Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5831
Har spilt en del spill i det siste og vil ha mer. hehe. Tenkte jeg kunne nevne noen spill som jeg liker spesielt godt, også se om dere har noen forslag som passer spill titlene jeg kommer med:

* Among The Sleep (En av de beste storyene jeg har spilt meg gjennom + at det var norsk da selvfølgelig).

* Brothers: A Tale of Two Sons (Likte kontrollfunkskjonen og de litt spesielle omgivelsene).

* Thomas Was Alone (Veldig bra Indie-spill etter min mening, likte måten karakterene holdt en dialog gjennom spillet, og hvordan de fikk noe så enkelt til å faktisk bli ganske underholdende).

* FEZ (Enda et Indie-spill jeg likte spesielt godt).


Håper dere kan komme med noen anbefalinger til meg og andre på FForum.

God Helg!
Bioshock serien er jo en slager.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Bioshock serien er jo en slager.
Vis hele sitatet...
Har spilt Bioshock: Infinite, men ikke de tidligere spillene. Kanskje noe å sjekke ut ja. Takker!
Fallout serien og elder scrolls
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Fallout serien og elder scrolls
Vis hele sitatet...
Elder scrolls spilte jeg en stund men ble fort lei husker jeg. Men Fallout skal jeg gi et forsøk.
mount your friends og i am bread har bra story og er best.
Neida, jeg anbefaler elder scrolls, the last of us og portal 2. Vet ikke om de passer helt inn i det du vil ha, men er brae spill.
Limbo - kort spill med veldig mørk atmosfære, slutten er veldig tilfredsstillende

Binding of isaac: Rebirth - simpelt og vansklig

Super meat boy - gøy og utfordrende med de smootheste bevegelsene (xbox kontroller)

Hotline Miami - drep alle fiendene på levelet til svært diggbar musikk

Bastion - bra kontroller, awesome musikk og historie
Sist endret av Carlozero; 27. juni 2015 kl. 01:51.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Carlozero Vis innlegg
Limbo - kort spill med veldig mørk atmosfære, slutten er veldig tilfredsstillende

Binding of isaac: Rebirth - simpelt og vansklig

Super meat boy - gøy og utfordrende med de smootheste bevegelsene (xbox kontroller)

Hotline Miami - drep alle fiendene på levelet til svært diggbar musikk

Bastion - bra kontroller, awesome musikk og historie
Vis hele sitatet...
de tre førstnevnte har jeg, de to sisste skal jeg teste. Ser på gameplay fra Bastion i skrivende stund.

Sitat av allibabb Vis innlegg
mount your friends og i am bread har bra story og er best.
Neida, jeg anbefaler elder scrolls, the last of us og portal 2. Vet ikke om de passer helt inn i det du vil ha, men er brae spill.
Vis hele sitatet...
Spilt de. Men takk uansett.
Sist endret av A Goat; 27. juni 2015 kl. 03:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Vanishing of Ethan Carter?
Sjekk ut "Ori and the Blind Forest"

Veldig bra spill, og utrolig pent.
Ser kanskje barnevennlig ut, men det er veldig vanskelig til tider

https://www.youtube.com/watch?v=Pbo7F2PcJr8
The talos principle?
Braid - Her skal du redde prinsessen! Spillet bruker en annerledes og gøy spillteknikk, og soundtracket er fantastisk! Dette spillet må bare oppleves!

The Swapper - Du er en astronaut som må klone deg selv for å kunne løse utfordringene dine. Vil du klare å finne ut hva du gjør her og hvordan du kommer deg hjem?

Nihilumbra - Din oppgave er å hjelpe 'intet' i sin reise for å bli 'noe'.

Anbefaler også Telltale sine spillserier 'The Walking Dead' og 'The Wolf Among Us'.
Sist endret av caperno; 27. juni 2015 kl. 18:44.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nraw Vis innlegg
The Vanishing of Ethan Carter?
Vis hele sitatet...
Så på en gameplay av spillet, ser ut som et bra spill med bra story! I will play it! Thanks!

Sitat av Obster Vis innlegg
Sjekk ut "Ori and the Blind Forest"

Veldig bra spill, og utrolig pent.
Ser kanskje barnevennlig ut, men det er veldig vanskelig til tider

https://www.youtube.com/watch?v=Pbo7F2PcJr8
Vis hele sitatet...
Jeg likte ikke helt dette spillet. Likte ikke omgivelsene. Sikkert et bra spill for all del. Sikkert bare jeg som er kresen. hehe
Sist endret av A Goat; 27. juni 2015 kl. 23:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Battlefield 4
A Goat's Avatar
Trådstarter
@Caperno

Braid har jeg hørt om i sammenheng med Indie:Game The Movie, blir kanskje å spille det etterhvert.

The swapper så stilig ut, likte både grafikken og atmosfæren. Kommer til å bli spilt.

Takker for tips!
Sist endret av A Goat; 28. juni 2015 kl. 02:16.
Dark souls serien
Bloodborne, og demons soul.
Alle disse er de "samme" spillene, verdt og sjekke ut
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Dark souls serien
Bloodborne, og demons soul.
Alle disse er de "samme" spillene, verdt og sjekke ut
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, men er ikke helt min type spill.
Red Dead Redemption!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Red Dead Redemption!
Vis hele sitatet...
Jeg kom hit for å anbefale akkurat dette spillet. Så gode spill er en sjelden vare.
Dishonored er en av mine favoritter når det kommer til spill som man spiller for handlingen. Handlingen er interessant og man kommer til situasjoner der hvor man må velge mellom moralske handlinger, som igjen vil ha et innspill på hvordan spillet ender og foregår underveis.

Det tok meg omtrent 9 timer for å runne spillet. Det er ganske kort, jeg vet, men det er verdt det.
Just cause 2 hvis du liker eksplosjoner!
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Naphat Vis innlegg
Dishonored er en av mine favoritter når det kommer til spill som man spiller for handlingen. Handlingen er interessant og man kommer til situasjoner der hvor man må velge mellom moralske handlinger, som igjen vil ha et innspill på hvordan spillet ender og foregår underveis.

Det tok meg omtrent 9 timer for å runne spillet. Det er ganske kort, jeg vet, men det er verdt det.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det ut!

Sitat av tvi016 Vis innlegg
Just cause 2 hvis du liker eksplosjoner!
Vis hele sitatet...
Spilte det for noen år tilbake

Noen som kan komme med flere spill ala Bastion som ble nevnt tidligere?
Sist endret av A Goat; 29. juni 2015 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.