Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2725
Da jeg etterspurte nFF-treff fra Jonta ble jeg frontet med et uhyre dypt, vanskelig spørsmål; hvorfor ikke arrangere selv? Så da hadde jeg ikke noe valg.

Jeg tenkte å prøve en plass det (så vidt jeg vet) ikke har blitt arrangert treff før: Krem Kaffebar. Som dere ser på kartet, ligger det i Krambugata, rett bak/ved siden av Nova kino. Her er en meny-oversikt for de som skulle trenge det. Klokkeslett tenker jeg kan være omtrent 17:30.

I tillegg til høylytt diskusjon og rolig pjatt tenkte jeg vi kunne prøve en Bergensstil med brettspill. Jeg kommer til å ta med meg det 3-dimensjonale brettspillet kalt "Rubik's kube" (x3, slik at flere kan få prøvd samtidig), og kanskje et eller annet brettspill jeg kan komme over her i huset. Her er det opp til dere å ta med dere så mange og så kule brettspill som mulig!

Det var altså:
Dato: Søndag 25. mars
Tid: 17:30
Sted: Krem Kaffebar
Underholdning: Diskusjon og brettspill

Og tilslutt (kopiert fra Jontas tidligere arrangement):
Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
Skal prøve å komme meg ivei Ikke sikkert jeg kan komme til halv seks.
Får vi tid, kommer kanskje jeg og Bronze
Men gwah, får ikke til å komme denne gangen heller, opptatt med TG-stuff på helt andre plasser enn Trondheim >.<

Jaja, får vel prøve igjen neste gang da (Håper virkelig vi kan få til enda et mat-freak-treff, forrige så ganske kozy ut bortsett fra at det manglet litt på antallet freaks :3 )
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan nok komme, men vet ikke helt når. Fikk en haug med kuber i posten igår, så dette blir moro.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Megadumt det ikke var i går, er her i Trondheim nå i helga, men reiser tidlig i mårra.

Hadde passet perfekt i går, hadde ikke stort å gjøre da uansett, hadde forsåvidt gått i dag og.
Sist endret av Osteper; 24. mars 2012 kl. 14:18.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Er nok ikke umulig at jeg dukker opp.
Du kunne ikke funnet et sted med litt billigere kaffe og øl?
52,- for 0,33 og 29,- for en ussel kopp trakterkaffe. Skal uansett prøve å trø meg bortover. Si ifra om det blir endring av sted.
Sist endret av kn^tte; 24. mars 2012 kl. 21:19.
Aner ikke hvor mange som er interessert, men ser ut til at det blir littegrann "kubing". Skal jeg ta med PC for stoppeklokke og scrambling-sekvens?

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Du kunne ikke funnet et sted med litt billigere kaffe og øl?
52,- for 0,33 og 29,- for en ussel kopp trakterkaffe..
Vis hele sitatet...
Beklager, har ikke peiling på utelivstilbudet i Trondheim... Bare kom med andre forslag hvis dere har det
Sitat av Don Marioso Vis innlegg
Aner ikke hvor mange som er interessert, men ser ut til at det blir littegrann "kubing". Skal jeg ta med PC for stoppeklokke og scrambling-sekvens?



Beklager, har ikke peiling på utelivstilbudet i Trondheim... Bare kom med andre forslag hvis dere har det
Vis hele sitatet...
På Edgar på Samfundet har de masse brettspill, billig øl, billig kaffe.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I'm Down like a clown, Charlie brown.
Sist endret av Dodecha; 24. mars 2012 kl. 22:27.
ArbeidsledigProletar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
På Edgar på Samfundet har de masse brettspill, billig øl, billig kaffe.
Vis hele sitatet...
Nå regner jeg med å ikke dra da jeg tror jeg har planer for det tidsrommet, men faen da, studenter suger. Jeg liker rett og slett ikke samfundet, og tror ikke det er åpen aldersgrense der.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nå regner jeg med å ikke dra da jeg tror jeg har planer for det tidsrommet, men faen da, studenter suger. Jeg liker rett og slett ikke samfundet, og tror ikke det er åpen aldersgrense der.
Vis hele sitatet...
Du as. Du har tilsynelatende ikke klart å slepe deg til et eneste treff, har uansett planer for tidspunktet, uttaler at «studenter suger» (som ekskluderer hvertfall 3 av de som har meldt interesse), og sier du ikke liker Samfundet.

