Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1465
Hei. Skal på en 24 timers tur til Fredrikshavn imorgen med en god venn og 2 miljøarbeidere som jobber på institusjonen der han bor. Planen er å bli sørpa på både turen til og fra Danmark, har fått kjøpe på tax free der før uten å bli spurt om legg selvom jeg er 17, så det bør ikke være ett problem. Det jeg også har tenkt til er å løpe innom en butikk når jeg er i Danmark og kjøpe en god del øl, røyk og sprit til hjemreisen, alt vil bli drukket opp før vi går av båten i Norge. Det jeg lurer på er om de kan stoppe meg på veg inn på båten med drikka i sekken og konfiskere den? Vil ikke tro det med tanke på at jeg har lov til å kjøpe og bare disse varene i danmark, så tipper at det går bra siden jeg ikke tar med drikka og røyken inn i Norge. Men vil høre med dere her for å forsikre meg om at jeg har rett.
Alle svar settes pris på.
Kan ikke reglene men har gjort samme selv i ungdommen. Uten problem. Men regner med at det er 2 Milijø terapeuter med på turen. Kanskje du heller skal vente til du blir eldre. Å kan reise å bestemme på egenhånd. Uansett take CARE
Trådstarter
3 0
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Kan ikke reglene men har gjort samme selv i ungdommen. Uten problem. Men regner med at det er 2 Milijø terapeuter med på turen. Kanskje du heller skal vente til du blir eldre. Å kan reise å bestemme på egenhånd. Uansett take CARE
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke at der blir ett problem. Det er 2 blondiner i 20 årene, virka som om at de hadde planer om å dra på spa, og det var det. Vi får farte rundt på båten på egen hånd.
Sist endret av RMSNO1; 28. juli 2018 kl. 03:52.
Da er det bare å kose seg på båten, men siden du ikke er 18 kan du ikke ta med alkohol eller røyk når du går av båten I Norge selv. Da får du satse på at de blonde kvinnene tar med seg kvoten din som en ekte miljøarbeider
Sist endret av Freefalling; 28. juli 2018 kl. 06:27. Grunn: Typos
Husk at alkohol som er i lugaren mens båten ligger i land, kan konfiskeres.
Hei,
Du tenker da at miljøarbeiderne ikke vil holde dere under noe oppsyn, eller at det er aksept for konsum av alkohol? Vennen din er også mindreårig?
Bare nysgjerrig!
Never fear i is here
madm1c's Avatar
51 4
Jobber for Stena Line kundeservice og kan si at det ikke er noe problem what so ever. Personalet ombord sjekker ikke sekken din når du går påigjen etter å ha vært i havn. Det eneste dere burde være OBS på er vekterne på båten da de kan kaste dere på glattcella om de syntes dere blir for mye, da kan dere også risikere å ikke komme på båten igjen om der skulle bestille en annen reise en annen gang.
Trådstarter
3 0
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Du tenker da at miljøarbeiderne ikke vil holde dere under noe oppsyn, eller at det er aksept for konsum av alkohol? Vennen din er også mindreårig?
Bare nysgjerrig!
Vis hele sitatet...
Vennen min er også mindreåring. Men de miljøarbeiderne på institusjonen er som oftest dumme. Kjører oss bare rundt og det er det.
Du får gi oss en liten rapport på hvordan turen gikk