Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1577
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man egentlig bare har lyst til å kjøpe et par sokker til 100kr der inne, men så legger man til en eller annen genser til 200kr også bare sånn at man havner over beløpet for gratis frakt som er på 299kr

Hvis man da etterpå returnerer den genseren må man betale for frakta på de sokkene på nytt da?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, men har hørt om folk som har blitt bannet for å ha returnert for mye uten at det en gang var så utspekulert som det
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg returnerer 70% av det jeg handler på Zalando. Aldri noe problem
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg returnerer 70% av det jeg handler på Zalando. Aldri noe problem
Vis hele sitatet...
Det har vel en del å si HVORFOR du returnerer. Med så mye retur, har du vel en god og akseptabel grunn?
Behøver jo ikke ha en grunn til retur.
Sitat av dggr Vis innlegg
Behøver jo ikke ha en grunn til retur.
Vis hele sitatet...
Nei, men returnerer du mye uten grunn regner jeg med at du fort blir svartelistet. Har jo vært innlegg om det her tidligere.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nei, men returnerer du mye uten grunn regner jeg med at du fort blir svartelistet. Har jo vært innlegg om det her tidligere.
Vis hele sitatet...
Glem ikke at folk returnerer ting konstant, ofte pga feil størrelse. Vi har postnord i butikken jeg jobber i, folk returnerer zalando pakker konstant hver eneste dag.
Anonym bruker
"Avhengig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har returnert masse til Zalando, aldri opplevd noe problemer med det.
Nope.
Anonym bruker
"Rød Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går en stund.
Zalando er en bedrift, de skal tjene penger.
Utnytter du systemet så de ikke tjener penger på deg blir du utestengt etter hvert. Bare å søke rundt
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøver ikke å utbytte, jeg kjøper ting i XL og Large og sko størrelser en over og en under for å prøve å finne ut hva jeg skal ha. Returnerer mye men kjøper alltid noe når jeg handler
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De trekker fra beløpet for frakt når du får igjen pengene for det returnerte produktet