Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1637
Hei. Jeg har en kompis som liker å blande benzo og sprit, og jeg er ganske bekymret. Det er ikke små mengder han tar, verken av det ene eller det andre....Kan det evt ende med at han kan dø av denne blandingen?
Ja, det har skjedd, skjer, og vil skje igjen
Trådstarter
15 1
Vet han har 200mg liggende hjemme. Det kan aldri ende bra om han tar alle
Noen typer benzo er mer potent enn andre, men det hørtes ut som en god dose ja. Med toleranse har jeg hørt at folk kan klemme i seg utrolig høye doser tho.. Vet han at du faktisk frykter for livet hans? Om ikke, snakk med han, du vil ikke sitte der da det er for sent og angre på at du ikke fortalte hva du følte
Trådstarter
15 1
Problemet er at han blander det med sprit.. ja har sagt at jeg er bekymret og at han må slutte å blande, men han vil ikke høre på noen. Er redd han dør hvis han blander den dosen med sprit.

Er bikkjenein han har liggende
Sist endret av Apm33; 25. oktober 2017 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trist å høre, virkelig. Jeg vet ikke hva en person skal gjøre i et slikt tilfelle.. Om dere ikke er gamle guttene kan det være en ide å snakke med foreldrene, bedre å snitche enn å se kompis dø, de jeg har sett skli ut har blitt snappet opp av foreldrene og blitt "låst" inne på barnerommet.

Det skumle er om han skulle gått inn i en skikkelig loop å bare knasket og knasket. Det er vanskelig og vite hvor mye du har fått i deg når du har så forbanna mange liggende.. Sykt å si men jeg håper du slipper gravlegge kompisen din. Folk har dødd mye tidligere i ruskarrieren sin, men så har du også de som bare nekter og dø. Lykke til dere
Altså, hvis han har brukt benzo en stund og kroppen er blitt vandt til det, skal det egentlig mye til før han får en overdose. Men jeg ville heller anbefalt øl eller noe svakere enn sprit å kose seg med i kombinasjon med beroligende som benzo.

Er han ung (+18) og har en god helse skal det som regel gå bra å blande. Han kjenner seg selv best. Hvis han slukner helt uten grunn kan det være greit å sjekke at han puster normalt noen timer før du går fra han.

-- Alt er inviduelt --
Vær så snill og ta ansvar, mista selv en god kompis jeg hadde i 13-14 år til piller & alkohol for ca et halvt år siden..
Hvor lenge har han holdt på med dette og han har noe erfaring/toleranse med det?

Jeg gjør dette selv ganske ofte og det pleier som regel å gå greit, ofte med ganske høye doser alkohol benzo og av og til speed. For meg har jeg ikke noe problem med det og jeg gjør det ikke veldig ofte, men bruker andre rusmidler hver dag. Det er uansett ikke en kombinasjon jeg anbefaler på noen, da det har gått fryktelig galt for mange og galt for meg også.

Hvor gammel er han også? FreeFalling sa mye bra forresten.
Trådstarter
15 1
Han er 20 år og har holdt på i ca ett år. Men nå eskalerer det syns jeg og han har ikke kontroll på inntak.. Håper han hører på oss snart, som ser at dette kan gå til h...
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heller ikke lenge siden en person i min sosiale omkrets døde av overdose på benzo og heavy alkohol, på deres alder. Det er nesten så det er verdt å ringe et rehabiliteringssenter og prøve å få noen tips av de der, hvis de har tid til slikt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heller ikke lenge siden en person i min sosiale omkrets døde av overdose på benzo og heavy alkohol, på deres alder. Det er nesten så det er verdt å ringe et rehabiliteringssenter og prøve å få noen tips av de der, hvis de har tid til slikt?
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis 😊