Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 12603
Jeg lurer på om noen vet om det er en forhandler i Bergen som selger utstyr til røykere; piper, bonger, papers etc..

Her kan også andre skrive ned butikkene i sin by!
Greit å få opp en liste så det ikke blir spurt etter butikker overalt på forumet!

Takk.
Scorpius, Komediebakken 9, 5010 Bergen.

Har ikke vært der selv, men jeg vet de har! xD
Sist endret av GothQueen; 28. november 2008 kl. 23:39.
I bergen selger vel "Witchy Bitchy" røyke utstyr.
Voss har ingen.
Alkoholisert gamer
Nesten unødvendig og si.. men kan jo hende det er noen helt nye som trykker seg inn her..

Shangri-la

Karl Johans gate 2
0154 Oslo

Åpningstider:
mandag - fredag
10.00 - 17.00
torsdag
10.00 - 18.00
lørdag
10.00 - 16.00

http://www.shangri-la.no
Noe i Kristiansand?
Prinsessen kiosk i Prinsenkrysset i Trondheim selger bonger, piper, rister... Basically alt utenom weed. Har for øvrig sykt gode vårruller.
Hva er den nye nettia til prinsessen? Har glemt den xD
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Noe i Kristiansand?
Vis hele sitatet...


hmm du har rosa panter burgersjappa i vestre strandgate og oscars på togstasjonen også i vestre strandgate(der ved bussterminalen)
men de selger kun blunts, kingsize papir, roach's osv.

ellers så er red eyes gift shop nedlagt pga salg tror jeg
salg? jævlig smart å selge illegale substanser under desk når du driver en sjappe som selger brukerutsyr!
Hva er det du snakker om Fudge?
mentalmelt, dette regner jeg med.
Sitat av shitfaced dude Vis innlegg
ellers så er red eyes gift shop nedlagt pga salg tror jeg
Vis hele sitatet...
Sist endret av Quetzalcoatl; 29. november 2008 kl. 23:49.
Ah, naturligvis =)
Hampen, headshop i Tromsø, Søndre Tollbugaten 4, 9008 Tromsø.
Et gammelt rødt trehus i Sødre Tollbugate.
Tenkte jeg skulle slenge ut nye siden til prinsessen i trondheim.

http://www.bamboolt.com/shop/default.asp

Greit for dere som hadde www.prinsessen-kiosk.no linken før
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hampen, headshop i Tromsø, Søndre Tollbugaten 4, 9008 Tromsø.
Et gammelt rødt trehus i Sødre Tollbugate.
Vis hele sitatet...
Der var jeg under Døgnvill-festivalen i sommer og kjøpte meg fet chillum, og skikkelig "flammekaster" lighter for 99spenn. Den lightern anbefaler jeg alle røykere i Tromsø. Og det beste med den lightern var at den passer perfekt inn i lighter holdern min fra everyonedoesit.

http://www.everyonedoesit.com/img/products/lighter_leash_poster_small1.jpg
(trykk på bildet for og lese mer informasjon)
Sist endret av Quetzalcoatl; 2. desember 2008 kl. 19:26.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Scorpius, Komediebakken 9, 5010 Bergen.

Har ikke vært der selv, men jeg vet de har! xD
Vis hele sitatet...
Vil oppfordre alle til å ikke handle der.

Prisene er så til de grader svindel.
Betaler det dobbelte og mer av hva dem betaler for vekter, bonger, dyrkeutstyr og annet.

Folk må slutte å handle der og virkelig åpne øynene for hva dem bak disken faktisk driver med.
Godt mulig den sjappa er dyr, men at bedrifter tar over dobbelt så mye for varer som det de betaler for dem er vel mer regelen enn unntaket. Man skal jo faktisk dekke lønn og arbeidsgiveravgift m.m.

Kan ta et eksempel fra elektrobransjen: Kunde kjøper 1 meter PR2x2.5(kabel) av elektrofirmaet for opptil 100kr. Grosisten har en listepris på rundt 50-55 kr/m, hvor elektrofirmaet igjen får 70-95% rabatt så de tjener godt på den metern med kabel.
Sist endret av DeMenT; 2. desember 2008 kl. 19:45.
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Godt mulig den sjappa er dyr, men at bedrifter tar over dobbelt så mye for varer som det de betaler for dem er vel mer regelen enn unntaket. Man skal jo faktisk dekke lønn og arbeidsgiveravgift m.m.

Kan ta et eksempel fra elektrobransjen: Kunde kjøper 1 meter PR2x2.5(kabel) av elektrofirmaet for opptil 100kr. Grosisten har en listepris på rundt 50-55 kr/m, hvor elektrofirmaet igjen får 70-95% rabatt så de tjener godt på den metern med kabel.
Vis hele sitatet...
Jada, når en vare er utgått for flere år siden, og man får tilsvarende og mye bedre vare for 100 kr. Så selger man ikke ut restpartiet til 400 kr/stk.
Nei det har jeg heller ikke sagt. Jeg kjenner ikke til den sjappa eller hvordan de driver, jeg ville bare påpeke at å ta det dobbelte av innkjøpspris fra kunder ikke er veldig oppsiktsvekkende.
Jeg jobber selv om elektriker, og jeg vet hvor sinnsyke prisene ut til kunder kan være.
Hemp House - Akersgata 2 OSLO

De selger masse bra der, og kassefolka er steine så det er lett å tashe der

De klarer nesten ikke telle opp penger de skal gi deg igjen. XD
Tønsberg hakke headshop, men på Spicey ved siden av Kong Sverre selger de papers og diverse.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av skolms Vis innlegg
Vil oppfordre alle til å ikke handle der.

