Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4787510
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Ja, kjære deg. Jeg er fult klar over hvilken sang det er. Men jeg lurte på hvilket cover det var.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det, du påpekte det i posten din. Jeg bare informerte om hvilken sang det var og hvem som opprinnelig hadde den hvis noen ikke visste det. Siden du ikke tok deg bryet med den informasjonen.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Jaa9 & OnklP - Kjendisparty
Vis hele sitatet...
ontheair feat. uansett - waschera

Sitat av Maakemannen Vis innlegg
Husker en musikkvideo fra noen år tilbake (etter 2000, men før 2010), som var på norsk, husker litt av teksten, sånn omtrentlig:
"Der stod den dama i baren og brant seg, jeg spurte: "går det bra eller?" hun svarte: "fuck deg" jeg ble litt provosert og da snudde harald zwart seg: "jeg kjenner nesten George Bush, så bare pass deg"

Husker ikke særlig mer av teksten, men husker litt. Den deilige blondinen som sitter i baren skriker "ÆÆ, det er den gale karen!", og krasja båten i baren.

Det er en musikkvideo som gjør narr av diverse nordmenn, og det er norske musikere. De fleste av de de gjør narr av har masker av ansiktet sitt forstørret på seg. F.eks. Arne Scheie som de gjør narr av mens han står i en bakgate bak baren (tror jeg) og er full, har en maske av ansiktet sitt på seg, bare at den er større enn hodet.
Aksel Hennie blir også gjort narr av. Han står og tagger mens han blir sugd eller noe.
Vis hele sitatet...
ontheair feat. uansett - waschera
Sang som jeg ikke husker navnet på.
Hallo, jeg høre på en sang for ikke så lenge siden som jeg ikke husker navnet på, er techno tror jeg og de synger noe om : Women giving blowjobs og noe greier xD

Sier kansje ikke stort men det var noe om kvinner også var det enn sånn derre smurfeaktig stemme
hei !!jeg prøver og leite etter 1 gammel norsk hip-hop låt ..Eneste jeg husker er :" hvor mange fitte smack skal du ha , næææ ca 1000 ..Hjelp plz
http://www.wikiupload.com/DAAE60NBDIEYAI3

Vil gjerne vite hvem gruppe det der er. Tror ikke det er rammstein.
Sitat av Taurean Vis innlegg
http://www.wikiupload.com/DAAE60NBDIEYAI3

Vil gjerne vite hvem gruppe det der er. Tror ikke det er rammstein.
Vis hele sitatet...
Stemmer at det ikke er Rammstein. Megaherz - Freiflug.
Takker og bukker og kysser skoen din for det!
Okay. Dette var en liten reklame/kort film de viste mellom to program enten på Discovery Channel eller National Geographics for kanskje fire år siden. Husker ingenting fra sangen, tror faktisk det bare var en melodi, men den var veldig fin, rolig. Har kjempelyst til å høre den igjen! Reklamen, om jeg kan kalle det det, viste en mann som hadde mange bikuber. Han røykte pipe og blåste røyken på biene. Han hadde også tresko, noe som gjorde at jeg tror det kan være fra Nederland. TROR. Hvem vet..

Husker ikke stort mer, dessverre.. Håper noen av dere kan hjelpe meg! Det hadde jeg satt stor pris på! :-)

-----PM meg, jeg sjekker ikke her så ofte-----
Sist endret av futile; 19. januar 2011 kl. 15:36.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Jeg vet det, du påpekte det i posten din. Jeg bare informerte om hvilken sang det var og hvem som opprinnelig hadde den hvis noen ikke visste det. Siden du ikke tok deg bryet med den informasjonen.
Vis hele sitatet...
Tror da ikke noen vet hvilket cover det er hvis dem ikke engang vet tittelen
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hva heter sangen i denne videoen?

http://www.youtube.com/watch?v=F2TSy0Z5qTE
Vis hele sitatet...
Den heter Real Talk by outlawz
Yo godtfolk!

