Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 626757
Shady Banana
Quix's Avatar
Så en film i dag på TV 1000 Plus One. Vet ikke når den gikk helt men så på den fra ca. kl 12 til kvart på 1. Så i se og hør på programmet men der var ikke TV 1000 plus one og ''informasjonen'' på dekoderen vår er fucked.

Det var en slags musikal tror jeg. Han var maler eller noe slikt og dama hans var aktivist. De slo opp og han dro til england. Også satt han i en bar også begynte en fyr i et speil og synge på Hey Jude.
Leter etter en film jeg så på Showtime eller lignende kanal, snakker C-film.

Handlingen foregår i et østblokkland hvor en rik amerikaner kommer med kona si for å gjøre business. Han blir kjørt av en drosjesjåfør som har en av hovedrollene, og blir hans private sjåfør mens han er i landet. Sjåføren kan en god del om området rundt, bl. a gyspytown, hvor det er farlig å være. Tror også sjåføren hooker opp med kona til amerikaneren. Det er også noe drap, en blir slått ihjel av en jernstang, husker ikke hvem det er.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Så en film i dag på TV 1000 Plus One. Vet ikke når den gikk helt men så på den fra ca. kl 12 til kvart på 1. Så i se og hør på programmet men der var ikke TV 1000 plus one og ''informasjonen'' på dekoderen vår er fucked.

Det var en slags musikal tror jeg. Han var maler eller noe slikt og dama hans var aktivist. De slo opp og han dro til england. Også satt han i en bar også begynte en fyr i et speil og synge på Hey Jude.
Vis hele sitatet...
Dette er antagelig Across the universe
Så denne filmen for 4 år siden på TV3. Jeg liker å kalle den kjøttfilmen For det er faen ikke noe annet enn kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, og kjøtt i hodet på hovedpersonen.

Det er en grøsser. Det er sånne ekle, rød og blodige markeormer med stor munn som kryper rundt. De trenger seg inn i kjeften på folk og ned i magen hvor de metaboliserer seg til et slags virus eller noe. Folk må holde seg for munnen for ikke å bli angrepet, neon blir oversvermet av slike ormer men overlever siden de holder seg for munnen.

Hovedpersonen blir bitt og blir så jævlig kjøttsulten. Det skjer med de som blir angrepet. Han går i butikken og kjøper 60 pakker kjøttdeig som han eter rått når han kommer hjem. Og det er en stor feit fyr (15x15 meter minst) utti et skjul i en skog som er "bossen" over disse kjøttskapningene. De greier å sprenge han til slutt og happy ending bla bla... Noen som aner hvilken film?
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Så denne filmen for 4 år siden på TV3. Jeg liker å kalle den kjøttfilmen For det er faen ikke noe annet enn kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, kjøtt, og kjøtt i hodet på hovedpersonen.

Det er en grøsser. Det er sånne ekle, rød og blodige markeormer med stor munn som kryper rundt. De trenger seg inn i kjeften på folk og ned i magen hvor de metaboliserer seg til et slags virus eller noe. Folk må holde seg for munnen for ikke å bli angrepet, neon blir oversvermet av slike ormer men overlever siden de holder seg for munnen.

Hovedpersonen blir bitt og blir så jævlig kjøttsulten. Det skjer med de som blir angrepet. Han går i butikken og kjøper 60 pakker kjøttdeig som han eter rått når han kommer hjem. Og det er en stor feit fyr (15x15 meter minst) utti et skjul i en skog som er "bossen" over disse kjøttskapningene. De greier å sprenge han til slutt og happy ending bla bla... Noen som aner hvilken film?
Vis hele sitatet...
Det er ikke den som heter "Slither" ifra 2006?
jeg husker ikke når den er fra, den er heller ikke en ny film.

den handler om en mann som lever i en by. Alle i byen er skuespillere bortsett fra han. en dag han kjører bilen sin så hører han på radioen noen som sier nøyaktig veien han kjører. Da får han en mistanke om hva som skjer.
Sitat av www2 Vis innlegg
jeg husker ikke når den er fra, den er heller ikke en ny film.

den handler om en mann som lever i en by. Alle i byen er skuespillere bortsett fra han. en dag han kjører bilen sin så hører han på radioen noen som sier nøyaktig veien han kjører. Da får han en mistanke om hva som skjer.
Vis hele sitatet...
The Truman Show. http://www.imdb.com/title/tt0120382/
Sitat av www2 Vis innlegg
jeg husker ikke når den er fra, den er heller ikke en ny film.

