Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1010
Lurte på om noen her inne har sett filmen enda å hva dere eventuelt syntes om den.

Når jeg var litt yngre fallt Avatar serien i god smak hos meg, så jeg lurte på om filmen er noe å få med seg for meg som likte serien.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Lurte på om noen her inne har sett filmen enda å hva dere eventuelt syntes om den.

Når jeg var litt yngre fallt Avatar serien i god smak hos meg, så jeg lurte på om filmen er noe å få med seg for meg som likte serien.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett den, og den er ikke det stor å skryte av, i min mening. Jeg synes serien er mye bedre. Grunnen er enkelt og greit at de skipper så SINSYKT mye story i filmen! Men, har du mulighet å se den i 3D, så gjør det. Ganske kule effekter.
Du mener "The last airbender"
ræva oversettelse i såfall
Man kan ikke oversette alt direkte til ditt eget språk. Skulle den blitt oversatt til ''Den siste luft bøyer'' ? Høres ikke friskt ut
Sist endret av Catchy; 26. september 2010 kl. 18:24.