Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2163
Jeg er skikkelig fysen på å se en god overnaturlig/åndelig film. Noen som har noen gode forslag?
Paranormal activity har jeg sett, så den er uaktuell
The Fourth Kind, sett den?
Er vell ikke noe åndelig film, men kanskje litt overnaturlig, jeg selv tror ikke på det med UFO greiene der, men det andre derimot, det kan være litt spennende, faktisk.
Du burde se den om du liker den slags filmer, vet ikke om du har hørt om Ashley Tyler og det greiene der, du får det i filmen, google den og du skjønner hva jeg mener.
Har du sett 'A Haunting' på Discovery?
Du er ute etter en som handler om overnaturlige fenomener, altså en form for spøkelser, ånder, gjengangere etc?
Noe a'la det ja. Ånder og skikkelser som går igjen fasinerer meg. Også spøkelses historier kan være ganske fasinerende så lenge det ikke blir for simpelt. Åndenes makt kan ofte bli alt for simpelt der det meste kan forklares, liker derfor noe litt mer avansert kanskje.
Type filmer som The Haunting in Connecticut eller The Amityville Horror?
Sist endret av Veggen; 26. september 2010 kl. 22:39.
Noe slikt ja Takker! Bryr meg heller ikke så mye om det er fakta eller fiksjon så lenge det er bra Tar gjerne imot flere forslag.
Jeg lagde en tråd om dette for noen dager siden, jeg har en haug med filmer listet, som du garantert vil like.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=166720
Takker skal sjekke ut Er ikke bare på jakt etter grøssere, kan godt være dokumentarer ol om det spirituelle. Er så interessant tema
The man from earth
2001 A space odyssey + 2010 the year we make contact
twelve monkeys
THX 1138

Er de jeg kommer på i farta... Kanskje ikke direkte spirituelle, men hvertfall trippy.
Se for guds skyld ikke de gamle amityville filmene.

Jeg lister opp noen her, kan ikke love at de er bra

Ghost Ship

Spooked The Ghost's of Waverly Hills sanatorium

Darkness Falls

Dead Silence

Sleepy Hollow

House On the Haunted Hill