Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1944
Har lagt merke til at når jeg går på trending videoes på min Youtube konto så dukker det alltid opp masse Eritrea videoer nedover listen. Er det andre som opplever dette?

Det er skikkelig møkka videoer, og det er helt klart at disse kan umulig være på trending listen i Norge....

Jeg lurer igrunn på hvordan slike videoer kan havne på listen, og om det evt. er en bug i trending listen.

Det starter greit med Pewdiepie videoer, så kommer deadpool 2 trailer også begynner Eritrea videoer med rundt 200K views...
Pga VPN ? *titegn*
OinkOink's Avatar
Trådstarter
Nei, ingen VPN. Det dukker også opp norske videoer, f.eks ei jente som tryller på Norske talenter osv.
Men Eritrea videoer har i hvert fall dukket opp på listen de siste månedene. Nå lurer jeg på hva som forårsaker det.
Jeg har også fått det samme i 2 år nå.

Ting som dette: https://www.youtube.com/watch?v=zZcqgKUKD1w
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Får dem også.
Samme her, hatt det sånn i lang tid.
Rimelig spesielt. Har vi mange flyktninger fra Eritrea i landet vårt kanskje som bidrar til trending listen?
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Rimelig spesielt. Har vi mange flyktninger fra Eritrea i landet vårt kanskje som bidrar til trending listen?
Vis hele sitatet...
Er faktisk en del unge flyktninger fra Eritrea som har kommet de siste årene. Fortsatt rart at det skal ha så stor innvirkning, med mindre dette bare en feil fra YouTube sin side. Har til enhver tid 3-4 av disse videoene på trending.
Jeg opplever også dette. Virker som de har en slags forståelse av dagen Yt algorytme og klarer å lage videoer med riktig lengde (og andre faktorer) for å bli plassert i flest mulig related videos bokser.

Snakket også med en eritreisk venn som påstår at disse «eritrean drama» videone er veldig populære i det norsk-eritreiske miljøet. Litt som Skam på en måte?