Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 850
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg bare lurer. Jeg og ei venninne skal ta oss en kveld om et par uker med dolcontin. Det er lenge siden vi begge ruset oss sist så toleransen er selvsagt på null. Hvis det har noe å si så har jeg 21 i BMI og venninna er noe overvektig.

Hvordan vil toleransen være for å skyte 60 mg? Jeg var innkjørt på blanding av amf, benzo og innimellom hasj og dolc da jeg tok det før. Jeg for min del tar forhåndsregler ved å skyte halvparten først og venter litt før jeg trykker inn mer. Men jeg vet ikke om hun blir å gjøre det og jeg vil naturligvis ikke risikere noen overdose. Ingen kan vite at jeg tar meg denne kvelden. Bortsett fra henne da.

Er det mulig å ta en medisinsk hjelpetrengende overdose på 60 mg slik at jeg må ringe 113? Har aldri tatt dolc på helt rusfri kropp før. Har alltid hatt alt mulig annet innabords så vil tro det blir litt anderledes denne gangen.
R.i.p 23.04.2021
Start med halvparten vis du ikke har toleranse. Kan stryke med av så lite som 40mg iv vis man ikke har toleranse og er overfølsom for opiater.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Start med halvparten vis du ikke har toleranse. Kan stryke med av så lite som 40mg iv vis man ikke har toleranse og er overfølsom for opiater.
Vis hele sitatet...
Ja. Er det jeg også tenker. Jeg er nok litt følsom for det og vurderer nesten å dele de 60 kg opp i tre. Jeg er dog usikker på hvordan jeg kan få henne til å gjøre det samme. For jeg vet at hun er ute etter dette voldsomme rushet hvor en bare dovner bort i armer og bein. Siden vi skal være i min leilighet så føler jeg et ansvar her og av egoistiske hensyn så vil jeg ikke komme i den situasjonen at jeg må ringe etter hjelp.
Anbefaler å starte forsiktig og heller redosere om dere føler for mer. Er verre andre veien om dere tar for mye, spesielt sammen, da er det verre å fikse vær forsiktig, kan føles ut som du tåler mye mer når du først er i siget. Som nevnt over kan 40mg være en skummel dose uten toleranse. Sikkert lurt som du sier å dele opp i 20mg.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Anbefaler å starte forsiktig og heller redosere om dere føler for mer. Er verre andre veien om dere tar for mye, spesielt sammen, da er det verre å fikse vær forsiktig, kan føles ut som du tåler mye mer når du først er i siget. Som nevnt over kan 40mg være en skummel dose uten toleranse. Sikkert lurt som du sier å dele opp i 20mg.
Vis hele sitatet...
Ja. Tror nesten jeg skal sette det som et krav dersom hun skal komme til meg og gjøre det. Jeg er ferdig med å være ukritisk til rus og dets risikoer for å si det slik. Er nesten så jeg mister lysten fordi jeg tenker på mulige risikoer og begynner å lure på om det er verdt det. Haha. Har jeg kommet såpass langt i egen rehabilitering. Jeg bare liker slik rus bedre enn øl. Så i stedet for ei sommerpils har jeg lyst på et sommerskudd.