Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2454
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heihei, noen her som vet om 15 mg er nok for å "trippe" på zolpidem tartara?
For at zolpidem skal i det heletatt skal fungere må du spise det over flere dager.
Så er ikke å anbefale å ruse seg på, du blander det nok med zopiclone.
Anbefaler ikke å spise dette daglig heller ettersom det er z-hypnotika og er meget vanedannende.
Sist endret av Oppheng247; 24. november 2017 kl. 20:50.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har tatt det ca 2-3 dager i uka 5-10 mg i 2 uker, har opplevd ting beveger seg osv med 10mg
Han karen ovenfor har virkelig ikke peiling. Du må absolutt ikke spise dette over flere dager for å få effekt.
Personlig funket det kraftigst de første gangene jeg tok det. Kunne ta 10mg og sjangle som jeg var helt dritings og andre ganger tar jeg 10mg og har full balanse. Zolpidem er ikke noe du burde ruse deg på, apedop til tusen. Kan finne på så mye rart og spiser du mer enn 10mg spiser du fort resten i pakkningen.
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
For at zolpidem skal i det heletatt skal fungere må du spise det over flere dager.
Så er ikke å anbefale å ruse seg på, du blander det nok med zopiclone.
Anbefaler ikke å spise dette daglig heller ettersom det er z-hypnotika og er meget vanedannende.
Vis hele sitatet...
LOL
Logger av freak nå jeg... syre
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
For at zolpidem skal i det heletatt skal fungere må du spise det over flere dager.
Så er ikke å anbefale å ruse seg på, du blander det nok med zopiclone.
Anbefaler ikke å spise dette daglig heller ettersom det er z-hypnotika og er meget vanedannende.
Vis hele sitatet...
Wtf?

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Han karen ovenfor har virkelig ikke peiling. Du må absolutt ikke spise dette over flere dager for å få effekt.
Personlig funket det kraftigst de første gangene jeg tok det. Kunne ta 10mg og sjangle som jeg var helt dritings og andre ganger tar jeg 10mg og har full balanse. Zolpidem er ikke noe du burde ruse deg på, apedop til tusen. Kan finne på så mye rart og spiser du mer enn 10mg spiser du fort resten i pakkningen.
Vis hele sitatet...
Helt enig her. Zolpidem kan du sammenligne med Zopiclone, det er altså ikke samme stoff, og du får ikke samme virkning, men de brukes til det samme, og vil begge gi rus. Personlig liker jeg Zolpidem bedre enn Zopiclone, fordi Zolpidem gir en litt mer aggressiv og oppkvikkende rus, men varer kortere enn Zopiclone (kortere halveringstid). Til gjengjeld så er det veldig lett å bli clean på det på urinprøver (slike urinprøver som sendes til laboratorium, fordi dette slår ikke ut på hurtigtester), det er mye lettere enn med Zopiclone