Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1315
Anonym bruker
"Vred Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har droppa mdma før, men kompisen min sir at å sniffe det føles mye bedre og kicker inn raskere.

Er det en waste å sniffe eller bedre enn å droppe?
Kicker raskere av å sniffe, men svir som faen i nesa.
Det føles langt fra bedre å sniffe, ja det kicker raskere men du får en nasty svie og smak i kjeften. MDMA er også ganske kortvarig fra før så drop er veien og gå, alle klarer å vente litt på at det kicker.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snorte er det beste første gang jeg tok mdma var det i nesa, og ha jaktet litt på den følelsen igjen for å si det sånn, hehe
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det virker ikke så lenge når det er sniffet og man må fylle på oftere som er waste
Har snorta endel før så jeg har et kvalifisert svar.

- Ja, man kan sniffe mdma.
- Rusen kommer umiddelbart.
- Smaken av mdma inntar topp 3 lista de på hvor vondt noe kan smake.
Rusen blir litt mer intens, men varigheten vil også være noe kortere.

Alt i alt gir et dropp en bedre overall feeling enn snorting.
Jeg syntes det er en mye mer oppegående rus om man svelger det. Snorter man det så er det for å bli fucked up. Langt i fra like koselig etter min mening.

Har forstått det slik at MDMA omgjøres til små mengder MDA blant annet, og at ved redosering så skjer denne konverteringen i større grad så man kan bli skikkelig tura når man gjør det.
De gangene jeg har snortet MDMA så har jeg opplevd at effekten har bært preg av MDA-like hallusinasjoner og inntrykk, typisk at man ikke klarer å se trynet til folk en gang da. Har blant annet ført samtaler med folk som ikke er der. Jeg tror det kan ha noe med at om man drar ett par linjer med det så blir det liggende en del i nesen som smelter og blir tatt opp over tid, og dermed medfører dette en slags depot effekt som gjør at mer av MDMA’en blir omdannet til MDA. Jeg vet ikke om det siste der stemmer, men flere jeg har tatt det med har hatt lignende type erfaringer med sniffing.

Vet om flere som har opplevd en mer trippy effekt av å snorte samme mengde som man vanligvis dropper, noen her inne som har vært borti det?


Sitat av dåven Vis innlegg
Kjør på
Vis hele sitatet...
Er’u dum? Blir så provosert av deg. Slutt å skriv så jævla dumme og meningsløse svar ditt forbanna troll. Jeg venter egentlig bare på at du kommer til å skrive det samme til noen som er på kanten til å ta livet sitt.
Hva faen betyr kjør på i denne sammenheng? Mener du at han skal, eller ikke skal sniffe det? Betyr det at det er waste? At det er bedre å droppe det?
Hvis man har forsøkt å droppe x og ikke fått særlig effekt kan man sniffe xtc pulver i stedet?
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Hvis man har forsøkt å droppe x og ikke fått særlig effekt kan man sniffe xtc pulver i stedet?
Vis hele sitatet...
xtc inneholder gjerne flere og eller andre ting enn mdma.
Du kan prøve, men det anbefales ikke å sniffe ecstasy, fyll/bindemiddelet som brukes i slike tabletter er microcrystalline cellulose(og kanskje magnesium stearat) disse er ikke vannløselige så noe av det vil «blokkere» for slimhinnene slik at virkestoffet ikke blir skikkelig absorbert. Det vil med andre ord fungere dårligere enn oralt siden deler av det ikke blir tatt opp før det kommer i svelget allikevel så du får en delay på effekten, men siden du ikke får effekt ved å spise pillene så kan man spekulere i om det er noe vits å konsumere disse overhodet, uansett inntaksmetode.

Sitat av JatterMed Vis innlegg
xtc inneholder gjerne flere og eller andre ting enn mdma.
Vis hele sitatet...
Noen stoffer kan fungere bedre når man sniffer, så det kan være det vil fungere.

Du får prøve om du føler det Frodo, men jeg tror ikke det har noen hensikt når du ikke har opplevd noen effekt av å svelge tablettene.
Sist endret av DrDeath; 25. mars 2023 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sniffa 100 mg ket i dag. Ble fjern ca en halvtime etter, men det varte ikke så lenge. Tror jeg er immun mot psykedelika
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Sniffa 100 mg ket i dag. Ble fjern ca en halvtime etter, men det varte ikke så lenge. Tror jeg er immun mot psykedelika
Vis hele sitatet...
100mg er jo ingenting haha, prøv å sniff 1 G på en kveld. K Hole var behagelig det
Tror ikke jeg orker 10 ganger høyere dose, synes det var stress å sniffe 100 på en halvtime