Leter etter 2 norske rap-sanger jeg bare husker teksten på:
1. De rapper noe sånt som: "Det vi sier gjelder kanskje en av fem, du forstår hvis du er en av dem"
2. Husker ikke helt alt men er noe a la: "Du ser en fitte med armer og bein.. Det er søstra mi"

Haha herlig hvis noen kan finne det ut

- Sersjant Hansnes ut!

Ja og i det forrige inlegget så er selvfølgelig nummer 1 og 2 forskjellige sanger. Og yes, har prøvd google!

Kaldt som faen i nord i natt!
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ah, Tusen takk
Sitat av hansnes Vis innlegg
Yo godtfolk!
2. Husker ikke helt alt men er noe a la: "Du ser en fitte med armer og bein.. Det er søstra mi"
Vis hele sitatet...
Definite:Søstra mi fra Inkasso EP

http://www.youtube.com/watch?v=0b_VQBbGXcc
Sist endret av DonTomaso; 19. januar 2011 kl. 22:06.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Definite:Søstra mi fra Inkasso EP

http://www.youtube.com/watch?v=0b_VQBbGXcc
Vis hele sitatet...
HERLIG! Har søkt lenge, men fant bare søstra mi med Emelie og Sunniva fra MGP junior eller no. Haha
Kan noen ramse opp noen irriterende fengende eurodance sanger som går i en slags loop som fks:
Dj eXecute - Just Found My Saxo
Kreo - Burn For You
Dj Next - Хит Лета / SuMMeR HiT

Passer så bra inn i CS:S når jeg er på kill streak ^^

J&R Project - Keep It Up
Tv'en var i bakrunden når jeg spillte cod nå, dirty dancing på tv3.
og der var det en sang som kunne vært fra sør amerika eller noe lignende.
teksten var noe sånt:
ooooooo mariaaoaa, oah oah oaaaah...
noe lignende, noen som vet?
Noen som vet hva den piano låten som blir spilt helt på slutten av filmen Kongen av Bastøy heter?
"turn me left, turn me right. im a puppet it your hands" osv..

og "touch me were the sun dont shine"
Sist endret av princess-; 24. januar 2011 kl. 17:30.
Noen som kan hjelpe meg med navne på den originale sangen med denne "beaten"?
www.filedump.net/dumped/aa1295886938.zip
Heihei, leter etter en sang jeg kom på jeg ikke har hørt på mange år. Har selvfølgelig glemt navn på både artist og sangtittel, Men det jeg husker er at det synges om apartheid i Sør-Afrika. Det er ikke en trist sang, vil kanskje putte den under kategorien Re ggae, uten at jeg er helt sikker på det. Sangen synges ihvertfall av en mann, i en ganske lystig tone og melodi. Byen Johannesburg blir også nevnt i sangen. Hvis noen klarer å komme opp med rett sang ut fra denne meget vage beskrivelsen, er jeg evig takknemlig
Sitat av Dopapir Vis innlegg
Noen som kan hjelpe meg med navne på den originale sangen med denne "beaten"?
www.filedump.net/dumped/aa1295886938.zip
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=N5xm3F-s6xE
Sitat av Norris200 Vis innlegg
Heihei, leter etter en sang jeg kom på jeg ikke har hørt på mange år. Har selvfølgelig glemt navn på både artist og sangtittel, Men det jeg husker er at det synges om apartheid i Sør-Afrika. Det er ikke en trist sang, vil kanskje putte den under kategorien Re ggae, uten at jeg er helt sikker på det. Sangen synges ihvertfall av en mann, i en ganske lystig tone og melodi. Byen Johannesburg blir også nevnt i sangen. Hvis noen klarer å komme opp med rett sang ut fra denne meget vage beskrivelsen, er jeg evig takknemlig
Vis hele sitatet...
Tenker du på "Gimme hope Jo'anna" av Eddy Grant?

