en tidligere samtale
Vis hele sitatet...
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
hun har vel ikke fjernet chat-loggen, men hun har ikke skrevet noe enda.
Vis hele sitatet...
Ja, men chat loggen på FB kan da vel slettes, sånn at jeg ikke kan gå inn på kontoen hennes å se hva de har snakkket om tidligere?
Det er ikke akuratt håp for dette forholdet uansett, så det er vel bare å gjøre kort prosess ut av det..
Det du har tenkt å gjøre er ulovlig. Å dumpe dama som lyver deg rett opp i trynet (om du er så sikker) er ikke ulovlig.
Skjønner meg ikke på folk som samler på søppel....

Håper det ordner seg.
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Har han/hun oppdatert Java? Visst ikke, kjør java drive by. Verdt et forsøk
Vis hele sitatet...
på facebook? Hvordan hadde du tenkt det skulle foregå?
Med så lite datakunnskaper som du fremstår til å ha, så vil du aldri klare å komme deg inn på PCen eller facebook kontoen hans. Hacking er ikkje noe du lærer deg over natta, men heller bruker flere år på å lære. Selvsagt så kan du jo fortelle oss hvilken systemer han kjører, hva av sikkerhetsløsninger han har, og hvilke tjenester han kjører som muligens kan utnyttes, men fortsatt så er det ikkje garantert at våres "How-to-hack 1-2-3" guider fungerer.

Du kan egentlig bare gi opp dette prosjektet først som sist, evt hvis du virkelig er interessert i å komme deg inn, så kan du jo bruke noen år på å lære deg det.
Dersom du har tilgang til en PC han har logget seg på facebook med, finnes det løsninger. Slik jeg har forstått situasjonen, så er ikke dette tilfelle. Det du kan gjøre er "alternative hackemetoder" som å f.eks ta "glemt passord" på steder han har registrert seg på nett (hotmail?) og håpe på at han har et latterlig dumt recovery-question. Fikser du det, så klarer du vel resten der i fra. Er du inne på mailen hans kan du jo også endre passordet hans.
Ikke sikkert hu har slettet meldingene. Gå inn på innboksen hennes på Facebook, til høyre kan du velge arkiverte meldinger. Mange som tror at meldinger blir slettet av å trykke på X-knappen.
Sist endret av shonny; 11. april 2013 kl. 11:52.
Hva hadde du egt tenkt til å si til politiet når duden har anmeldt deg for disse ulovlighetene?
evt, dama di, som du allerede har utført en kriminell handling mot.
Han vil jo finne ut at du har vært inne på facebooken hans, når du trykker samtalen oppi trynet på dama di.

kjip situasjon, men ikke verdt det spør du meg.
Sitat av comatose Vis innlegg
Hva hadde du egt tenkt til å si til politiet når duden har anmeldt deg for disse ulovlighetene?
evt, dama di, som du allerede har utført en kriminell handling mot.
Han vil jo finne ut at du har vært inne på facebooken hans, når du trykker samtalen oppi trynet på dama di.

kjip situasjon, men ikke verdt det spør du meg.
Vis hele sitatet...
Spørs heller hva han andre karen hadde sagt når han fikk beskjed om at saken er henlagt.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Hvis du ikke stoler på henne så slå opp... seriøst. Hva gjør du om du først kommer inn på dudens Facebook og han ikke har snakket med dama di? Tror du hun vil akseptere slik mistillit? Og om du først finner noe vil ikke du stole på henne lenger, dere er doomed, sorry to say.

On-topic: Alternativ metode; send et brev til duden hvor du sier at du vet hva han har gjort, og at han burde ha en jævlig god forklaring på hvorfor han var med en dame som hadde type. Så får du enten en tilståelse eller at han ikke vet hva du snakker om. Selv om jeg ikke ser noe godt komme ut av det...
Forholdet er tydeligvis dødfødt allerede. Dropp kjerringa.
Tror du virkelig du vil/klarer/orker og leve resten av ditt liv i lag med ei kjerring som er utro, og som du alltid bekymrer deg for hva driver med når hun er på byn, jenteturer eller what so ever? Neppe.
Send meg facebook adressen via privatmelding så skal jeg gjøre et forsøk.
Er rimelig sikker på jeg skal klare og komme inn på facebooken. (80% sannsynlig).
Sitat av Kannibalensmakt Vis innlegg
Send meg facebook adressen via privatmelding så skal jeg gjøre et forsøk.
Er rimelig sikker på jeg skal klare og komme inn på facebooken. (80% sannsynlig).
Vis hele sitatet...
Og hvordan skal du klare dette? Ser ut som 80% pisspreik i mine øyne, men nå er ikke jeg en hacker heller. Er det slik at man kan stikke innom hvilken profil man vil på facebook om man har kunnskap nok?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Og hvordan skal du klare dette? Ser ut som 80% pisspreik i mine øyne, men nå er ikke jeg en hacker heller. Er det slik at man kan stikke innom hvilken profil man vil på facebook om man har kunnskap nok?
Vis hele sitatet...
Nope, han skal sannsynligvis enten bruke Social Engineering, eller prøve seg på mailadressen.

Mailadresse = gjette på hemmelig spørsmål.
Sist endret av droppboks; 11. april 2013 kl. 14:03.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Nope, han skal sannsynligvis enten bruke Social Engineering, eller prøve seg på mailadressen.

Mailadresse = gjette på hemmelig spørsmål.
Vis hele sitatet...
Og du tror det er 80% sannsynlighet at han klarer å gjette seg til det hemmelige svaret denne ukjente personen har oppgitt?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Og du tror det er 80% sannsynlighet at han klarer å gjette seg til det hemmelige svaret denne ukjente personen har oppgitt?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg tviler på at Facebook har et sikkerhetshull som "funker 80% av tiden". Social Engineering er det jeg ville satt pengene på.

Forøvrig så er det å slenge rundt seg med prosenttall veldig unøyaktig i slike tilfeller som det her, jeg kan si at det er 83,5% sannsynlighet for at jeg møter opp på jobb i morgen (f. eks), men hvordan i alle dager kom jeg fram til det tallet.

Med mindre Kannibalensmakt har statistikk for metoden sin, vil jeg si at det er et random valgt tall.
Gjør du dette bare for å bevise at du har rett? Hadde det ikke vært nok med å bare dumpe henne? =)
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Nok nå, barn.