den handler om en mann som lever i en by. Alle i byen er skuespillere bortsett fra han. en dag han kjører bilen sin så hører han på radioen noen som sier nøyaktig veien han kjører. Da får han en mistanke om hva som skjer.
Vis hele sitatet...
The Truman Show med Jim Carrey
Sist endret av Henrik-Vanger; 13. juni 2010 kl. 21:04.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Det er ikke den som heter "Slither" ifra 2006?
Vis hele sitatet...
Jo visst faen, takk for den Vanger Drittfilm vel å nevne...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Gromle Vis innlegg
Leter etter en film (muligens en mini-serie) som jeg så for en del år tilbake. Jeg er veldig dårlig til å forklare men prøver likevel.

Var en slags organisasjon som "Organiserte" selvmord blant unge mennesker, de hadde blant annet ei web side hvor de kunne få vite når og hvor de skulle komme for å ta livet av seg, det ble gjerne gjort i grupper. Passordene på den sida ble skiftet hver time så det var vanskelig for politiet å komme seg inn på sida.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Kan det være episoden av Cold case som blir nevnt her
Jeg trenger hjelp til en steve martin film.
Det eneste jeg husker er at han sitter i en fangebuss på vei til fengsel, og at det er en "sikkerhetsinstruksjon" sånn som på flyplasser, bare at her er det en av vokterne som demonstrerer, og at det handler om hva som skjer hvis man rømmer(ellerno). Etterhvert klarer han å rømme(husker ikke hvordan), og han løper vekk.. er 90% sikker på at det er steve martin, men det kan også hende at det er han som spiller i naked gun.
Jeg sitter her og vil se en film, men vet ikke navnet. Det er med Wesley Snipes og en anna kar, husker ikke navn. Wesley raner en bank og tar gisler blabla. Husker ikke så mye mer, bare at han dævva på slutten Heeelp
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Jeg sitter her og vil se en film, men vet ikke navnet. Det er med Wesley Snipes og en anna kar, husker ikke navn. Wesley raner en bank og tar gisler blabla. Husker ikke så mye mer, bare at han dævva på slutten Heeelp
Vis hele sitatet...
1. Gå innpå www.imdb.com
2. Søk på Wesley Snipes
3. Se gjennom filmene han har vært med i.
4. Les plottene
5. ??????
6. PROFIT!
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Jeg sitter her og vil se en film, men vet ikke navnet. Det er med Wesley Snipes og en anna kar, husker ikke navn. Wesley raner en bank og tar gisler blabla. Husker ikke så mye mer, bare at han dævva på slutten Heeelp
Vis hele sitatet...
Chaos tror jeg er filmen du leter etter.

Sitat av STOREida Vis innlegg
Vis hele sitatet...
TUSEN TAKK!!! Har lett etter denne filmen leeeenge!
sjanger - action
handling - scarface aktig; mye narkotika(kokain), dyre biler og skyting
landskap - tropisk, palmer og sol. kanskje columbia
annet - husker bare at en eller annen kryper ut av et kloakkrør på slutten av filmen. mulig det var hovedpersonen som nettopp hadde rappet alle penga til the bad guy. tror han så setter seg i en cabriolet

Var nokså sikker på at filmen het Gangsters Paradise, men finner ingenting når jeg søker
Sitat av 406057 Vis innlegg
husker bare at en eller annen kryper ut av et kloakkrør på slutten av filmen. mulig det var hovedpersonen som nettopp hadde rappet alle penga til the bad guy. tror han så setter seg i en cabriolet

Var nokså sikker på at filmen het Gangsters Paradise, men finner ingenting når jeg søker
Vis hele sitatet...
Høres veldig utsom "The Shawshank Redemption"
men det er jo ikke ganster film
Sitat av Taakevandrer Vis innlegg
Heisann, prøver å finne en film jeg så for noen år siden.