Beskrivelsen din passer i hvert fall perfekt til denne!
Lurer på hva sangen som er under Bones sesongreklame på tv3 heter. Klarer ikke finne den :P
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Tv'en var i bakrunden når jeg spillte cod nå, dirty dancing på tv3.
og der var det en sang som kunne vært fra sør amerika eller noe lignende.
teksten var noe sånt:
ooooooo mariaaoaa, oah oah oaaaah...
noe lignende, noen som vet?
Vis hele sitatet...
Kan det være The Lion Sleeps Tonight av The Tokens?
Sitat av hansnes Vis innlegg
Yo godtfolk!

Leter etter 2 norske rap-sanger jeg bare husker teksten på:
1. De rapper noe sånt som: "Det vi sier gjelder kanskje en av fem, du forstår hvis du er en av dem"
Vis hele sitatet...

Kevin (Karma fra Warlocks) og Mae (Opaque) - En av fem


Sitat av FlipWare Vis innlegg
Prøver å finne en sang hvor refrenget går som det her: FIIiiIIIEEERRREEEE(Han synger fire flere ganger etter hverandre)
Klarer ikke å huske hva sangen eller artisten heter.
Vis hele sitatet...
Dette må vel være R.E.M - The one I love?
Hmm, jeg mente den sangen som er på bonesreklamen på tv3 nå for tiden
Sitat av saltnes92 Vis innlegg
Hmm, jeg mente den sangen som er på bonesreklamen på tv3 nå for tiden
Vis hele sitatet...
Er det en av disse?

Neon Trees - Animal

Paul McCartney - Dance Tonight
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Kan det være The Lion Sleeps Tonight av The Tokens?
Vis hele sitatet...
hmm, nei, det var ikke den.
Nei, trur de sier noe om in this city eller noe :P
Mn det er ikke "In this city" sangen.

Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Nei uheldigvis ikke :O
Leter etter en sang, hvis du hører de fem første sekundene av låten Fireworks som Katy Perry synger, så mener jeg sangen er sånn nesten hele tiden. Noen som kan hjelpe
Lurer på en låt jeg ikke vet hva heter.

Hørte den på radioen, og har hørt den der et par ganger før, så muligens en litt typisk P4-låt.

Grunnrytmen er en bass og tromme-groove. Ganske dyp bass, spilt på en 5-strenger tipper jeg.

Selve meloditemaet er gitar og saksofon. Hvor gitaren spiller, og saksofonen svarer, før det er tilbake til gitar igjen. De spiller mer eller mindre det samme, med små variasjoner.

Ingen vokal, låta er ganske ensformig, nesten det samme hele tiden.

Tipper låta er fra sendt 80- eller tidlig 90-tall.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Lurer på en låt jeg ikke vet hva heter.

Hørte den på radioen, og har hørt den der et par ganger før, så muligens en litt typisk P4-låt.

Grunnrytmen er en bass og tromme-groove. Ganske dyp bass, spilt på en 5-strenger tipper jeg.

Selve meloditemaet er gitar og saksofon. Hvor gitaren spiller, og saksofonen svarer, før det er tilbake til gitar igjen. De spiller mer eller mindre det samme, med små variasjoner.

Ingen vokal, låta er ganske ensformig, nesten det samme hele tiden.

Tipper låta er fra sendt 80- eller tidlig 90-tall.
Vis hele sitatet...
Det er denne.
http://www.youtube.com/watch?v=4k45QCCIrkg
Sitat av stick dude Vis innlegg
Du og jeg, gikk på en vei, jeg ville ha fitte men, du sa nei.
Pappa ble sur og stoppa meg, det var bare en ting i huet på meg.
Vis hele sitatet...

