Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 40965
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hvordan er egentlig bf4? Det er så dødt her kontra hvordan det var back in the days med bf3...
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Jeg synes det er ihvertfall bra da, stor forbedring fra BF3. Men sikkert mange eldre veteraner som spilte BF2 osv som synes det går alt for langt vekk fra det en gang var, hvis du skjønner.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvorfor i helsikke får jeg ikke lasta ned browser pluginen? Har lasta den ned men får ikke installert, har prøvd å installere 100 ganger men den registrer ikke at jeg den blir installert så får ikke spilt.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å lukke og åpne nettleseren/fanen etter pluginen er installert? Hadde det samme problemet som deg, men dette fiksa det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Noen som vet om det er noen innstillinger i consolen\config for å fjerne kartet? Litt teit å ha det nede i hjørnet når jeg også har det på en skjerm ved siden av.

Nei, fjerning av "hud" som man kan gjøre i innstillinger vil ikke fungere da dette også fjerner ammo og helse statusen i høyre hjørne.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Det er dobbel xp fram til 5 desember folkens, bruk 200% xp boost hvis dere har man lvler LATTERLIG fort!
Sitat av Oatre Vis innlegg
Det er dobbel xp fram til 5 desember folkens, bruk 200% xp boost hvis dere har man lvler LATTERLIG fort!
Vis hele sitatet...
Kan man få 200% xp boost? Høyeste jeg har fått er 100%.
Stuk på origin da.. har 100/100 nett men tar jo 12 timer å laste ned BF4 updaten.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Stuk på origin da.. har 100/100 nett men tar jo 12 timer å laste ned BF4 updaten.
Vis hele sitatet...
Rart, laster det ned selv nå (China rising), går helt smooth her
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Syns BF4 er dødt. Jeg forhåndsbestilte med engang det var mulig, men jeg hentet aldri spillet. Vet ikke om det er fordi jeg er lei eller om at BF4 var en skuffelse.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Syns BF4 er dødt. Jeg forhåndsbestilte med engang det var mulig, men jeg hentet aldri spillet. Vet ikke om det er fordi jeg er lei eller om at BF4 var en skuffelse.
Vis hele sitatet...
Bf3 var bedre. Og jeg deler samme oppfatning som deg.
Bugfeast ut av en annen verden. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve det men er var mindre bugs i bf3...
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvorfor i helsikke får jeg ikke lasta ned browser pluginen? Har lasta den ned men får ikke installert, har prøvd å installere 100 ganger men den registrer ikke at jeg den blir installert så får ikke spilt.
Vis hele sitatet...
Helt idiotiske greier, var slik på meg også. Prøvde å laste ned Chrome(bruker firefox til vanlig) og med chrome funker det smertefritt!


Kan også legge ved en link til
"Skjermdriveren sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet" feilmld som kommer opp hos mange, meg en av de..

Ms har lagt ut fix til dette
http://support.microsoft.com/kb/2665946
har ikke prøvd etter jeg lasta ned igårkveld, men regner me at det funker!
Noen andre som begynner å bli jævla lei "Battlefield 4 has stopped responding"? Etter den siste patchen går det maks én runde og så er det stopp, går faen ikke ann å spille ...
Game disconnected
pokemon's Avatar
Noen som vet om jeg kan spille china rising hvis jeg kjøper premium nå? eller måtte man hatt det før den var sluppet?
kjøper du premium nå, så kan du spille china rising med engang
Ser at postene mine ang. streaming er vekke, antar det er fordi det ble for mye reklame? Gjerne send en melding til meg så slipper jeg å gå i samme fella igjen!
Synes det er i overkant drøyt med all den xp boosten som har vært i det siste. Først ei uke med 100% boost, og deretter ei helg med enda 100% for premium folk. Er allerede lvl 100..
Har vurdert å kjøpe BF4 en stund nå da jeg har noen hundre timer bak meg i tidligere BF spill, men er usikker på hvor broken det er atm (på PC)? Hører det er mye crashes, rubberbanding osv. så er det verdt det nå eller bedre og vente og satse på at de fikser det?

Og kan PCen min klare det? Trenger ikke å få kjørt på ultra, men medium+ ish' hadde vært fint.

