Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 201973
Sitat av Powlair Vis innlegg
En ting jeg lurer på med dragene. Jeg har drept tre drager og to av dem hadde navn, den første du dreper og en som sirkelt et fjell. Den tredje het bare ''Dragon''. Betyr dette at der er drager som har sine lairs som dør og forblir død, mens det hele tiden kan dukke opp ''random'' drager altså som bare respawner hele tiden?
Vis hele sitatet...
Riktig. husk at det er drageord i nærheten av der du finner drager med navn.
Kan jeg legge fra meg ting hos Hod & Gerdur uten at de forsvinner? Er ikke det på en måte mitt hjem i Riverwood?
Sitat av echuz Vis innlegg
Er det noen her som muligens vil joine skype mens dere spiller? Så kan vi gi hverandre råd og diskutere spillet!
Vis hele sitatet...
Count me in.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Count me in.
Vis hele sitatet...
Supert, hva heter du på skype? (pm funker)

On-topic: Har de siste timene opplevd at pcen krasjer, skjermene blir lilla og stripete, og lyden krasjer etter 2-5sec etter grafikkortet. Utrolig irriterende å måtte ta hard reset hele tiden. Her kan dere lese om flere med samme problem, men ingensteder er det en løsning! Så er det noen andre som opplever det samme og kansje har funnet en løsning?
Sitat av Vargas Vis innlegg
Noen andre som har problemer med å konversasjoner? Uansett hva jeg gjør får jeg ikke sagt noe annet enn det øverste av svar-alternativene.....
Vis hele sitatet...
Prøvd å bruke scrolle hjullet litt opp og ned, så scrolle helt opp ogvelge det øverste? (antar du bruker PC)
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Morsomt spill altså. Kommet godt igang og på vei opp 7000 trappetrinn. Syns av en eller annen grunn det er kronglete å ri på hest - kontrollen på pc er litt rar. Også morsomt å bruke fakkel når man rir. Ser ut som det brenner mellom beina på fyren.

Har også testet med nvidia 3d vision og 3d brillene mine. Har Asus G73S med 3d skjerm. Fungerer ganske greit, men blir litt slitsomt i lengden.
Noen som har noe info om Dark Brotherhood?

Må finne de!
Sitat av maxphone Vis innlegg
Noen som har noe info om Dark Brotherhood?

Må finne de!
Vis hele sitatet...
Det er da bare å begå et mord det, så finner de deg.
Har litt problemer med lyden når folk snakker til meg, må på en måte vri hodet til krarakteren slik at jeg ser skrått på folk for å høre hva de sier. Noen andre som opplever dette, eventuelt vet om en måte å fikse slik at lyden er relativt konstant uansett hvor jeg titter?
Hvor langt har folk kommet her a egentlig? Vet ikkje hvordan man beregner dette eg, men regner med at det går på lvl?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvor langt har folk kommet her a egentlig? Vet ikkje hvordan man beregner dette eg, men regner med at det går på lvl?
Vis hele sitatet...
Kom akkurat opp i lvl 17, og har avsluttet mitt første oppdrag for storm cloaks.

Men hvor må jeg gå for å finne drager? har 6 shouts nå, men mangler trenger dragonsouls for å låse opp alle!
Sitat av Brassman Vis innlegg
Det er da bare å begå et mord det, så finner de deg.
Vis hele sitatet...
Nei? Har da slaktet hele landsbyer uten at de har dukket opp

Er lvl 13 atm, nesten ikke rørt Main Story
Sitat av maxphone Vis innlegg
Nei? Har da slaktet hele landsbyer uten at de har dukket opp

Er lvl 13 atm, nesten ikke rørt Main Story
Vis hele sitatet...
I oblivion kom de til deg når du sov etter å ha drept en sivil. Har du prøvd å sove?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvor langt har folk kommet her a egentlig? Vet ikkje hvordan man beregner dette eg, men regner med at det går på lvl?
Vis hele sitatet...
Halvveis til LvL 10 Men står fast på Alduin's Wall! "Solve the mystery sheit"
Akkurat ferdig med main quest! Veldig fornøyd!
Vanskelig å si hvor lang tid det tok, da jeg er en slik som ikke skrur av spillet mens jeg har pauser, men kanskje 18-20timer. Da inkludert noen mindre quests for å få gull til trening og lvl på et passende nivå.
Sist endret av GothQueen; 12. november 2011 kl. 18:15.
Lool, var på vei til graybeards folka. og langs ved en elv møtte jeg på en sabeltiger eller noe slikt. Den kom mot meg fra andre siden av elva og ble dratt med ned.

