Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1622
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[IMG][/IMG]https://imma.gr/98758x78745https://imma.gr/98757x74a58Fikk hendene på noen stolper , forseglet i glass.
Jippi tenkte vi helt til vi tygget en, Alprazolam smaken var ikke tilstede , smakte mer en blanding av papp og sobril, i tillegg var de seige og ikke harde / sprø. Noen som har vært ute for disse ?
De hadde en rask effekt som kan ta panikkangst men langt ifra så sterke som stolper kjøpt på gaten pleier å være
Har andre opplevd disse💩


https://imma.gr/98762xdeb8e

Sist endret av Utehode; 15. oktober 2020 kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Klimafiendtlig troll
Disse er klin like norske Xanor 2mg fra Pfizer. Merket "U 94" på andre siden?

Populært kalt "bikkjebein", veldig harry.

Hvis de kom på forseglet glass (20stk eller 100stk) er det merkelig at de er seige. Funker de?

Edit: Glasset så veldig kjent ut, 2stk? Andre siden av glasset hadde vært nyttig for de som har åpna noen glass her inne. Får du scanna QR-koden?
Sist endret av Taert; 15. oktober 2020 kl. 02:14.
Klimafiendtlig troll
Ser legit ut. Kanskje noen andre her som har vært borti batchen?

Edit: Mente selvfølgelig 20stk i posten over, ikke 2stk.
Sist endret av Taert; 15. oktober 2020 kl. 02:18.
De smaker sobril null virkestoff smak virkningen er litt svakere enn normalt er det muligens gamle piller i ny pakke
Klimafiendtlig troll
Sitat av Utehode Vis innlegg
De smaker sobril null virkestoff smak virkningen er litt svakere enn normalt er det muligens gamle piller i ny pakke
Vis hele sitatet...
Du skrev at glasset var forseglet, da antar jeg at det er uåpnet. Ikke noe fikling med lokk, bomullen i glasset er urørt osv.

Godt mulig det er noe triksing for å få det til å se ordentlig ut, men det har jeg ikke peiling på.

Er en stund siden jeg tok Xanor, men smaken er karakteristisk. Sobril smaker bare stivelse og et hint av bitterhet.
Sist endret av Taert; 15. oktober 2020 kl. 02:22.
Var ikke bomull men en slags smokk av plast, sender bilde etterpå
Klimafiendtlig troll
Sitat av Utehode Vis innlegg
Var ikke bomull men en slags smokk av plast, sender bilde etterpå
Vis hele sitatet...
Høres veldig ut som ekte vare. Men gi tråden litt tid, nesten garantert noen som har vært borti disse også .
Dette er jo de nye som er over alt, de er ekte. Prøvde en sånn i dag fikk god funk på de.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kjenner godt om det er rett virkestoff på smaken. Det er en grunn til at Alprazolam beskrives som om det smaker Satans ass :P . Det er noe av det jævligste du kan smake på og tygger du på en sitter smaken på tunga lenge etterpå. Kan det være noe annet i de som gir litt effekt men mye mer kortvarig?. Hadde de vært gamle ville du vel kjent noe av den bitre smaken fortsatt?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk høre idag at det går bikkjebein-kopier som inneholder falsk fentanyl rundt og går..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk høre idag at det går bikkjebein-kopier som inneholder falsk fentanyl rundt og går..
Vis hele sitatet...
Yeah, har dessverre vært slik lenge nå.. Så mye som 90% av alle bikkjebein er falske.(mener jeg å huske jeg leste ett sted)
Hjemmepressa, mafia, kartell, naboens super stuka crack onkel som ville tjene noen ekstra kroner.

Er blitt gjort andre funn som rottegift osv i de også.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd lignende. Ut ifra det bilde du la ved, er pilla ufattelig dårlig presset. At noen mener disse er ekte skjønner jeg ikke. U94 merkingen er helt feil plassert, mtp delestrekene.