Den starter med at en hvit familie skal kjøre en tur og en i familien har med seg et kamera og filmer kjøreturen helt til de kjører i et dårlig nabolag og får bilen/kameraet stjelt av en gjeng, derfra tar en i gjengen kameraet og filmer det som skjer i værdagen til disse "gangsterne"

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Gang Tapes.
http://www.imdb.com/title/tt0276977/
Leter etter en komedie. ca fra 2007-2009 ish...
Den handler om en dude som sier ALT han tenker! det er vel egentlig hoved piloten :P
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Leter etter en film som jeg så for en del år siden.
Tror den heter "Mind...etellerannet". Den handler om en gjeng med Swat-folk, som blir sendt ut til en treningsøy, hvor de er helt alene. Det er masse props der, med masse plastikk-mennesker, busser, biler og gater og butikker.
En og en blir de drept. Han første blir drept av en tank med flytende nitrogen, som detter ned og fryser han ned. En annen blir drept når han skal skru på/av strømmen (?) i taket, og han blir skutt av piler. De finner også sjefen sin (som sendte dem dit) nede i et kontrollrom, hvor han er drept, og henger i tråder i taket som en dukke.
På slutten av filmen finner man ut at det er en i teamet som dreper alle.
Noen som vet ?
leter etter navnet på en skuespiller men finner det ikke noe sted, jeg vet han er med i s.w.a.t. hvor vi bare ser han i ett fengsel å han sier ''are you for real or what, ese?'' han er og med i training day der er han en av de tre latoni folka som skal drepe jake i det badekaret, der husker jeg bare at han har hvit t-skjorte og sier bla. at ''Alonzo er en ruthless vato, eh?'' noen som aner hva han heter? vet bare han er latin-amerikansk.

Takk for all svar
Sitat av snowman Vis innlegg
leter etter navnet på en skuespiller men finner det ikke noe sted, jeg vet han er med i s.w.a.t. hvor vi bare ser han i ett fengsel å han sier ''are you for real or what, ese?'' han er og med i training day der er han en av de tre latoni folka som skal drepe jake i det badekaret, der husker jeg bare at han har hvit t-skjorte og sier bla. at ''Alonzo er en ruthless vato, eh?'' noen som aner hva han heter? vet bare han er latin-amerikansk.

Takk for all svar
Vis hele sitatet...
Danny Trejo?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Leter etter en film som jeg så for en del år siden.
Tror den heter "Mind...etellerannet". Den handler om en gjeng med Swat-folk, som blir sendt ut til en treningsøy, hvor de er helt alene. Det er masse props der, med masse plastikk-mennesker, busser, biler og gater og butikker.
En og en blir de drept. Han første blir drept av en tank med flytende nitrogen, som detter ned og fryser han ned. En annen blir drept når han skal skru på/av strømmen (?) i taket, og han blir skutt av piler. De finner også sjefen sin (som sendte dem dit) nede i et kontrollrom, hvor han er drept, og henger i tråder i taket som en dukke.
På slutten av filmen finner man ut at det er en i teamet som dreper alle.
Noen som vet ?
Vis hele sitatet...
Er så meget som Mindhunters.
http://www.imdb.com/title/tt0297284/
Leter etter en film som forespiller seg i øst-europa. Ukraina, russland? Handler om en dame som er protistuert og sniffer lim. Det er det eneste jeg kommer på...
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Danny Trejo?
Vis hele sitatet...
nei er ikke han dette er en fyr rundt 30 årene
Sitat av snowman Vis innlegg
leter etter navnet på en skuespiller men finner det ikke noe sted, jeg vet han er med i s.w.a.t. hvor vi bare ser han i ett fengsel å han sier ''are you for real or what, ese?'' han er og med i training day der er han en av de tre latoni folka som skal drepe jake i det badekaret, der husker jeg bare at han har hvit t-skjorte og sier bla. at ''Alonzo er en ruthless vato, eh?'' noen som aner hva han heter? vet bare han er latin-amerikansk.

Takk for all svar
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0139654/fullcredits#cast

Happy hunting
Hei! Lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg med filmtittelen!!?

Dette er det jeg husker:

Det er to gutter(menn) som har rotet seg bort i noe som gjør at de må spille inn alle filmene i en filmsjappe på nytt.

En av senene var at de måtte spille inn ghost busters på nytt.

Husker ikke så mye mer enn det, noen som kan hjelpe?

Sitat av donkristian Vis innlegg
Hei! Lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg med filmtittelen!!?

Dette er det jeg husker:

Det er to gutter(menn) som har rotet seg bort i noe som gjør at de må spille inn alle filmene i en filmsjappe på nytt.

En av senene var at de måtte spille inn ghost busters på nytt.

Husker ikke så mye mer enn det, noen som kan hjelpe?

Vis hele sitatet...