(ja veit jeg ikke har kommet særlig langt men folk her gjør sitt beste for å rive meg unna)
Sitat av maxphone Vis innlegg
Nei? Har da slaktet hele landsbyer uten at de har dukket opp

Er lvl 13 atm, nesten ikke rørt Main Story
Vis hele sitatet...
Gå inn på vertshusene og spør bartenderen om han har hørt om noen rykter...
Game disconnected
pokemon's Avatar
jeg ble slått av en yeti eller noe å fløy 200 meter opp i lufta :P
Sitat av pokemon Vis innlegg
jeg ble slått av en yeti eller noe å fløy 200 meter opp i lufta :P
Vis hele sitatet...
Skjedde med også.
Hmm, det er utrolig morsomt å plassere bøtter over hodene på folk, så man kan drepe og stjele rett foran dem.
Sitat av pokemon Vis innlegg
jeg ble slått av en yeti eller noe å fløy 200 meter opp i lufta :P
Vis hele sitatet...
Det skjedde med mitt første møte med et troll...
I belive i can flyyy! I belivei can touch the skyyy!

*load*
Sist endret av Bombasa; 12. november 2011 kl. 18:43.
Digger spillet, har så mye å gjøre men ingen tid!! Er level 18 som battlemage (sikkert som alle andre) og har enda ikke kjøpt meg hest, skal jeg ut så går jeg og plukker gull/blomster på veien.
Spillet fryste og kræsja etter å ha spilt det i rundt 2 timer på ps3. Jeg prøvde pc versjonen i stad, kommer ikke forbi den første dragen før spillet kræsjer der også. :S
Noen som vet om en lettvinn måte å skaffe penger? trenger 5000 ASAP, vil ha hus
Stjeling og quester + epic loot fra dungeons!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vet om en lettvinn måte å skaffe penger? trenger 5000 ASAP, vil ha hus
Vis hele sitatet...
i console
player.additem 0000000f "xxxxx"
player.modav carryweight "xxxxx" er også kjekk
x bytter du ut med hvor mye gull du skal ha
Sist endret av toxicity; 12. november 2011 kl. 20:09.
Er level 11 nå. Fantastisk spill, men hvor skaffer jeg meg et godt one-hand sverd?
Sitat av toxicity Vis innlegg
i console
player.additem 0000000f "xxxxx"
player.modav carryweight "xxxxx" er også kjekk
x bytter du ut med hvor mye gull du skal ha
Vis hele sitatet...
Det ødelegger jo hele gleden da..
MULIG SPOILER!!!
Hvit tekst...

[COLOR="White"]Jeg tror jeg er pa siste steg av finding the elder scroll-questet i main quest. Har en kule og en kube jeg tror jeg ma bruke for a aapne det digre egget, men finner ikke ut hvordan jeg faar det til. Kuben passer fint i den ene greia ved kontrollpanelet, men skjoenner ikke hvor kula skal. Setter pris pa hjelp[/COLOR]
Noen som vet hva questet der du finner dark brotherhood heter? Spurte en innkeeper om rykter, men da kom det bare opp vedlig mange quest
1. skjøt en pil i hode på en kylling i landsby.
2. fikk hele landsbyen etter meg.
3. ????
4. Døde
Sitat av DuBi2 Vis innlegg
1. skjøt en pil i hode på en kylling i landsby.
2. fikk hele landsbyen etter meg.
3. ????
4. Døde
Vis hele sitatet...
Det skjedde med meg og :P
Prøvde også å pickpocke han duden som hjelper deg helt i begynnelsen, og da måtte jeg drepe han, for han sluttet ikke å løpe etter meg.
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Noen som vet hva questet der du finner dark brotherhood heter? Spurte en innkeeper om rykter, men da kom det bare opp vedlig mange quest
Vis hele sitatet...
Sitat av http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dark_Brotherhood_%28Skyrim%29
While on your travels in Skyrim, go to any innkeeper and ask for rumors. Then that innkeeper will then tell you that there is a child trying to summon the Dark Brotherhood in Windhelm.
The child's is named Aventus Aretino, he is located within the Aretino residence in Windhelm, (you do not need the aforementioned rumor quest to seek him out). The door to the residence is locked, break in during the day and you will find him inside crouched over human remains praying for the Dark Brotherhood.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg blir med i companions kan jeg fortsatt være med thieves og the dark brotherhood? eller er det bare en guild omgangen?
Finnes det vendors/traders som selger våpen/potions osv..?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det finnes det garantert. Sjekk i... vel, en hvilken som helst by.
Sitat av ZazN^ Vis innlegg
Finnes det vendors/traders som selger våpen/potions osv..?
Vis hele sitatet...
Blacksmiths selger våpen,armor og utstyr for smiearbeid.
Alkemister selger potions og utstyr for å lage egne potions.
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Er det fortsatt folk fra forumet som snakker over skype, mens de spiller?

