Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1651
Hei sann!

Sitter på skolen nå med en classmate, med hver vår PC. Tenkte det hadde vært kult med et spill man kunne spilt sammen/mot sidemannen i klasserommet, evt online eller på lokalt nett. Blir mye mer morsomt å være sosial mens man spiller
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sportsheads er en ganske fet serie med spill.
http://www.mousebreaker.com/games/sp...tball/playgame
http://www.mousebreaker.com/games/sp...ennis/playgame

Merk at tastaturet fort ghoster hvis dere ikke tar hensyn til hverandre og slipper taster dere ikke bruker
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Warlight. Episk spill
Følge-med-i-timen-spillet.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Følge-med-i-timen-spillet.
Vis hele sitatet...
Neh, oppskrytt spill. Realistisk grafikk, men dårlig gameplay og blir fort kjedelig i lengden.
Som en resultat i å ikke spille "Følge-med-i-timen-spillet" så vil spillet kalt "Fremtiden-din" også bli kjedelig med dårlig gameplay som butikkmedarbeider på Rema 1000.
Jeg husker når jeg gikk på ungdomsskolen/vgs, det var veldig mange som var skikkelig kule, drakk i helgene, spillte i timene og dreit i skolen. Hvorfor? Jo, for det var kult og de var kule sammen med de kule vennene sine.
I ettertid ser jeg at hver eneste en av dem, jobber i lokalbutikkene der jeg bor, kiwi/rema 1000/shell/you name it.

Ville satset på skolen.

PS: Ikke meningen at dette skal være en moralprek, men heller et godt tips.
StarCraft/BroodWar: Kjempegreit. Du finner sikkert en cracked versjon i bukta eller noe.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
CS, nonsteam lastes ned fra bukta funker knall over lokalnett
Dere kan grinde lekser sammen. Det er muligens litt ensformig og kjedelig i lengden, men utrolig rewarding når du kommer litt lenger!
Facebook Tetris Battle og HaxBall
henger meg på moret, STARCRAFT / Broodwar, finnes i Portable versjon og så slipper installering og skit
Sitat av xcitu Vis innlegg
Som en resultat i å ikke spille "Følge-med-i-timen-spillet" så vil spillet kalt "Fremtiden-din" også bli kjedelig med dårlig gameplay som butikkmedarbeider på Rema 1000.
Jeg husker når jeg gikk på ungdomsskolen/vgs, det var veldig mange som var skikkelig kule, drakk i helgene, spillte i timene og dreit i skolen. Hvorfor? Jo, for det var kult og de var kule sammen med de kule vennene sine.
I ettertid ser jeg at hver eneste en av dem, jobber i lokalbutikkene der jeg bor, kiwi/rema 1000/shell/you name it.

Ville satset på skolen.

PS: Ikke meningen at dette skal være en moralprek, men heller et godt tips.
Vis hele sitatet...
Jeg og vennene mine var også veldig kule og er det forsåvidt enda, drikker hver helg og kjører i oss narkotika.
Flere av dem jobber i kassen på Rema, for å spe på studielånet.
Den utrolige reaksjonære holdningen din skinner igjennom i nesten hvert eneste innlegg, så sterkt at man kan lure på hvorfor du tilbringer tid her i det hele tatt.

Håper ikke jeg rokker ved livsgrunnlaget ditt hvis jeg forteller om min kompis som er halvveis i psykologistudiet, som skjøt heroin og amfetamin i 8 år.
Eller kanskje vernepleierene, medisinstudentene, sivilingeniørene, økonomene, sosionomene, marinbiologene eller lærerne jeg kjenner som hiver i seg hasj, speed, ecstacy, fleinsopp, LSD og ikke minst alkohol, uten at det går utover hverken jobb, studier eller sosiale relasjoner.
Worms. titegn. Artig faenskap!
Sist endret av Darkerface2; 29. november 2011 kl. 10:43. Grunn: Skrivefeil.
Project 64 kan du spille multiplayer med LAN drit morsomt å spille Mario Kart 64
Boxhead er genialt for sånt
Jnes med Kaillera!
Gjør at dere kan spille NES spill ilag, og hva kan vel være bedre enn det?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av xcitu Vis innlegg
Som en resultat i å ikke spille "Følge-med-i-timen-spillet" så vil spillet kalt "Fremtiden-din" også bli kjedelig med dårlig gameplay som butikkmedarbeider på Rema 1000.
Jeg husker når jeg gikk på ungdomsskolen/vgs, det var veldig mange som var skikkelig kule, drakk i helgene, spillte i timene og dreit i skolen. Hvorfor? Jo, for det var kult og de var kule sammen med de kule vennene sine.
I ettertid ser jeg at hver eneste en av dem, jobber i lokalbutikkene der jeg bor, kiwi/rema 1000/shell/you name it.

Ville satset på skolen.

PS: Ikke meningen at dette skal være en moralprek, men heller et godt tips.
Vis hele sitatet...
Rart jeg og mine "fete" venner ender opp i kassa hos rema 1000.

La meg ta ett eksempel fra ett av programfagene mine... Teknologi og forskningslære.... Skikkelig tullefag.. I hvertfall var vi 12/19 stykker som satt å spilte Warlight(risk) i lag. Vi har det episk i timene med risk, vi følger med når vi har innspurt før prøver (i andre fag vel og merke) o.l. Dine meninger er jo gjennomsyret av dritt... now piss off og la oss spille i fred...