Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2687
https://pcpartpicker.com/list/vtQBgw <--(disse er delene jeg trenger)

https://gyazo.com/194217dd25244085738495cd1919a22a <--( varene på computeralg.no).

Jeg bare lurer på om jeg har fått alt riktig med at varene er overens. Jeg er mest usikker på PSU-en og CPU-en. RAM brikken(e) ser ut til og stemme, bare annerledes farge.
Anbefaler deg å bruke prisjakt til å sette sammen lister. Jeg har et par ting jeg muligens hadde endret på.

Men først og fremst, hvor er skjermkortet?
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Anbefaler deg å bruke prisjakt til å sette sammen lister. Jeg har et par ting jeg muligens hadde endret på.

Men først og fremst, hvor er skjermkortet?
Vis hele sitatet...

Jeg har allerede alle andre deler nødvendig, så det er ikke til å bekymre seg for. Jeg har brukt prisjakt til å sette sammen listen, er bare usikker på om varene er helt identiske, siden noen ser selvsagt like ut, men kan ha noe annerledes specs. Skal sies jeg er ganske nybegynner på dette, men lurer først og fremst på om delene til linken jeg har av pcpartpicker og bildet av delene på computersalg.no er ekvialent. Hvis de er det, så er alt bra.

Men ja, feel free til å gi meg tips til andre deler du mener er bra.
Sist endret av zmegarandom7; 28. september 2019 kl. 17:38.
Men hva slags skjermkort? Synes strømforsyningen virker dyr i forhold til effekt (selv om det er en premiummodell). Er maskinen til gaming virker prosessoren dyr (avhengig av skjermkortet). Jeg vet ikke hvilket kabinett du har, men det er fult mulig at det blir trangt med tårnkjøleren. Jeg ville anbefalt deg en M.2 SSD for mere fart til oppstartsdisken.
Ville for det første gått for ryzen og for det andre byttet ut Sata disken med en nvme disk. Bytt den ut med Intel 660p 1TB M.2 SSD da den er raskere, billigere og mindre
Jeg setter pris på deres forslag, men kan dere svare på det jeg egentlig lurer på? Om delene over er identiske til hverandre?
Ja. Titegn.
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Ja. Titegn.
Vis hele sitatet...
Takk!