Legg meg til dem som vil prate: crazymonkeyinmosjoen
Endelig et spill for jenter. Jeg løper bare rundt og plukker blomster og fanger sommerfugler.
Sitat av STOREida Vis innlegg
Endelig et spill for jenter. Jeg løper bare rundt og plukker blomster og fanger sommerfugler.
Vis hele sitatet...
Haha, du har virkelig skjønt det.
lurer på om jeg skal hive meg på Skype og

F4celess er nicket der og
Hvordan inspecter man items på pc?
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hvordan inspecter man items på pc?
Vis hele sitatet...
om du vil vri og se på tinga i inventory så bare tar du musa og klikker på gjenstanden, så drar du den rundt for å rotere.

altså du markerer den i lista og bilde av gjenstanden dukker opp
Sist endret av F4celess; 13. november 2011 kl. 01:29.
Et fantastisk spill, opplever noen små bugs her og der som at vogner fylt med kål angriper meg om jeg kommer borti og sånn, men ellers helt fantastisk! Dog AI på de som hjelper deg eller følger deg kunne vært bedre.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Hvis jeg blir med i companions kan jeg fortsatt være med thieves og the dark brotherhood? eller er det bare en guild omgangen?
Vis hele sitatet...
Du kan være i alle samtidig, har ingenting å si.
KOD KENDOV, Fah aaN UNSLaaD MaaR LOS HET
KeiZaaL LOS KO KeiN ahRK aaN HUN LOS FUN
FIN DOVahKiiN FENT DeiN FaaL DREM
KO FIN Kel PRODah

Wield warriors, for an eternal terror is here
Skyrim is in war, and a hero is told
The dragonborn shall keep the peace
In the Elder Scrolls fortold

Skreiv denne nå da jeg kjeda meg

Brukte denne siden som referanse: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dragon_language
Sist endret av onClipEvent; 13. november 2011 kl. 03:38.
Lurer litt på å slenge meg på Skyrim-lasset her jeg.
Er det slik at jeg burde ha spillt alle i serien, eller kan jeg begynne rett på Skyrim?
110110010001
82 8
Du trenger ikke å ha spillt de tidligere spillene. Hvis det blir nevnt noe fra tidligere spill, så kan du spørre NPC'en om hva eller hvem det er.
Noen som har aning om Dark Brotherhood tilber? geiter:P

Jeg var og gikk en tur til Ivarstad for en quest. På veien traff jeg på en liten gård, rett med åkeren står en geit stille, og jeg har i lang tid prøvd å drepe disse, da de bare springer fra meg Så jeg fikk til å drepe denne, og plukket opp litt poteter og fortsatte min ferd mot Ivarstad.

Plutselig får jeg sånn "slåssmusikk" og skjønner at noen kommer mot meg. Jeg slitter litt med å få drept denne Assasinen fra Dark Brotherhood. Når jeg tar å looter han, legger jeg merke til at han hadde ett brev fra Dark Brotherhood, og at der står det at jeg skal drepes, og at det var betalt for. Sååååååååå (var just på Valen:P) er der en sammenheng med at jeg drepte den geita at jeg fikk Dark Brotherhood?
Sitat av Wilibald Vis innlegg
MULIG SPOILER!!!
Hvit tekst...

[COLOR="White"]Jeg tror jeg er pa siste steg av finding the elder scroll-questet i main quest. Har en kule og en kube jeg tror jeg ma bruke for a aapne det digre egget, men finner ikke ut hvordan jeg faar det til. Kuben passer fint i den ene greia ved kontrollpanelet, men skjoenner ikke hvor kula skal. Setter pris pa hjelp[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke kula, bare trykk på de knappene i hytt og gevær så løser det seg
dritt.. jeg stjal en bok i en by ved en feil, nå vil alle drepe meg uansett hvilken by jeg går til. Mulig å fikse dette?