Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1775
Jeg har skjult venneliste,det har person A også,og vi er venner.Men likevel vises våre felles venner.
Problemstillingen er slik:Jeg er nær venn med mann A.Ut av det blå fikk jeg venneforespørsel fra en ukjent mann,en av hans venner,mann B.
Jeg er uhyre fristet til å godta forespørsel fra mann B,men da vil mann A gå helt bananas.Dersom han ser det,og så lenge vi har felles venner vil han gjøre det..Annen løsning anyone?
dont be a fake bitch haha stå for hva du gjør dont hide it
Det ser ut som fb alltid viser felles venner.

Så spørsmålet blir om A har gode grunner til å gå bananas. Hvis nei, så er dette kanskje et problem som må løses uavhengig av det tekniske.
Det går ikke. Hvis en mann går bananas over et facebook vennskap, kanskje du skal revurdere relasjonen din til han? Aggressive og kontrollerende tendenser som kan dominere hele relasjonen deres er ikke bra..