Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1823
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntok en halv tablett da jeg fikk høre disse var ganske sterke. Fungerte som de skulle, men noen timer ut i rusen var jeg nødt til å vente på en person, og måtte oppholde meg i noen ganger/trappeoppganger alene.

Plutselig tar jeg meg selv i å snakke med ”personer“, men med en ansiktene: og kroppen deres forsvant ganske fort. Ble plutselig i veldig tvil om hvem som var ekte folk. Det var akkurat som en film som kjørte da jeg ble klar over at jeg forsøkte å kommunisere med disse hallusinasjonene.

Noen som har opplevd noe lignende?
Hva inneholdt pillene dine?
Er du helt sikker på at d du inntok var MDMA?
Anonym bruker
"Gul Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd selv på monster dose mdma, at jeg trodde jeg var på tbanen, så folk og vogner forran meg.
Anonym bruker
"Begeistret Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er fucka nok på MDMA (kan muligens kalles overdose, men snakker ikke om dødelig dose her) er min erfaring at det er lett å innbille seg ting. Dvs du faller inn og ut av ditt eget hode. Et eksempel er fra en kompis av meg som hadde tatt 2-3 ganske store drop i løpet av en kveld. Når jeg snakket til han var han enten "på jobb" som at han snakket til kunder og ba kollegaer gjøre ting, plutselig kom han til seg selv som om ingenting har skjedd. Dette skjedde gjentakende ganger den kvelden, dog bare med han. Jeg får svake visuals om jeg røyker litt på nedturen. Så opp i taket en gang og fikk for meg at skyggene var tegnefilm.

Rene halliser som at du ser folk som ikke er der o.l. har jeg ikke vært borti.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd dette et par ganger på store doser, når jeg har vært veldig trøtt og utmattet eller når jeg har røyket store mendger hasj på nedturen. Har også tatt alt for stor dose, vært sliten og røyket veldig mye i samme trip, da endte jeg opp med 2-5 sekunders hukommelse tilbake i tid og så på filmer og forestillinger i tremønsteret på veggen.

En kompis snakket en gang med folk i gardinene, fortalte om en muslimsk jente med hijab som satt i kneet hans ect. etter å ha tatt alt for mye MDMA.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du er fucka nok på MDMA (kan muligens kalles overdose, men snakker ikke om dødelig dose her) er min erfaring at det er lett å innbille seg ting. Dvs du faller inn og ut av ditt eget hode. Et eksempel er fra en kompis av meg som hadde tatt 2-3 ganske store drop i løpet av en kveld. Når jeg snakket til han var han enten "på jobb" som at han snakket til kunder og ba kollegaer gjøre ting, plutselig kom han til seg selv som om ingenting har skjedd. Dette skjedde gjentakende ganger den kvelden, dog bare med han. Jeg får svake visuals om jeg røyker litt på nedturen. Så opp i taket en gang og fikk for meg at skyggene var tegnefilm.

Rene halliser som at du ser folk som ikke er der o.l. har jeg ikke vært borti.
Vis hele sitatet...
Haha, ja jeg husker godt den tråden der det var snakk om kompisen din. Hvordan går det med han nå, får han det fremdeles slik eller har han sluttet?
Anonym bruker
"Begeistret Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Haha, ja jeg husker godt den tråden der det var snakk om kompisen din. Hvordan går det med han nå, får han det fremdeles slik eller har han sluttet?
Vis hele sitatet...
Han har ikke rørt MDMA på lenge såvidt jeg vet. Settingen var ofte veldig chill når dette skjedde, dvs folk lå på sofaen med halvåpne øyne så det var veldig lite som kunne gå galt heldigvis. Om dette skjedde ute på byen tror jeg det fort kunne gått verre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også tatt alt for stor dose, vært sliten og røyket veldig mye i samme trip, da endte jeg opp med 2-5 sekunders hukommelse tilbake i tid og så på filmer og forestillinger i tremønsteret på veggen.
Vis hele sitatet...
Spot on beskrivelse av det jeg opplevde når jeg røyka mye på nedturen etter 3 drops ila en kveld.
Kanskje derfor jeg ikke tar MDMA så ofte mer, synes det kan være litt ustabilt, men det skyldes antakelig overdosering, alkohol i tillegg, og/eller dagsform.
Digital nomade
trippy's Avatar
Har opplevd dette selv når jeg har tatt for mye mdma i løpet av en kveld. Begynte plutselig å snakke engelsk til dama fordi "er det ikke det vi vanligvis snakker da?" Har også klart å plutselig helle ett glass med drikke over meg selv fordi jeg var så ekstremt konsentrert med å ikke miste det og så glemte jeg hva jeg holdt for noe pga ekstrem nystagamus og generelt mdma mongofaktor 10 så jeg snudde det på hodet veldig fort til stor forskrekkelse av dama, ahahaha. Ble fryktelig mye fnising og latter av det men når sånt skjer har man tatt alt for mye i mine øyne.

Tar man for mye mdma blir man 100% mongoloid. Detter helt fullstendig ut og man får bisarre hallusinasjoner.. Dette har skjedd når jeg har bikket 200-300mg på en kveld.