Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2650
Hei, jeg lurte på om det er noen som vet om Iznogoud er blitt utgitt på norsk, på vhs? Har prøvd å søke rundt på steder som finn.no qxl.no etc... uten å finne noe. Jeg har fått tak i volume 1-3 på engelsk(på dvd) men, jeg finner ikke mer. Noen som vet hvor jeg skal lete for å finne denne serien på engelsk eller norsk?
Slikt tror jeg er vanskelig å oppdrive på Norsk, selv har jeg noen episoder fra DVD, men har ikke sett noe av dette selv.

Hvor finner du volume 1-3 som du snakker så pent om?
Plukk opp telefonen og ring til foxkids norge eller noe sånt...

Er ikke alt som blir utgitt på VHS/DVD.
Det er bortimot umulig å oppdrive enkelte serier, toeless.

Jeg prøver som en korket idiot å oppdrive en gammel serie ved navn Montana Jones - Norsk eller Engelsk (gjerne begge), men ingen av utgiverne har dette lengre.
Sist endret av waf; 2. oktober 2010 kl. 08:27.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Hver dag kan bli kalifens siste?"
Husker den serien, men tror den faktisk gikk på TV2 (i hvert fall, der også)
Sitat av waf Vis innlegg
Slikt tror jeg er vanskelig å oppdrive på Norsk, selv har jeg noen episoder fra DVD, men har ikke sett noe av dette selv.

Hvor finner du volume 1-3 som du snakker så pent om?
Vis hele sitatet...

De fant jeg på amzon.co.uk og hmv.com. Volume 1 og 3 finnes nye på hmv til en billig penge mens volume to kan du skaffe på amazon.co.uk. også til en billig penge. Du må søke på den engelske versjonen av amazon for å finne den.

Ps: det er bare 2 episoder på ver disc.(4 fortellinger)
Det er vist vanskelig å få tak i de som drev foxkids/jetix nå fortiden. Har prøvd å kontakte de som overtok jetix men, de svarer ikke. Er det noen som hvet om de har blitt utgitt på dvd eller vhs i Norge??? Syns huske jeg så noe foxkids utgivelser på bokhandelen for lenge siden.(når vhs var i salg i butikker)
"Jeg vil bli kalifen istedet for kalifen"
Sitat av djxfade Vis innlegg
"Jeg vil bli kalifen istedet for kalifen"
Vis hele sitatet...
Urutinert. Mener ganske bastant at han sa "Jeg vil bli kalif istedet for kalifen!!"

▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har jeg altså kontaktet Tv 2 og de sier at de sendte Iznogoud fra 1998-2000 og at de kjøpte dem fra SABAN i Tyskland. Jeg ser at SABAN er blitt slukt av Disney, så det er vist en serie som ikke går ann å skaffe lengere eller
Sitat av sondbjo Vis innlegg
Nå har jeg altså kontaktet Tv 2 og de sier at de sendte Iznogoud fra 1998-2000 og at de kjøpte dem fra SABAN i Tyskland. Jeg ser at SABAN er blitt slukt av Disney, så det er vist en serie som ikke går ann å skaffe lengere eller
Vis hele sitatet...
Hvis serien ble sendt med norsk dubbing må den jo finnes i et eller annet arkiv i Norge?
Sitat av emphi Vis innlegg
Hvis serien ble sendt med norsk dubbing må den jo finnes i et eller annet arkiv i Norge?
Vis hele sitatet...
Jo Tv2 har den nokk, de er bare ikke villig til å selge kopi av den. ER det noen som vet om den har blitt sluppet på vhs i Norge?
Sitat av newkeN Vis innlegg
Urutinert. Mener ganske bastant at han sa "Jeg vil bli kalif istedet for kalifen!!"

Vis hele sitatet...
Hehe, mener å huske det samme