Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 786
Som 90% av norges befolkning, så har de fleste av oss på et tidspunkt lastet ned noe ulovlig fra nettet. Programmer, musikk, filmer eller hva det måtte være. Mitt spørsmål er om en leverandør av et produkt kan på en eller annen måte tracke at du har brukt en falsk serial på en av deres programmer? Og i så fall derfor banne deg fra deres hjemmesider? Sitter i et lokale hvor alle kommer inn på siden utenom meg. Derimot kommer jeg meg på siden ved hjelp av en proxy server.

Setter pris på alle svar.
Nei. Det går ikke.
Prøv en annen nettleser.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
I teorien ja. I praksis nei. Å blokkere på grunnlag av IP er dårleg metode, og det vil vere langt tryggare og mindre PR-katastrofe å legge inn av-bryter iprogramvara om dei først har sjekka at du har uoriginal kopi...
Sitat av Claryn Vis innlegg
Nei. Det går ikke.
Vis hele sitatet...
Har du da et forslag på hva som kan være galt? Synes det er rart at andre maskiner, inludert telefoner i lokalet på samme nettet kommer inn på siden!

Sitat av LuckyFive Vis innlegg
Prøv en annen nettleser.
Vis hele sitatet...
Forsøkt safari, chrome og firefox. Ingen av de kan åpne siden!
Kan det hende at du har blokket ip´n til levrandøren av produktet, for å kunne bruke programmet?