Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1241
Anonym bruker
"Sprudlende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar urinprøver hos psykisk helse innimellom. Jeg tar en sjelden gang benzo og har kjøpt noen hjemmetester for å sjekke meg så jeg ikke pisser positivt på testene de tar. Jeg har omtrent de samme type testene som de bruker. Når jeg tar rivotril slår ikke benzo testen ut, men i går tok jeg en valium og da slo testen ut positivt. Betyr det at rivotril/klonazepam ikke slår ut på vanlige benzo-tester?
Er rivotilene apotekvare? Vet at de med østeuropeisk opphav kan inneholde ymse benzoderivater som ikke nødvendigvis gir utslag.
1) Testen er defekt. Selv om testen er fabrikkprodusert og til å stole på har den som regel ikke 100% prosent sikkerhet, men det er utrolig sjeldent med fabrikkfeil o.l. så dette er sannsynligvis ikke forklaringen. 2) Testen krever en viss konsentrasjon av klonazepam i urinen for å slå ut som positiv og du har ikke tatt nok for å nå denne grensen. Dette er heller ikke særlig sannsynlig, da de fleste tester er ganske følsomme. Du skal ha tatt ekstremt lite for at stoffet finnes i urinen og ikke slår ut på en test som fungerer som den skal. 3) Tablettene du har tatt inneholdt ikke klonazepam, eller ikke nok klonazepam for å nå høy nok konsentrasjon av stoffet i urinen for at testen kunne merket det. Det vil si at du har fått Rivotril som er falsk vare og inneholder noe annet enn klonazepam, eller stort sett noe annet, som DfenZ sier.
Anonym bruker
"Sprudlende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er snakk om norske rivotril. Eg lurer bare på om det er en annen type benzo som krever en annen test eller noe. Har nemlig gjort dette et hav av ganger. Proppa i meg norske rivotril tatt benzo-test som tester negativt. Tar eg en valium tester den positivt.
Sikker på det er Rivotril fra Norsk apotek?(Ingenting som heter norske rivoer...)


Har sammenlignet Rivotril som jeg vet er ekte Roche Rivotril fra blister, sammenlignet med de man finner i glass på gaten.
Tror jeg laget en tråd om det med bilde. Kan se forskjell på skrifen "Roche" samt størrelse.

Jeg har også blitt tatt for bilkjøring og hadde kun spist Rivotril. Blodprøven viste Nitrazepam.

Min teori på noen av de falske glassene er at de stjeler gammelt utstyr eller har innsidemann der man kan betale store summer for å bruke fabrikken om natten og helg til å produsere. Det er veldig organisert og det er ikke bare i sveits Roche produserer. I korrupte land tror jeg det er enkelt for dem å få tilgang til fabrikk, da snakker man store pengesummer.

Sorry off-topiuc, måtte bare få det ut.
Sist endret av Naturgrønn; 5. mai 2019 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du er skråsikker på at den Rivotrilen du tar er ektre norsk apotekvare (se svaret til Naturgrønn) kunne du prøvd å ta prøven på et par forskjellige typer hjemmetester for å se om det er denne spesifikke testen som du bruker som er problemet. Du kan også prøve å gjøre litt research på hver enkelt av testene for å finne ut av om flere brukere har rapportert at denne testen gir et falsk negativt resultat for klonazepam. Da vet du iallefall om det er testen som er problemet. Jeg kan aldri tenke meg at testene er designa for å ikke slå ut på et så vanlig og lett tilgjengelig benzo som klonazepam. Da blir jo testen delvis meningsløs.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Off topic, men alle de utenlandske glassene med rivo er ikke nødvendigvis fake. Hadde et stort parti med glass ( sånn ca 100 stk) der en kompis ble tatt av politiet med en del av de, de ble sendt til laboratoriet og resultatet viste at det var clonazepam.
Så alt du får på gaten av disse er ikke nødvendigvis bøff
Anonym bruker
"Sprudlende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er veldig merkelig har nemlig prøvd mange ganger men verken testene som hjemmesykepleien tar med eller de jeg har sjøl slår ut. Rivotrilene er i forsegla glass akkurat som de norske og har samme funken. Merkelig.. men greit for meg da kan jo got ta meg en i ny og ne uten å bli bøsta
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
De som blir sendt til analyse er ihvertfall helt tydelig på at det er klonazepam.. Også de som romanene selger i Oslo slår ut som det.

På hurtigtest slår det vel ut på benzo ganske enkelt.


Rivotril roche 0.5 mg og 2 mg fåes på apronet i Norge. Veldig mange jeg kjenner som har og går på de den dag i dag

Kilde felleskatalogen
https://www.felleskatalogen.no/m/med...l-roche-563568
Noen som har lagt merke til at på de utlandske glassene med rivo er det ca 50/50 med piller med tynt delekryss, og tjukt delekryss, og begge funker faktisk like bra, merkelig.....spør dum meg....

s