Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 692
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /web/sites/171/gemstudios/www.gemstudios.f2s.com/forum/index.php:2) in /web/sites/171/gemstudios/www.gemstudios.f2s.com/forum/netzbr.php on line 1022

Får denne meldingen når jeg prøver å legge inn et innlegg i forumet mitt på www.gemstudios.f2s.com. Når den klager på at den ikke får sendt header, er det vel fordi det ligger noe iveien? Jeg har kjørt dette scriptet på Vardafjellrussen lenge, bare med textfiler istedenfor sql. Der var det ikke noe problem å få forumet inn i designet.

En ting til som jeg syns er rart, er at da forumet ble brukt de to første gangene, kom det ikke fram noen feilmelding! Så hvorfor har det plutselig blitt sånn når jeg ikke har endret på noen av forumfilene?
På en eller annen måte er det vel blitt sendt noe før, du må nesten poste filene for at vi skal kunne se hva ..
Er vel gjerne et annet script som har sendt header i form av cookies eller noe.. pollscriptet f.eks.?
gEM
gEM's Avatar
Trådstarter
fant ut av det... Var bare en tom linje over <? starten på scriptet... irriterende...