Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1575
Den undervurderte
https://www.youtube.com/watch?v=qzBx...os4&playnext=1

Gi gjerne tilbakemeldinger. jeg skal spille inn med han i studio til uken, men inntil da bruker han bare pc mic.
Unnskyld, men det var helt jævlig.
det her var jo helt rått
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Fornøyd selv?
Ganske kult! Syntes det er på tide at det slutter å være populært å hate Bieber.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ganske kult! Syntes det er på tide at det slutter å være populært å hate Bieber.
Vis hele sitatet...
Thanks !


ang. om jeg var fornøyd selv. Det får jeg vite i neste uke etter jeg har mastret låten og vi har spilt den inn i stuido
Herregud å fin stemme du har <3 Er det deg på bilde ?
Mari johanna Kirstiansen 14 hours ago

Er dessverre meg, ja
haahje in reply to Mari johanna Kirstiansen 13 hours ago in playlist Flere videoer fra haahje
Vis hele sitatet...
....som om "vennen din" ikke prøver å likne på JB, lols.

Lukter fjortiss helt hit, og stemmen er ikke noe spesiell.


Sitat av wizhl Vis innlegg
kan noen forklare hvorfor folk skriver titegn?
Vis hele sitatet...
et innlegg trenger minimum 10 tegn for å kunne postes
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Mari Johanna? Hu kjenner jeg også.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ganske kult! Syntes det er på tide at det slutter å være populært å hate Bieber.
Vis hele sitatet...
Jeg hater ikke Bieber fordi det er populært, jel misliker musikken hans fordi jeg ikke synes det er bra musikk.
Det må vere lov?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Jeg hater ikke Bieber fordi det er populært, jel misliker musikken hans fordi jeg ikke synes det er bra musikk.
Det må vere lov?
Vis hele sitatet...
Selvsagt, men roten til hatet er at han ble populær før han kom i stemmeskiftet. Det er ikke akkurat noe han kan nor for sjæl.

Liker ikke musikken hans jeg heller, men det betyr ikke at jeg hater gutten forde. Han er tross alt såvidt 3 år yngre enn meg.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Jeg hater ikke Bieber fordi det er populært, jel misliker musikken hans fordi jeg ikke synes det er bra musikk.
Det må vere lov?
Vis hele sitatet...
Deler denne oppfatningen helt og fullt ut, og jeg hater like mye dem som sier at folk hater Bieber fordi det er populært...
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Helt greit det her, men gitaren var så jævla høy at jeg ikke klarte å høre stemmen.
Kjedelig og generelt. Total mangel på særegenhet. Skal mer til enn en tilgjort hes stemme og etterligning av Justin Bieber for å imponere meg, ihvertfall.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av snowdog Vis innlegg
Helt greit det her, men gitaren var så jævla høy at jeg ikke klarte å høre stemmen.
Vis hele sitatet...
I know. han har bare pc mic. men jeg tar han med i studio neste uke, så blir bra da.
Ikke noe spesielt med dette what so ever. Er bare å ta seg en tur på nermeste Videregående skole så vil man finne titalls personer med stemme på samme nivå og bedre.

Låta var ei heller spesielt bra utført.
ArbeidsledigProletar
love your voice, it's unique, special <3

MeganLandryPixelDust for 11 timer siden

Made my day.

Uansett.


La nå stakkaren få holde på med kjip popmusikkcover med klisjéer limt på overalt. Det ser jo ut til å funke for han. Tror dog freak ikke er plassen å få kritikk på denne type musikk. Dessuten så er det jo som nevnt tatt opp med dårlig utstyr, ting drukner osv.

Finn en annen plass for bedre kritikk som ikke bare går ut på at du har en kjip kjedelig stemme og at musikken du spiller suger. Jeg forslag er å finne et forum hvor folk som kan musikk henger, eller om du bare vil ha skryt gå et sted hvor ukritiske fjortiser henger.
Kunne latt det gå om det var bare musikken, men bildet gjorde det hele idiotisk. Hundre meters blikket, trutmunn og akkurat samme hår som Bieber. Fikk en ekkel følelse i meg, litt som når du ser noen flaue seg ut foran ei kjærring.