Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 780
Noen andre freaks som skal på Kaizers på lørdag i DNB Arena?

Eller har vært på noen av Kaizers sine avsluttende konserter som har noen kommentarer? Lurer veldig på hvordan stemningen var, og hvordan den blir på Lørdag
Skal på lørdag. Så de på Koengen i Bergen 31. august samt på DNB 5. september. Stemningen er til å føle å ta på og set-listene er varierte og fantastiske; alltid med minst én overaskelse på lur. Disse siste konsertene er jo for fansen så set-lista bærer preg av dette. Det er ikke snakk om en typisk konsert hvor de hovedsakelig spiller de mest kjente sangene (disse blir jo også spilt, naturligvis), men en lang rekke sanger (konsertene pleier var opp i mot 3 timer) som er snadder for blodfansen. Gled deg! På lørdag ser jeg for meg at det blir magisk stemning og håper på mange live-sjeldenheter!
Sitat av King Ink Vis innlegg
Skal på lørdag. Så de på Koengen i Bergen 31. august samt på DNB 5. september. Stemningen er til å føle å ta på og set-listene er varierte og fantastiske; alltid med minst én overaskelse på lur. Disse siste konsertene er jo for fansen så set-lista bærer preg av dette. Det er ikke snakk om en typisk konsert hvor de hovedsakelig spiller de mest kjente sangene (disse blir jo også spilt, naturligvis), men en lang rekke sanger (konsertene pleier var opp i mot 3 timer) som er snadder for blodfansen. Gled deg! På lørdag ser jeg for meg at det blir magisk stemning og håper på mange live-sjeldenheter!
Vis hele sitatet...
Hørtes meget bra ut! Gleder meg som den ungen jeg skulle ønske jeg var
http://www.youtube.com/watch?v=hEEf1AueyeM

Ingenting å si på den konserten der! MAGI!