Be kind rewind
leter etter en scifi film hvor en amerikansk tauebåt elns finner en forlatt russisk båt. de går ombord, og kapteinen vil taue båten i land for å får en belønning. etterhvert begynner det å skje merkelige ting på båten, og de finner en dame i et skap, som gjemmer seg for noen roboter. hovedplotet er at det er et utenomjordisk virus som har gått inn i datamaskinene på båten, og begynt å bygge roboter med kroppsdeler fra mannskapet ombord. det ender med at en eller to klarer å skyte seg ut av båten gjennom et torpedorør eller noe sånn, og at da båten sprenger i lufta, og verden er reddet. yay
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Be kind rewind
Vis hele sitatet...
Den filmen er så knall, synes at det er en film med mye sjarm.
Sist endret av Deadlock Radium; 4. juli 2010 kl. 23:38.
Sitat av sigh94 Vis innlegg
leter etter en scifi film hvor en amerikansk tauebåt elns finner en forlatt russisk båt. de går ombord, og kapteinen vil taue båten i land for å får en belønning. etterhvert begynner det å skje merkelige ting på båten, og de finner en dame i et skap, som gjemmer seg for noen roboter. hovedplotet er at det er et utenomjordisk virus som har gått inn i datamaskinene på båten, og begynt å bygge roboter med kroppsdeler fra mannskapet ombord. det ender med at en eller to klarer å skyte seg ut av båten gjennom et torpedorør eller noe sånn, og at da båten sprenger i lufta, og verden er reddet. yay
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som en film jeg må se! plz noen?
Sitat av sigh94 Vis innlegg
leter etter en scifi film hvor en amerikansk tauebåt elns finner en forlatt russisk båt. de går ombord, og kapteinen vil taue båten i land for å får en belønning. etterhvert begynner det å skje merkelige ting på båten, og de finner en dame i et skap, som gjemmer seg for noen roboter. hovedplotet er at det er et utenomjordisk virus som har gått inn i datamaskinene på båten, og begynt å bygge roboter med kroppsdeler fra mannskapet ombord. det ender med at en eller to klarer å skyte seg ut av båten gjennom et torpedorør eller noe sånn, og at da båten sprenger i lufta, og verden er reddet. yay
Vis hele sitatet...
Er vel ikke Event Horizen?
http://www.imdb.com/title/tt0119081/
Sigh94:

Filmen heter Virus (1999) !

Jeg så den for 2 dager siden 1000% sikker på at det er den, for historien din matcha 100%.

http://www.youtube.com/watch?v=Y1ok12gc92k
http://www.imdb.com/title/tt0120458/
Sist endret av onClipEvent; 5. juli 2010 kl. 00:00.
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Be kind rewind
Vis hele sitatet...
tusen takk!
Det er noen jøder som ska drepe tyskere under krigen og di dreper flere hundre tyskere hvilken film er det?
Inglourious Basterds? o_O
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Leter etter en film som forespiller seg i øst-europa. Ukraina, russland? Handler om en dame som er protistuert og sniffer lim. Det er det eneste jeg kommer på...
Vis hele sitatet...
Lilja 4-ever.
Sist endret av Caesar; 5. juli 2010 kl. 04:25.
Leter etter en film jeg ikke husker navnet på. Tar jeg ikke helt feil er det pensjonerte superhelter. Også er det en svær mann som er blå. Haha, ikke så mye action, mye snakking derimot.
Et smilefjes var på coveret hvis jeg ikke tar helt feil.
Sitat av Nightrox11 Vis innlegg
Leter etter en film jeg ikke husker navnet på. Tar jeg ikke helt feil er det pensjonerte superhelter. Også er det en svær mann som er blå. Haha, ikke så mye action, mye snakking derimot.
Et smilefjes var på coveret hvis jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Høres ut som watchmen..
Sitat av pidget Vis innlegg
Høres ut som watchmen..
Vis hele sitatet...
Der har vi den! Takker..
Kom akkurat på en film jeg så for mange herrens år siden som jeg kunne tenkt å se igjen.
Hva den handler om husker jeg ikke/skjønte jeg ikke da jeg så den, men jeg skal prøve så godt jeg kan å forklare:
Det er en mann som sitter på et kontor (eller noe lignende) og du hører kun stemmen hans som en fortellerstemme stort sett. Scenen der han sitter på kontoret gjentar seg flere ganger i filmen, men blir litt lengre jo lenger ut i filmen du kommer. Det er også en del scener der denne mannen sitter i lotusstilling (for de som ikke vet hva det er ) mens han svever oppover et tre. I disse scenene minner han om en monk/aang fra avatar serien.

Det er alt jeg husker, men håper på å få vite hva filmen heter
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Sigh94:

Filmen heter Virus (1999) !

