Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 757
hei, driver å ser etter en strømforsyning, vil ha en som er stille og som er på rundt 500 watt. jeg har blitt anbefalt corsair VX 550W og Mist rev.3, men finner ikke mist rev.3 til salgs noen steder og er mist 500w rev.3 i det hele tatt "aktuell" lenger? burde jeg i så fall heller går for mist 650W?

Har også sett på noen andre PSU'er som arctic cooling fusion 550, cooling master igreen power og chieftech smart series 550W er noen av disse verdt å bry seg om?

Har noen noen tips eller anbefalinger angående disse strømforsyningene eller noen andre som er bedre?
Corsair lager veldig gode PSUer, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339898

Som du ser har den fått endel priser for sin ytelse og stabilitet. Stille er den også.

Men når du først har tenkt deg til å sette deg inn i hvilken PSU du vil ha, så bare skriv navnet på PSUen i google + review. Da finner du fort ut om den er noe god eller ikke.

EDIT: Skal du kjører crossfire / SLI og ha intel i7 CPU så anbefaller jeg noe mer enn 500w.
Sist endret av MikeHunt; 3. oktober 2009 kl. 13:57.
tenker å kjøre i5 750 og ett skjermkort så tror det går bra