Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1546
Noen her som vet hvordan jeg kan skaffe en annen persons .net login passord ? tror det skal være en fil man kan sende til personen over msn som da han åpner den kan man skrive en trigger i msn msg, så kommer username og passord opp..
PLEASE!
det holder med ett !
og forøvrig kan du søke litt på forumet crazyweb har laget en fake-hotmail side som logger passord og brukernavn.
f0x
Trådstarter
Trenger en .NET cracker.. MÅ få det til, har lest tidligere poster om akkurat det her med hotmail cracking, men slike sider osv, er jo bortkastet tid. trenger en fil som beskrevet over som ved en trigger sender meg brukernavn og passord, vet det finnes.
f0x
Trådstarter
Hvor på den sida er det jeg kan finne det jeg leter etter ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
∮ F dr = 0
Hvor zipper du zip filene?
trenger passord til en hotmail account jeg også! men vet ikke hvordan? har brukernavn! please hjelp!
∮ F dr = 0
Du kan prøve å gjette deg frem på hemmelig passord. Gå på linken "Forgot my password".
Eller du kan prøve å lure han til å feks gå på www.hotmail.com@80.213.239.77/login ..
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Hvor zipper du zip filene?
Vis hele sitatet...
En idè å lese Readme.txt ?

:P

må jo sende fila til en person, så få han til å klikke på den taste inn passordet i et nytt vindu, som registrerer det og sender det til deg..

hvis jeg husker riktig.