Prisene er så til de grader svindel.
Betaler det dobbelte og mer av hva dem betaler for vekter, bonger, dyrkeutstyr og annet.

Folk må slutte å handle der og virkelig åpne øynene for hva dem bak disken faktisk driver med.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo litt ann på hva man er ute etter. Skal man bare ha noe rullepapir eller en grinder eller noe så er det jo helt kurrant, men jeg ville aldri kjøpt eks. HPS hos Scorpius. Men prisene veier glatt opp for fordelen med å ha noe lokalt spør du meg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen som vet om noe i Sarpsborg/Fredrikstad området?
o shit waddup
Sitat av OptiCk Vis innlegg
Er det noen som vet om noe i Sarpsborg/Fredrikstad området?
Vis hele sitatet...
I Sarpsborg rett ved sidenav SATS ligger det en liten newage/alternativ-sjappe som jeg vet selger små glasspiper og rullepapir. Mulig de har mer interessante ting der, jeg har ikke vært inne på en god stund. Problemet er at hu dama som driver sjappa aldri er der, for de har ingen kunder uansett, men mener det henger en lapp i vinduet. De har i allefall noen sprø åpningstider, men er du i området så sjekk det ut!

Vet de pleier å handle ting fra shangri-la og selge de i butikken, så mulig du finner noe interessant
Sist endret av ulldott; 9. mai 2009 kl. 03:37.
Sitat av ulldott Vis innlegg
I Sarpsborg rett ved sidenav SATS ligger det en liten newage/alternativ-sjappe som jeg vet selger små glasspiper og rullepapir. Mulig de har mer interessante ting der, jeg har ikke vært inne på en god stund. Problemet er at hu dama som driver sjappa aldri er der, for de har ingen kunder uansett, men mener det henger en lapp i vinduet. De har i allefall noen sprø åpningstider, men er du i området så sjekk det ut!

Vet de pleier å handle ting fra shangri-la og selge de i butikken, så mulig du finner noe interessant
Vis hele sitatet...
Bodd i Sarpsborg hele livet og aldri vist om dette;o
Takk
▼ ... over et år senere ... ▼
noen headshops i kristiansand?
Sitat av thesmokey Vis innlegg
noen headshops i kristiansand?
Vis hele sitatet...
http://hyggeshop.no/glass_bonger/C_37_42_59
Sitat av Hedges Vis innlegg
Prinsessen kiosk i Prinsenkrysset i Trondheim selger bonger, piper, rister... Basically alt utenom weed. Har for øvrig sykt gode vårruller.
Vis hele sitatet...
prinsessen har flyttet til nye lokaler ved byhaven, den har nå blitt en fullverdig head shop istede for en head shop som er kamuflert som en skitten kiosk. var der igår, ganske så flott sjappe.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
prinsessen har flyttet til nye lokaler ved byhaven, den har nå blitt en fullverdig head shop istede for en head shop som er kamuflert som en skitten kiosk. var der igår, ganske så flott sjappe.
Vis hele sitatet...
oj det har ikke jeg fått med meg! thanks!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ingen headshops i Bodø, men en gammel kiosk i byen som heter Piccolo selger lange rizzla og maispiper/trepiper!
▼ ... flere år senere ... ▼
Bare for å bringe opp en eldgammel tråd - finnes det noe sånt i Bergen nå?

Om ikke, I hva slags fysisk butikk kan jeg finne en gram/mikrogram vekt? Jeg så på en brev-vekt fra clas, men er det et godt alternativ for å male f.eks sopp?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Bare for å bringe opp en eldgammel tråd - finnes det noe sånt i Bergen nå?

Om ikke, I hva slags fysisk butikk kan jeg finne en gram/mikrogram vekt? Jeg så på en brev-vekt fra clas, men er det et godt alternativ for å male f.eks sopp?
Vis hele sitatet...
Brev-vekta på clas er shit, kan jeg fort fortelle, dog om du skal veie opp sopp å ikke er så nøye på det så funker den vel, men jeg ville ikke anbefalt det mtp hvor lett det er å lande på 1g for mye iht hva du hadde tenkt. Er du riktig uheldig så går det gærlig.


PS til vedkommende som lurte på noe i østfoldsområdet. Tobakksvagnen på svinesund og andre har en del div røykeutstyr, alle har piper, papir, filter ol.
Graver man litt kanskje man finner mere stuff også
Driver ikke Pure Emporium på fortsatt? i de gamle lokalene til Scorpius ved sentralbadet.
Ellers har jeg mindre tro på brevekt de pleier å ha nøyaktighet på +- 1 gram, da er kanskje pick-up vekt fra en stereobutikk eller kruttvekt fra en våpenbutikk bedre alternativ.