Jeg TRENGER denne sangen =) +1kp til den som finner den, og en klem <3
I will fall asleep tonight against the will of the world,
because pieces are not a gift nor a feeling a feeling I deserve,
still it comes to me each night despite a war inside our heads,
and i see between our bodies cold and old inside this bed.

det er en mann som synger sangen og spiller akustisk guitar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Danke Schön!
Neon som vet denne? Har prøvd og google lyrics, vet at det er Snoop Dogg sin.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg TRENGER denne sangen =) +1kp til den som finner den, og en klem <3
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=-DyQTpELG3A

Jeg fant, jeg fant; Sound Forge - Du & jeg
Sist endret av Vegardino; 30. januar 2011 kl. 16:31.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Neon som vet denne? Har prøvd og google lyrics, vet at det er Snoop Dogg sin.
Vis hele sitatet...
Snoop Doggy Dogg - Who Am I? (What's My Name?)
Sitat av Hightime Vis innlegg
Snoop Doggy Dogg - Who Am I? (What's My Name?)
Vis hele sitatet...
Snopp Doggy Dogg - Who am I?
Sitat av Vegardino Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=-DyQTpELG3A

Jeg fant, jeg fant; Sound Forge - Du & jeg
Vis hele sitatet...
tre ord: JEG ELSKER DEG!
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Leter etter en sang, hvis du hører de fem første sekundene av låten Fireworks som Katy Perry synger, så mener jeg sangen er sånn nesten hele tiden. Noen som kan hjelpe
Vis hele sitatet...
Kan det være denne: http://open.spotify.com/track/3yitiXJG14YtXXPFVoNvb1 (Deadmau5 - I Remeber)

Leter selv etter en sang. Mener det var reklame for noe (mobiltelefon/abonomment, mulig Vodafone), sangen gikk hvertfall noe sånn her: "Dobravich, dobravich, dobravich *MJAU* *MJAU*", der mjauene var en lys "meep-meep" pipelyd, var en veldig upbeat. Kvinnelig vokalist, tror hun sang på Russisk(enten dobravich som jeg tror betyr hallo, eller dubrovnik, eller noe slikt). Var noe synth og electro men ikke noe dyp bass-tromme. Tror jeg så reklamen på Discovery. Takk!
det er en norsk sang som ble sendt på radioen et par ganger for flere år siden. har ikke hørt den siden, og finner den ikke på nettet.

introen minner veldig om bruce springsteen sin intro på "streets of philadelphia".
det er en dame og en mann som synger( hvis jeg ikke husker feil) der damen har en ganske hes stemme.

tror den første strofen går noe som dette:

"Du må ikke gråte lenger, det finnes ingen vei tilbake."
det er alt jeg husker av teksten, men sangen går sakte. det er ingen partylåt, mer en tenkesang. jeg håper det er noen som kan hjelpe meg! det setter jeg stor pris på!
Sitat av tonjen1992 Vis innlegg
det er en norsk sang som ble sendt på radioen et par ganger for flere år siden. har ikke hørt den siden, og finner den ikke på nettet.

introen minner veldig om bruce springsteen sin intro på "streets of philadelphia".
det er en dame og en mann som synger( hvis jeg ikke husker feil) der damen har en ganske hes stemme.

tror den første strofen går noe som dette:

"Du må ikke gråte lenger, det finnes ingen vei tilbake."
det er alt jeg husker av teksten, men sangen går sakte. det er ingen partylåt, mer en tenkesang. jeg håper det er noen som kan hjelpe meg! det setter jeg stor pris på!
Vis hele sitatet...
Dette hørtes ut som Jonas Fjeld - Engler i snøen
Det er ikke den
Sitat av Hightime Vis innlegg
Snoop Doggy Dogg - Who Am I? (What's My Name?)
Vis hele sitatet...
Takker til deg og han andre
Hei! Hørte en sang i en butikk da jeg var i Tønsberg forrige uke, men cden som sangen var på var brent, og de som jobbet i butikken visste ikke hva den het. Husker ikke mye fra den, nesten ingenting, men har så veldig lyst til å finne den igjen.

Noe sier meg at den er ny, kanskje fra urørt eller noe..? Det er ei jente som synger, på dialekt, kristiansand/stavanger/beregen-ish. Hun synger om meg og deg, eller noe...

Noen som tilfeldigvis har hørt denne sangen? :-P
Sist endret av mitalie; 1. februar 2011 kl. 01:33.