Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2233
Langhåret jævel
11 0
Hei! Lurer på om det er noen av dere freaks som har bestilt og motat Fallout 4 Pip-Boy Edition? Har noe jævlig lyst på den, og tenker å bestille den fra eBay etter jul visst det er noen igjen, da. Lurer på om Pip-Boyen er av god kvalitet og evt. hvilken telefon som er kompatibel som skjerm?
Den passer "de fleste" mobiler, da det følger med noen skumgummi former en kan legge telefonen i.
Jeg som har kjøpt meg større mobil (6 Plus), får ikke brukt den. Det jeg kan si er at jeg synes den ser utrolig tøff ut. Jeg likte det faktum at alt av knapper og knotter kan skrus på. Den har tilogmed en AV/PÅ knapp og to oransje indikatorer som viser når den er på.
Min står fint utstilt ved siden av bomba fra Fallout Anthology pakken.

Du får ha lykke til med jakten!

According to Bethesda, there will be foam inserts designed to house the iPhone 6, iPhone 5 and 5s, iPhone 4 and 4s, Samsung Galaxy 4 and 5, and similarly sized phones will work. The larger iPhone 6+ and other large phones are a no-go, unfortunately.
Vis hele sitatet...
Sist endret av møkk; 11. november 2015 kl. 13:12.
Langhåret jævel
Trådstarter
11 0
Sitat av møkk Vis innlegg
Den passer "de fleste" mobiler, da det følger med noen skumgummi former en kan legge telefonen i.
Jeg som har kjøpt meg større mobil (6 Plus), får ikke brukt den. Det jeg kan si er at jeg synes den ser utrolig tøff ut. Jeg likte det faktum at alt av knapper og knotter kan skrus på. Den har tilogmed en AV/PÅ knapp og to oransje indikatorer som viser når den er på.
Min står fint utstilt ved siden av bomba fra Fallout Anthology pakken.

Du får ha lykke til med jakten!
Vis hele sitatet...
Takk, takk! Den lokale gamestopen har også Fallout Anthology på salg. Hadde tenkt å kjøpe men hadde selvfølgelig heller ikke penger da. Ser jævlig kul ut den og. Kult å høre om noen her som har like mye dilla på Fallout som jeg! Visste heller ikke om at man kunne skru på knappene på Pip-Boyen. Trodde den ikke kom til å ha så mange interaktive funksjoner. Tipper det blir mye letting på nettet etter jul.
Jeg tviler på at knottene har noen effekt ingame. Men den virker jo litt mer gjennomført når ting er bevegelige. Morsomt er det og at pekeren på radioen beveger seg om en vrir på bryteren.

Jeg har litt lyst å bygge bomba om til en nixie clock. Men før det skjer må jeg nok investigere litt på hvordan en faktisk lager en slik klokke.
Langhåret jævel
Trådstarter
11 0
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg tviler på at knottene har noen effekt ingame. Men den virker jo litt mer gjennomført når ting er bevegelige. Morsomt er det og at pekeren på radioen beveger seg om en vrir på bryteren.

Jeg har litt lyst å bygge bomba om til en nixie clock. Men før det skjer må jeg nok investigere litt på hvordan en faktisk lager en slik klokke.
Vis hele sitatet...
Det høres spennende ut. Finnes en Pip-Boy klokke som man sikkert kan finne på eBay, men å bygge om bomba høres ut et ganske kult og unikt prosjekt.