Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1112
Jeg fikk et kjipt problem for noen dager siden. Skjermen til stue-pc'en min ble plutselig svart. Den er vanligvis koblet til TV'en via HDMI (integrert i hovedkortet). Jeg restartet PC'en og bildet kom tilbake på skjermen under oppstart og frem til Windows logoen når den loader, men rett før logon skjermen kommer blir skjermen svart igjen.

Jeg får logget meg på med Remote Desktop og har også bilde på skjermen hvis jeg starter opp i safe-mode. Jeg har prøvd å oppdatere skjermdriverene uten hell. Jeg har også samme problem om jeg kobler til en vanlig skjerm via VGA.

Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Eller må jeg installere Windows på nytt? (Jeg har ikke noe recovery punkt fra før dette skjedde så det får jeg ikke gjort :/)
Sitat av SeaWolf Vis innlegg
Jeg fikk et kjipt problem for noen dager siden. Skjermen til stue-pc'en min ble plutselig svart. Den er vanligvis koblet til TV'en via HDMI (integrert i hovedkortet). Jeg restartet PC'en og bildet kom tilbake på skjermen under oppstart og frem til Windows logoen når den loader, men rett før logon skjermen kommer blir skjermen svart igjen.

Jeg får logget meg på med Remote Desktop og har også bilde på skjermen hvis jeg starter opp i safe-mode. Jeg har prøvd å oppdatere skjermdriverene uten hell. Jeg har også samme problem om jeg kobler til en vanlig skjerm via VGA.

Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Eller må jeg installere Windows på nytt? (Jeg har ikke noe recovery punkt fra før dette skjedde så det får jeg ikke gjort :/)
Vis hele sitatet...
Tror nok kanskje du må installere Windows på nytt
Jeg foreslår at du sletter driverne for så å installere dem på nytt.
The Nerdrager
Det er 90% sikkert driver problemer Siden problemene ikke begynner før du kommer inn til Windows.
5% for fysisk problem!
5% for instillinger du har rotet til
hva med og tilbakestille systemet til en dato du vet dette fungerte fint, hvis du allerede kommer inn i safemode ?
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
For noen fjollete anbefalinger. Reinstallere windows fordi output settings er feil? Forsøk å starte windows i safe mode, se om du får bilde der.
^Dere to over, les dette om igjen
Sitat av SeaWolf Vis innlegg
Jeg får logget meg på med Remote Desktop og har også bilde på skjermen hvis jeg starter opp i safe-mode. Jeg har prøvd å oppdatere skjermdriverene uten hell. Jeg har også samme problem om jeg kobler til en vanlig skjerm via VGA.

Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Eller må jeg installere Windows på nytt? (Jeg har ikke noe recovery punkt fra før dette skjedde så det får jeg ikke gjort :/)
Vis hele sitatet...
__

Kan hende at det integrerte skjermkortet er defekt, har du et annet skjermkort du kan teste i datan?
Sist endret av Vittigper; 7. juni 2013 kl. 13:41.