Radeon HD 6950
i5 2500k
8 gig ram med 64 bit w7
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Har vurdert å kjøpe BF4 en stund nå da jeg har noen hundre timer bak meg i tidligere BF spill, men er usikker på hvor broken det er atm (på PC)? Hører det er mye crashes, rubberbanding osv. så er det verdt det nå eller bedre og vente og satse på at de fikser det?

Og kan PCen min klare det? Trenger ikke å få kjørt på ultra, men medium+ ish' hadde vært fint.

Radeon HD 6950
i5 2500k
8 gig ram med 64 bit w7
Vis hele sitatet...
bare å kjøpe ,har nøyaktig samme specs og jeg kjører medium graphics med 60-80 fps. (clocka til 3,8)
Sitat av aarlien Vis innlegg
bare å kjøpe ,har nøyaktig samme specs og jeg kjører medium graphics med 60-80 fps. (clocka til 3,8)
Vis hele sitatet...
Nice.
Ser at de patcha spillet i dag for crashes osv. så er jo et håp. Vurderer sterkt å kjøpe det nå (:
Sitat av Shepard Vis innlegg
Synes det er i overkant drøyt med all den xp boosten som har vært i det siste. Først ei uke med 100% boost, og deretter ei helg med enda 100% for premium folk. Er allerede lvl 100..
Vis hele sitatet...
Det kjekke me xp-boost er jo at din egen boost blir lagt OPPÅ den andre.
Hadde en 200%boost i tilleg til 100%, aKa 300%boost, ble litt poeng di rundene.
Sist endret av Yardz; 10. desember 2013 kl. 13:04. Grunn: Skrivefeil
Finnes det noen sider som selger billig cd keys?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av eisval Vis innlegg
Finnes det noen sider som selger billig cd keys?
Vis hele sitatet...
http://www.kinguin.net/

Der finner du billige keys.
Kan bekrefte at Kinguin fungerer legit, kjøpte med paypal og hadde koden med en gang. Kosta bare rett i overkant av 200,- kroner så var ikke så mye å tape hvis spillet er helt bugga ut.

Takk for linken, uaexed.
Kan bekrefte at Kinguin er legit, kjøpte med paypal og hadde koden med en gang. Kosta bare rett i overkant av 200,- kroner så var ikke så mye å tape hvis spillet er helt bugga ut.

Takk for linken, uaexed.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som veit om det er noen sjangs for at Origin kjører noe romjuls salg på BF4 Premium?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei! Får feilmeldingen "battlefield 4 has stopped working" hver gang jeg prøver å joine en server eller spille campaign, noen som vet hvordan man fikser det?
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hei! Får feilmeldingen "battlefield 4 has stopped working" hver gang jeg prøver å joine en server eller spille campaign, noen som vet hvordan man fikser det?
Vis hele sitatet...
Prøvd å repaire det i Origin? Bare åpne Origin og høyreklikk på BF4 og så på 'Repair Install'.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hei! Får feilmeldingen "battlefield 4 has stopped working" hver gang jeg prøver å joine en server eller spille campaign, noen som vet hvordan man fikser det?
Vis hele sitatet...
Et annet triks kan være å flytte(/bytte navn på) mappa som bf4 er installert til og så endre i origin hvor du "vil" innstallere bf4. Da får du valget "Installer" i origin etterpå, det har også hjulpet på slike kjedelige bugs.

Edit: du angir da mappen du endret navn til/flyttet installasjonen til som den nye bf4 mappen i origin.
Sist endret av suppesos; 6. januar 2014 kl. 21:11. Grunn: La til presisering
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har tenkt å oppgradere fra min "vanlige" BF4 som jeg fikk med 290x-kortet mitt til premium. Noen som vet hvor jeg får dette rimeligst? På Origin koster det 450,- samt 400,- hos CDON og Platekompaniet. Men er det mulig å få det billigere?
Som nevnt tidligere, http://www.kinguin.net , legit side, har brukt den selv et par ganger
Cheers, 295638, allerede i gang med nedlastinga av DLCs
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg hadde BF4 norsk dvd installert på min Playstation 4. Så presterte jeg å miste dvd-en, så jeg laget meg en US konto og kjøpte "Battlefield 4 Premium Edition"

Men når jeg nå skal installere spillet, så står det kun "Waiting to install" på Premium.

Jeg har både spill og premium US store så det skal virke, eneste er jo om mine tidligere savegame etc kan gjøre at jeg får opp dette? Men har slettet alt av savegames etc, fortsatt samme problem. Noen som har en løsning på dette?