Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2240
Jeg satte akkurat inn 1500 på Betsafe for å spille litt rulett for gøy, dette er altså penger jeg har råd til å tape. Det som skjedde så var at jeg godtok bonusordningen deres for å doble disse pengene med et forbehold om omsetningskrav på 35x. Greit nok, bonus er bonus, det som det viste seg i ettertid var at de bandt opp de 1500 originale kronene som bonuspenger i tillegg.

Det jeg lurer på nå er om jeg mister det originale innskuddet dersom jeg ikke når målet, som forsåvidt viser seg å være 1,050,000 kroner på rulett da det bare bidrar med 5%. (1500*35/0.05)
Nei, du mister ikke pengene du har satt inn. Klarer du ikke omsetningskravet så mister du bonusen og alle gevinstene som du har vunnet for bonuspenger.
Er rulett gyldig som omsetningskrav. Flere andre plasser er det ikke det. Hadde en lang diskusjon med Mr. Green om det for noen år siden...

Det eneste som skjer om du ikke klarer omsetningskravet er at du ikke får ta ut bonusen. Du står fritt til å spille den bort.
Når du setter inn penger hos betsafe og aktiverer en bonus så vil du først bruke av pengene du setter inn før du begynner å bruke av pengene du fikk i bonus. Så du starter med 3000 kr, taper du såpass at du havner under 1500 kr totalt så har du spilt bort de pengene du satte inn og har da bare bonuspenger igjen som du må omsette fullt ut før du kan ta ut noen penger. Vinner du penger mens du spiller med en bonus så kan du heller ikke kansellere bonusen før den er omsatt uten at alle penger utenom de 1500 du satt inn forsvinner.

Dette gjelder da også om du spiller deg ned til f.eks. 2000 kr og så fjerner bonusen så sitter du da bare igjen med 500 kr av de 1500 du satt inn siden du har spilt bort 1000 av de.
Sist endret av n00man; 17. oktober 2015 kl. 03:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvorfor i alle dager spiller du roulette? Plis ikke si at du bruker martingale-systemet og tror at det fungerer.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hvorfor i alle dager spiller du roulette? Plis ikke si at du bruker martingale-systemet og tror at det fungerer.
Vis hele sitatet...
Er veldig gøy
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hvorfor i alle dager spiller du roulette? Plis ikke si at du bruker martingale-systemet og tror at det fungerer.
Vis hele sitatet...
Det gamle "doble hver gang du taper" taktikken?
Finnes en mye mer avansert måte å bli blakk på. Aksjeinvestering etter martingale.

Hver gang aksjen du har kjøpt går ned i verdi kjøper du dobbelt så mange flere...
EoN
Trådstarter
Takk for svar her. Ser litt ut som jeg kan se bort fra de pengene dersom jeg ikke når målet. Kjipt, jeg var absolutt forberedt på muligheten for å tape dem via spill, men å miste dem på en formalitet blir litt for sløkket. Spurte dem om å ta vekk bonus + gevinst men la meg beholde originalsummen for vanlig spill 3900 --> 1500 (2400) men det var visst ikke mulig.

For dere som lurte, fuck yeah jeg bruker Martingale-metoden, det er dritgøy! Jeg er klar over at over tid er forventningen tap, men jeg ville spille kortsiktig og satse på at variansen var i mitt favør (flaks). Det var den også, og jeg hadde gjerne gitt meg med 900 i gevinst, men siden rulett gir 5% i bidrag og jeg derfor må omsette for 1,050,000 vil jeg nok tape alt over tid.

Dersom du har litt ekstra cash liggende og er ute etter noen timer spenning anbefaler jeg absolutt Martingale for litt underholdning og potensiell kortsiktig inntjening, bare ikke gå for bonusen