Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1325
Hei
Jeg skal knekke en nt hash, ophcrack greide ikke å knekke den med den gratis tablen de tilbyr (Har også prøvd denne nettsiden: http://www.md5decrypter.co.uk/ntlm-decrypt.aspx som heller ikke greide det). Det jeg lurte på er hvilket program og hvilket tables jeg bør laste ned. Jeg ønsker ikke å poste den her, men kan sende den til enkeltpersoner hvis det er noen her som er flinke på dette.
Hva med bare paste lm/nthashen her ?
Du kan jo prøve ophcrack, eller bare sende den til meg
Har som sagt prøvd ophcrack. Har ikke lyst til å legge den ut her, men kan som sagt sende den til folk på PM. Sendte den til deg nå aragagg
kune sendt den til meg og......
Sendt til deg også, ontheroad
Er det ikke en Linux mulighet til dette da? Syntes jeg hørte om en CD man puttet inn og alle passordene ble slettet...?
Bare fortell hva du skal, du. Bli admin på skole-pc'en? Det spørs for det meste på personen som har laget passordet, er det en 12-åring burde en litt mer avansert wordlist fungere(Thebay, eller kjøpe). Er det en IT-spesialist kan det være litt vanskeligere, og du burde prøve brute-force, helst fra graffikkortet. Det er selvfølgelig ingen vits i å prøve bruteforce hvis du har en gammel/billig laptop. Også denne siden virker grei;http://www.onlinehashcrack.com/ Du må betale 5£ tror jeg det var HVIS de klarer å cracke hashen. Tror de prøver 1-10 chars, a-z og 1-9. Send meg hashen, så kan jeg prøve bruteforce(Gidder ikke hvis passordet er over 7 characters, ettersom dette tar 6timer+)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Androyd Vis innlegg
Er det ikke en Linux mulighet til dette da? Syntes jeg hørte om en CD man puttet inn og alle passordene ble slettet...?
Vis hele sitatet...
Poenget er vel at han vil knekke hashen, ikke slette passordene.
send den til meg og da.