Ta dæ ihop di toilltøs!

Forøvrig har man http://www.samfundet.no/informasjon/aldersgrenser - «På kaféene er det hovedsaklig ingen aldersgrense med mindre annet er nevnt.».

Edgar regnes som kafé, og jeg ser ikke at det er nevnt noe annet.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nå regner jeg med å ikke dra da jeg tror jeg har planer for det tidsrommet, men faen da, studenter suger. Jeg liker rett og slett ikke samfundet, og tror ikke det er åpen aldersgrense der.
Vis hele sitatet...
Det er ikke aldersgrense på samfundet på søndager, kun fredag og lørdag kveld.

Men hvordan blir det, treff på samfundet eller et annet sted? Har lyst til å møte noen freaks i Trondheim!
Ser ut som at det er like greit å satse på Edgar da. Klokkeslett er jeg dog litt usikker på; på Krem så bruker det å være ganske mye plass, men jeg vet ikke hvordan det er på Edgar, er det verdt å komme litt tidligere for å få en bra plass?

Edit: Minner alle på at klokken stilles en time fram pga. sommertid, så ingen kommer en time for seint.
Sist endret av Don Marioso; 25. mars 2012 kl. 04:10.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, det åpner 16:00 hvertfall. Og det er ikke noe spesielt som skjer i morgen, så tipper det er nok plass.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Moro! Jeg kommer nok til å ta meg en tur nedom tror jeg (-:
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Planer har blitt endret, så jeg rusler nok ned ganske tidlig likevel. Med en pose full av kuber (:

Er sannsynligvis tilgjengelig via PM. Og hvertfall telefon (send PM om du trenger nummer).

Edit: På Edgar altså.
Sist endret av Jonta; 25. mars 2012 kl. 14:50.
Jeg er ganske dårlig kjent på Samfundet, er det noen muligheter for å møtes utenfor Samfundet eller ved bussholdeplassen?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, det er afaik bare å bruke inngangen bak. Edgar er i 2. etasje, og om du ikke finner det er det bare å spørre noen.
Mye mulig jeg tar meg en tur jeg også.
lite søtt kart over samfunnet for oss som ikke er så kjent:
http://www.samfundet.no/public/img/oversiktskart2.png
ArbeidsledigProletar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du as. Du har tilsynelatende ikke klart å slepe deg til et eneste treff, har uansett planer for tidspunktet, uttaler at «studenter suger» (som ekskluderer hvertfall 3 av de som har meldt interesse), og sier du ikke liker Samfundet.

Ta dæ ihop di toilltøs!

Forøvrig har man http://www.samfundet.no/informasjon/aldersgrenser - «På kaféene er det hovedsaklig ingen aldersgrense med mindre annet er nevnt.».

Edgar regnes som kafé, og jeg ser ikke at det er nevnt noe annet.
Vis hele sitatet...
Ah, kom igjen da, slutt å ta ting so jævlig serriøst. Lighten up.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
er der litt seinere enn 17:30. Ser dere på Edgar -
Kommer et par minutter etter 17:30, kommer til å ha på denne for identifikasjon.
Er der nærmere 18.00. Jonta vet hvordan jeg ser ut.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeppers. Nå sitter jeg her.

Bakinngangen, så til venstre, skilt «EDGAR», så sitter jeg i en slags sofakrok litt til venstre.
Vi får/fikk ikke tid til å komme.
kom hjem nå, bussen går ikke før 2045 fra melhus :/ så jeg kommer ikke, satser på neste gang heller-
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Uten å lage litt av et referat, så kan jeg si det var artig treff på Edgar . Stedet passa meget bra til brettspill/småspill og diskusjon, som det ble endel av.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ja, det gjorde det faktisk. Jeg var litt misunnelig på osloværinger og bergensere, som respektivt har Colonel Mustard og Krok & Krinkel, men nå har vi funnet noe tilsvarende.

Edgar var hvertfall på søndagskvelden rolig og koselig, med gode priser og brettspill.
Ugh, jeg må ha levd under en stein eller noe, for dette her fikk jeg ikke med meg. Var til og med ledig

Satser på at det ikke blir aaaltfor lenge til neste gang og at det passer meg da også.