Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3725
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har brukt tren enanthate av og på i ett år cirka, gikk nå over til tren a etate.. (wow!!) men roidmannen min sa jeg kunne injecte 3 ganger i uken. Men noen mener annenhver dag. Noen som har erfaring med acetate? Takk for innspill!
Hver dag for mest mulig optimale blod verdier, men annen hver dag er godt nok.

Jeg setter også sånn ca samme klokke slett når jeg tar også.

Personlig setter jeg annen hver dag.
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Shreddy Vis innlegg
Hver dag for mest mulig optimale blod verdier, men annen hver dag er godt nok.

Jeg setter også sånn ca samme klokke slett når jeg tar også.

Personlig setter jeg annen hver dag.
Vis hele sitatet...
Okay, takk! Jeg har brukt å sette tre dager i uken, 0,7 ml per gang. Funker det å sette 0,35 annenhver dag da feks?
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okay, takk! Jeg har brukt å sette tre dager i uken, 0,7 ml per gang. Funker det å sette 0,35 annenhver dag da feks?
Vis hele sitatet...
Eller 0,4 4 dager i uken? Annenhver dag vil jo gjøre at jeg må stikke søndag også mandag, om du skjønner?
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
GREIT DET. Får bare sette 0,5 hver dag da så jeg er sikker på gainza ikke forsvinner.
F*** i helv**e, blir pissed. Sorry....
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100mg/ml ? Skjønner virkelig ikke hvordan du ikke kan skjønne hva annen hver dag betyr.

Håper du er klar over at tren gjør tydelige endringer hjernen og at dette er noe som det blir forsket på blant annet i Norge. Så langt vet vi ikke hva det innebærer, men sannsynligheten for nedsatt funksjon vil jeg si ut ifra hva vi vet nå, relativt stor.
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
100mg/ml ? Skjønner virkelig ikke hvordan du ikke kan skjønne hva annen hver dag betyr.

Håper du er klar over at tren gjør tydelige endringer hjernen og at dette er noe som det blir forsket på blant annet i Norge. Så langt vet vi ikke hva det innebærer, men sannsynligheten for nedsatt funksjon vil jeg si ut ifra hva vi vet nå, relativt stor.
Vis hele sitatet...
100mg/ml ja, stemmer det. Blir ikke lagd trenace i mer fordi det krystalliserer seg. Joda, det skjønner jeg. Bare litt treg haha. Mandag, onsdag, fredag, søndag, TIRSDAG. Eyh???

Jada. Vet steroider er veldig dårlig og tukler med hormonene, men det har jeg visst siden dag 1 og tro meg du er ikke første og siste som sier det. Men takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
100mg/ml ja, stemmer det. Blir ikke lagd trenace i mer fordi det krystalliserer seg. Joda, det skjønner jeg. Bare litt treg haha. Mandag, onsdag, fredag, søndag, TIRSDAG. Eyh???

Jada. Vet steroider er veldig dårlig og tukler med hormonene, men det har jeg visst siden dag 1 og tro meg du er ikke første og siste som sier det. Men takk
Vis hele sitatet...
Riktig.

Ja, men tren er spesielt skadelig. De søker forresten tren brukere til et forskning i oslo nå får å kartlegge hvordan tren endrer hjernen.

Aldri blitt laget tren A for mennesker. Det fantes parabolan som er tren hex. Langtids virkende. Den kom på 72mg/ml
Tren A er noe folk begynte å bruke fordi tren sluttet å eksistere annet inn i pellets for okser, til UGlabs begynte produsere.
Sist endret av DrPerception; 12. januar 2019 kl. 03:02.
Anonym bruker
"Engstelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey. Har brukt tren enanthate av og på i ett år cirka, gikk nå over til tren a etate.. (wow!!) men roidmannen min sa jeg kunne injecte 3 ganger i uken. Men noen mener annenhver dag. Noen som har erfaring med acetate? Takk for innspill!
Vis hele sitatet...
Jeg har 6 års erfaring med AAS.

Greit å ha i bakhode er estervekt og halveringstid.

Enan esteret har en halveringstid på 4,5 dager, mens Ace har en halveringstid på 24 timer. Det er også mer aktive hormoner per 100mg i Ace enn Enan.

Også er det en grei regel å injisere like ofte som det er halveringstid, så i dette tilfellet hver dag. Stabile verdier av hormoner gir ofte mindre bivirkninger.

Trenbolon er også en av de sterkere steroidene så denne bør du absolutt ikke være for lenge på om gangen.

Testosteron kan du cruise på omtrent hvor lenge du vil (150-250mg hver uke), også kan du heller stacke med ekstra hormoner når du skal kure i kortere perioder.

Spør du meg er Trenbolon det dummeste man kan ta med tanke på helsa. Da er det mye bedre å ta mildere steroider og heller bruke litt ekstra tid på å oppnå de resultatene du vil ha.

Test+Deca kommer du lang vei med.
Gikk på tren selv et par ganger men har lagt det på hylla pga ble syk av det, blir sterk som en okse og kombinert med litt testo så får man opp apetitten også men jeg ble sykemeldt til slutt pga jeg fikk veldig høye nyreverdier (kreatinin)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har 6 års erfaring med AAS.

Greit å ha i bakhode er estervekt og halveringstid.

Enan esteret har en halveringstid på 4,5 dager, mens Ace har en halveringstid på 24 timer. Det er også mer aktive hormoner per 100mg i Ace enn Enan.

Også er det en grei regel å injisere like ofte som det er halveringstid, så i dette tilfellet hver dag. Stabile verdier av hormoner gir ofte mindre bivirkninger.