Jeg så den for 2 dager siden 1000% sikker på at det er den, for historien din matcha 100%.

http://www.youtube.com/watch?v=Y1ok12gc92k
http://www.imdb.com/title/tt0120458/
Vis hele sitatet...
der var den, tusen takk !!
Leter etten en film som handler om at en gutt blir kiddnappet pågrunn av at broren hans har mye dop på rommet sitt, så ei jente og en gutt skal få denne gutten til og skaffe dopet om jeg ikke husker feil.. broren er også død tror jeg. Husker ikke så mye så er litt vanskelig og forklare, noen som har sett en film som høres ut som denne?
leta etter en film, trodde den het humlesen. Finner ikke filmen men er ganske sikker på at hovedpersonen heter homlesen, er en barnefilm der han er 100% vims, er en film som heter homlesen i kattebyene, sikkert mange som har sett den.
Men etter ett par googles fant jeg ut det ikke var homlesen han het. Er noe lignende Noen som vet?
Sitat av viste19 Vis innlegg
leta etter en film, trodde den het humlesen. Finner ikke filmen men er ganske sikker på at hovedpersonen heter homlesen, er en barnefilm der han er 100% vims, er en film som heter homlesen i kattebyene, sikkert mange som har sett den.
Men etter ett par googles fant jeg ut det ikke var homlesen han het. Er noe lignende Noen som vet?
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Fritjof_Fomlesen
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Kom akkurat på en film jeg så for mange herrens år siden som jeg kunne tenkt å se igjen.
Hva den handler om husker jeg ikke/skjønte jeg ikke da jeg så den, men jeg skal prøve så godt jeg kan å forklare:
Det er en mann som sitter på et kontor (eller noe lignende) og du hører kun stemmen hans som en fortellerstemme stort sett. Scenen der han sitter på kontoret gjentar seg flere ganger i filmen, men blir litt lengre jo lenger ut i filmen du kommer. Det er også en del scener der denne mannen sitter i lotusstilling (for de som ikke vet hva det er ) mens han svever oppover et tre. I disse scenene minner han om en monk/aang fra avatar serien.

Det er alt jeg husker, men håper på å få vite hva filmen heter
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om det er denne du mener, men bør uansett ses av alle :

http://www.imdb.com/title/tt0414993/
Lurer på en gammel film, sannsynligvis fra 90-tallet som jeg husker jeg så hos en venn når jeg var liten. Den handler om 3 søsken som har blitt undervist av en gammel mann siden de var, det er en 2 gutter den ene er yngst og den ene nest yngst trur jeg, og ei jente som da er eldst. De drar på en tivoli der det er et show med en kjent TV action type. På tivoliet er det også en del bad guys som ska ødelegge ett eller annet elns, og de ungene møter da på de skurkene.
Mer husker jeg dessverre ikke, håper noen av dere vet hvilken film jeg tenker på

Sitat av svidl Vis innlegg
Lurer på en gammel film, sannsynligvis fra 90-tallet som jeg husker jeg så hos en venn når jeg var liten. Den handler om 3 søsken som har blitt undervist av en gammel mann siden de var, det er en 2 gutter den ene er yngst og den ene nest yngst trur jeg, og ei jente som da er eldst. De drar på en tivoli der det er et show med en kjent TV action type. På tivoliet er det også en del bad guys som ska ødelegge ett eller annet elns, og de ungene møter da på de skurkene.
Mer husker jeg dessverre ikke, håper noen av dere vet hvilken film jeg tenker på
Vis hele sitatet...
Fant det ut, var "3 ninjas: high noon at mega mountain"
Sitat av Omaha Vis innlegg
Vet ikke helt om det er denne du mener, men bør uansett ses av alle :

http://www.imdb.com/title/tt0414993/
Vis hele sitatet...

Det var den Tusen takk ^^,
Leter etter en film der handlingen foregår i ett fengsel.
De innsatte kjører modifiserte biler med våpen på!
De skal drepe hverandre, og jeg TROR at de som vinner slipper ut...

Vet ikke om denne har komt ut ennå, for det jeg så var en trailer for en god stund siden..
Sitat av Totalli Vis innlegg
Leter etter en film der handlingen foregår i ett fengsel.
De innsatte kjører modifiserte biler med våpen på!
De skal drepe hverandre, og jeg TROR at de som vinner slipper ut...

Vet ikke om denne har komt ut ennå, for det jeg så var en trailer for en god stund siden..
Vis hele sitatet...
Death Race. http://www.imdb.com/title/tt0452608/