Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1635
Mornsann. Har en logitech g5 jeg har hatt i noen år som jeg elsker, men som dessverre må pensjoneres snart (mister rett og slett kontakt med den innimellom). Vektene i den ble tatt ut og er ikke brukt i det hele tatt. Noen spesiell mus som anbefales? Greit å gå for Logitech MX518 kanskje? Samme formen som G5, billig, vektene trenger jeg ikke? Noen grunn for at jeg burde gå for en ny G5 eller noe annet isteden for?
jeg ville valgt G9 , jeg har selv G9 og Mx518 og liker best G9
Likte ikke helt formen på G9 (ut i fra bilder av den), kroppsformen ser sær ut og den ser ikke like god ut som G5-formen (som er den samme som mx518) som passer meg godt. Pluss på MX518 for at den er veldig billig og.
Annbefaler deg Logitech G3 hvis du klarer å få tak i en, beste musen jeg har hatt
Den eneste musa jeg har kjøpt som jeg ikke trengte å "venne meg til" og som samtidig er veldig bra, er Microsoft Intellimouse Explorer 3.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Bruker selv MX518. Kunne ikke vært mer fornøyd! Det finnes sikkert bedre typer mus. Men jeg har ihvertfall aldri prøvd noen som kan måle seg med denne. Og hvis man bryr seg om pris, er dette det klart beste valget.
Kjøp X7 fra clasern. Garantert fornøyd!
samme har jeg likte heller ikke G9 i starten , det tokk ca 2 månder å bli vant til den, men nå er jeg helt addicted av G9 og klarer meg ikke uten...
Jeg støtter xhacktly sitt forslag til mus. Jeg har også G9 og er utrolig fornøyd. Utrolig god å holde i. Tok meg langt fra 2 månder å venne meg til det da. Ble vant med den på 1-2 uker.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Den eneste musa jeg har kjøpt som jeg ikke trengte å "venne meg til" og som samtidig er veldig bra, er Microsoft Intellimouse Explorer 3.
Vis hele sitatet...
MS explorer 3.0 er den beste musen jeg har vært borti, er på min andre nå.

http://www.microsoft.com/hardware/ga...s.aspx?pid=087
Sitat av terrapimp Vis innlegg
MS explorer 3.0 er den beste musen jeg har vært borti, er på min andre nå.

http://www.microsoft.com/hardware/ga...s.aspx?pid=087
Vis hele sitatet...
Så sant, så sant. Jeg gikk fra razer lachesis til MS explorer 3.0 og den musen er myye bedre en razern!
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Den eneste musa jeg har kjøpt som jeg ikke trengte å "venne meg til" og som samtidig er veldig bra, er Microsoft Intellimouse Explorer 3.
Vis hele sitatet...
Helt enig, beste musa som noengang er laget

Og vil man ha det mest ekstreme har man Microsoft/Razer Habu som er en vidreutvikling, samme formen men enda råere hardware
Kjørte bare Logitec før, men gikk over til Razer, og det er ikke noe ejg angrer på
Har hvert borti én Razer mus, to stykk MX518 og én Intelli 3.0 - og er iallefall sikker på at Razer ikke er veien å gå; for min del, anyways. Den ble for fort ødelagt og hadde et veldig merkelig grep.

Intelli 3.0 er en helt hærlig mus, og hadde det ikke hvert for at jeg fikk en gratis MX518 til å begynne med hadde jeg vel hatt det fortsatt. Har i senere tid kjøpt en ny MX518, og har nå gjort meg fornøyelig med det. Har prøvd et par G5/9 i nyere tid, men ikke hatt tiden til å bli kjent med den. Tror jeg ville ha gått for Intelli 3.0 hadde jeg hvert deg.
Sist endret av Restyle; 1. juni 2009 kl. 15:46.
Roccat Kone er nå heller ikke til å gjømme under en stol, når det kommer til en god god mus

Bortsett fra en del barnesykdommer(Burde forsvinne ifra markedet nå tho, selv har jeg ikke hatt noen feil på min) så er dette ett meget godt valg

For min del så ble drømmen G5 mer ett mareritt i overgangen til Kone ^^,
Sist endret av Blackkoz; 1. juni 2009 kl. 18:45.
Har en microsoft intellimouse 1.0 kjøpt ved konfirmasjon for 6-7 år siden! Den funker enda supert. Så på meg blir det nok intellimouse 3.0 når den skal byttes ut.
Intelli 3.0 indeed, har hatt min i snart 2 år nå, bra kvalitiet, noe annet enn MX518 som jeg har titalls av....
Er storfornøyd med min Razer Diamondback 3G egentlig, selv om den ikke sitter som støpt i hånden, god mus, rett og slett

Vurderer Roccat Kone når Razeren tar kvelden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har hatt 1 stk MX518 som jeg har hatt mest erfaring med. Kjøpte en Intellimouse Explorer 3.0 og den var kjempebra untatt knappene men er ingenting å tenke på. logitech var kjempebra den og men tok kvelden pga var uheldig med å ødelegge kabelen :P

har prøvd en del razer men ingen slår mx518 eller 3.0. razer deathadder en en bra mus men da MÅ du ha driver til den. razer deathadder er temmelig lik 3.0 men med bedre knapper men den koster mer og er bittelitt mindre


konklusjon: intellimouse 3.0 eller MX518 med større skates
mx518 er kos