Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1412
Noen som vet når det blir tilgjengelig for nedlastning?

Ser det ligger ute i appstore nå, men får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned.
Kommer i kveld.

EDIT: Får ingen feilmeldinger, lastes ned nå.
Laster det også ned nå, uten problemer. Men man må vel ha minimum OS X 10.6.8 for å kunne oppgradere. Kanskje det er der feilen ligger?
Lastet ned og innstallerte GM versjonen for noen dager siden, og jeg må si at jeg er svært imponert. Mange nye spennende funksjoner
Fikk også feilmelding tidligere idag. Laster nå ned, men det tar lang tid.
Vil tro det er temmelig stort trykk på Apple sine servere nå.
holder på å laster ned jeg også gleder meg til å teste airplay mirroring!

Edit: ligger på 2,7 MB/s, noe som er maks ift min båndbredde
Tror ikke jeg gidder, orket ikke heller Lion da jeg så at det gjorde en del av Adobe programvaren ubrukelig en stund.
Sitat av robojot Vis innlegg
Tror ikke jeg gidder, orket ikke heller Lion da jeg så at det gjorde en del av Adobe programvaren ubrukelig en stund.
Vis hele sitatet...
Hvilken adobe-programvare? Photoshop og Lightroom fungerer i alle fall finfint. Kan teste andre programmer om du ønsker.
Sitat av Oslash Vis innlegg
Hvilken adobe-programvare? Photoshop og Lightroom fungerer i alle fall finfint. Kan teste andre programmer om du ønsker.
Vis hele sitatet...
Tror han mener at det var en periode rett etter release der noe adobe software ikke funket.
må si at mirrorplay er verdt de 140 kronene det koster alene liker dog ikke at tabsene i safari absolutt skal strekke seg over hele skjermen, til tross for den nye "tab-shuffle"-funksjonen.