Trenbolon er også en av de sterkere steroidene så denne bør du absolutt ikke være for lenge på om gangen.

Testosteron kan du cruise på omtrent hvor lenge du vil (150-250mg hver uke), også kan du heller stacke med ekstra hormoner når du skal kure i kortere perioder.

Spør du meg er Trenbolon det dummeste man kan ta med tanke på helsa. Da er det mye bedre å ta mildere steroider og heller bruke litt ekstra tid på å oppnå de resultatene du vil ha.

Test+Deca kommer du lang vei med.
Vis hele sitatet...
Okay... jeg har nå stukket annenhver dag; 0,5/0,6 med tren. Men om jeg skal stikke hver dag... må jeg da sette 0,3 hver dag før gymmen? Han jeg kjøper av sa 3 ganger i uken var godt nok... men ja? Takk for svar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
GREIT DET. Får bare sette 0,5 hver dag da så jeg er sikker på gainza ikke forsvinner.
F*** i helv**e, blir pissed. Sorry....
Vis hele sitatet...
Klarer du ikke beherske deg på et nettforum, bør du ikke ta tren, det har du ikke psyke til.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okay... jeg har nå stukket annenhver dag; 0,5/0,6 med tren. Men om jeg skal stikke hver dag... må jeg da sette 0,3 hver dag før gymmen? Han jeg kjøper av sa 3 ganger i uken var godt nok... men ja? Takk for svar
Vis hele sitatet...
3 ganger i uken er godt nok, men 7 er mye bedre. Du tar mindre ml pr stikk, så du totalt over uken får det du har planlagt.

Med så lite forkunnskaper vil jeg igjen påpeke at du har ingenting på trenbolone å gjøre.

Gjør egen research fremover og aldri hør på hva dealeren din sier. Du forteller han hva du skal ha, etter nøye planlegging, ikke omvendt.
Sist endret av trenbro500; 20. januar 2019 kl. 14:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Klarer du ikke beherske deg på et nettforum, bør du ikke ta tren, det har du ikke psyke til.



3 ganger i uken er godt nok, men 7 er mye bedre. Du tar mindre ml pr stikk, så du totalt over uken får det du har planlagt.

Med så lite forkunnskaper vil jeg igjen påpeke at du har ingenting på trenbolone å gjøre.

Gjør egen research fremover og aldri hør på hva dealeren din sier. Du forteller han hva du skal ha, etter nøye planlegging, ikke omvendt.
Vis hele sitatet...
Har vert på og av tren siden juli og det går helt fint med meg, (sålangt)
Hahah, hadde en veldig dårlig dag😅 men jeg kjører da på med 0,3 hver dag da? Jeg har brukt å ta 0,5 nå annenhver dag som jeg skrev, så har det halveringstid på 24 timer? Hmm
Vil det da si at når jeg injecter annenhver dag så funker tren’en første dagen på gymmen, men ikke andre?
Halveringstid på 24t a 100mg frigir 50mg over de første 24 timene. Altså du har en halvering på 24t. Dag to er det 50mg igjen,og 25mg frigis, så 12,5 etc. Du har altså tren i systemet i flere dager, men for å holde stabile verdier, er oftere bedre.

25-50mg dagen vil jeg anbefale.
Med 100mg/ml blir 0,3 dagen bra.
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Halveringstid på 24t a 100mg frigir 50mg over de første 24 timene. Altså du har en halvering på 24t. Dag to er det 50mg igjen,og 25mg frigis, så 12,5 etc. Du har altså tren i systemet i flere dager, men for å holde stabile verdier, er oftere bedre.

25-50mg dagen vil jeg anbefale.
Med 100mg/ml blir 0,3 dagen bra.
Vis hele sitatet...
Takk for godt forklarende svar. Da tester jeg ut det. Har du noe spes timer før trening jeg må stække for at det skal være i systemet, eller er det bare å stikke å reise på gymmen en time etterpå? Dealern min... sa hvertfall at det begynner å fungere med en gang, men dette vet sikkert du
Ingen betydning når på dagen du tar acetate
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Riktig.

Ja, men tren er spesielt skadelig. De søker forresten tren brukere til et forskning i oslo nå får å kartlegge hvordan tren endrer hjernen.

Aldri blitt laget tren A for mennesker. Det fantes parabolan som er tren hex. Langtids virkende. Den kom på 72mg/ml
Tren A er noe folk begynte å bruke fordi tren sluttet å eksistere annet inn i pellets for okser, til UGlabs begynte produsere.
Vis hele sitatet...
Link til invitasjonen til forskning?
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner ærlig talt ikke vitsen, media har jo ikke lov til å godskrive roids, which is fuckin bullshit...
Anonym bruker
"Engstelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av x_yungtriggz_x Vis innlegg
Anbefaler småe doser daglig.

Funket utmerket for meg og min vennegjeng.

Sirkulasjonen vart i 2 uker med små mengder daglig

Deretter 1 uke uten.


Styrken min økte med 140%
Vis hele sitatet...
2 uker på og 1 uke av på olje? Nice. Det må være en heftig ny super-blitz- cycle.

Fått mye kviser enda eller?
Sitat av x_yungtriggz_x Vis innlegg
Anbefaler småe doser daglig.

Funket utmerket for meg og min vennegjeng.

Sirkulasjonen vart i 2 uker med små mengder daglig

Deretter 1 uke uten.


Styrken min økte med 140%
Vis hele sitatet...
Herregud.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Link til invitasjonen til forskning?
Vis hele sitatet...
Har etterspurt. Venter på svar.