Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7584
Er det noen som har erfaring med kjøp av sigaretter over darknet? Vurderer å kjøpe en kartong, da det er skambillig, men er ikke mye vits hvis det er sannsynlig at tollen vil oppdage den. Blir sendt fra UK
Hva er poenget med å kjøpe tobakk via darknet?
Trådstarter
2 0
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hva er poenget med å kjøpe tobakk via darknet?
Vis hele sitatet...
En kartong (10pk) sigaretter for under 400 NOK. Er det noen side på cleanweb som selger for billigere? Jeg tenkte kun billigste alternativ her, og det er snakk om merker som Marlboro, Lucky Strike etc. (Ikke dritt)
Sist endret av Pacalio; 11. mars 2016 kl. 20:43.
Sitat av Pacalio Vis innlegg
En kartong (10pk) sigaretter for under 400 NOK. Er det noen side på cleanweb som selger for billigere? Jeg tenkte kun billigste alternativ her, og det er snakk om merker som Marlboro, Lucky Strike etc. (Ikke dritt)
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg vil kalle det «skambillig», uten at jeg pleier å kjøpe sigaretter, så er vel kr 40,- pr pakke ca halvpris?

Tok et enkelt google søk og fant nettbutikker som solgte kartonger med sigaretter av kjente merker fra 120,- til 220,- pr kartong.

Prøv å søk etter «Buy cigaretts online» e.l.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dårligste dealen jeg har hørt i dag. Tror du bør revurdere den. Hvis du er heldig, bor du i Oslo, dra over til Øst-kanten, finn en pakkis kiosk, der selger de 20 pakkninger til 50 kroner. Prince, Marlboro
etc...
Ang. toll tror jeg pakker fra UK og Nederland er to av de mest usikre kortene å satse på.
Meld deg bare inn i smuglervare gruppene på facebook så får du en kartong kjørt hjem til deg for 600..da er du ihvertfall garantert å få det du betaler for.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Hvordan finner man en smuglervare gruppe på facebook? hva heter de osv?
Sitat av jodatakker Vis innlegg
Dårligste dealen jeg har hørt i dag. Tror du bør revurdere den. Hvis du er heldig, bor du i Oslo, dra over til Øst-kanten, finn en pakkis kiosk, der selger de 20 pakkninger til 50 kroner. Prince, Marlboro
etc...
Vis hele sitatet...
Hvor på østkanten er det du har vært egentlig? Synes prisen ligger på 90-110 uansett hvor man handler jeg.
Kom deg over til DarkNetMarkets og DarkNetMarketsNO (Norge, mindre men sentrert) og spør der. En ting du burde holde deg unna for sikkerhets skyld er når de nevner Alphabay. /r/DarkNetMarkets har en superliste over alle markedene osv med oppdaterte statuser på hvilke som kan stoles på.
Du kommer selvfølgelig til å trenge BTC (BitCoin), og en side jeg anbefaler for det er Local Bitcoins hvor du kan kjøpe av folk direkte. Sturle er ham jeg alltid kjøper av, og har alltid gått fint.

Lykke til!!!
Noen som vet hvilke merker man kan kjøpe? Selger de Davidoff og Gauloises f.eks.?
Sitat av Pope Vis innlegg
Hvor på østkanten er det du har vært egentlig? Synes prisen ligger på 90-110 uansett hvor man handler jeg.
Vis hele sitatet...
Fryktelig mange typiske innvandrersjapper har smuglerrøyk hvis du spør etter "billig røyk". Min erfaring er at de fleste har det...
Sigøynerne på Grønland har røyk til 50 kroner pakken stortsett.
Her i Trondheim er det en egen facebook gruppe der folk selger alkohol og tobakk, for nesten samme prisen, så ser ikke poenget med å kjøpe fra darkweb.
Sitat av Pacalio Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med kjøp av sigaretter over darknet? Vurderer å kjøpe en kartong, da det er skambillig, men er ikke mye vits hvis det er sannsynlig at tollen vil oppdage den. Blir sendt fra UK
Vis hele sitatet...
Hadde det ikke vært minst like enkelt og greit å få noen du kjenner (som faktisk er gamle nok til å kjøpe lovlig) - til å kjøpe med seg en pakke eller to på butikken for deg?
Sitat av Pacalio Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med kjøp av sigaretter over darknet? Vurderer å kjøpe en kartong, da det er skambillig, men er ikke mye vits hvis det er sannsynlig at tollen vil oppdage den. Blir sendt fra UK
Vis hele sitatet...
Der er MYE som ikke blir tatt i tollen, hold deg til 1 kartong. Hvis det er skambillig, har du ikke så mye å tape. Lykke til
Carpe Diem
LiteI's Avatar
4 0
Mye utenlandsk sigaretter som er billig er ikke nødvendig gode merker selv om det er kjente merker... mange er tørre og dårlige på smak... du får ekkel hoste etc...

Btw så er sigaretter usunt!! Hilsen sluttestreber

Just saying !!
Sitat av LiteI Vis innlegg
Mye utenlandsk sigaretter som er billig er ikke nødvendig gode merker selv om det er kjente merker... mange er tørre og dårlige på smak... du får ekkel hoste etc...

Btw så er sigaretter usunt!! Hilsen sluttestreber

Just saying !!
Vis hele sitatet...
Her har du rett, Det er ikke nødvendig god røyk, men også ofte fake