Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 626498
Dere har begge rett, takk skal dere ha!
Heisann, jeg leter etter en krigsfilm (noe usikker på hvilken krig men tror det var ww1 eller ww2).
Det er kanskje 6-7 år siden jeg så denne filmen, og jeg husker ikke mye av den, men ca slik var plotet:
Soldater deserterer (rømmer) fra krigen, og søker ly i ei hytte eller et hus i skogen, og de møter fiendtlige soldater som også har desertert. Tror det skjedde på vinteren, kan ha vært på østfronten, men skal ikke slå fast noe med sikkerhet.

De blir etterhvert kjent med hverandre i denne hytta de bor i, men det oppstår også noe drama, så vidt jeg husker.
Blant annet pga at en soldat ser en medalje som en av de andre soldatene har stjålet fra døde.
Noen som har noen forslag?
Har lett etter denne filmen lenge, og har søkt mye på imdb, men finner den ikke
Sitat av AleXzorZ Vis innlegg
Heisann, jeg leter etter en krigsfilm (noe usikker på hvilken krig men tror det var ww1 eller ww2).
Det er kanskje 6-7 år siden jeg så denne filmen, og jeg husker ikke mye av den, men ca slik var plotet:
Soldater deserterer (rømmer) fra krigen, og søker ly i ei hytte eller et hus i skogen, og de møter fiendtlige soldater som også har desertert. Tror det skjedde på vinteren, kan ha vært på østfronten, men skal ikke slå fast noe med sikkerhet.

De blir etterhvert kjent med hverandre i denne hytta de bor i, men det oppstår også noe drama, så vidt jeg husker.
Blant annet pga at en soldat ser en medalje som en av de andre soldatene har stjålet fra døde.
Noen som har noen forslag?
Har lett etter denne filmen lenge, og har søkt mye på imdb, men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Det høres ut som plottet i en bok jeg har lest. Husker dessverre ikke forfatteren eller tittel. Russiske soldater, den ene såret i beinet. Drama i hytta, men tror de ble venner mot slutten. Hadde vært moro å se det eller noe liknende på film
Sitat av AleXzorZ Vis innlegg
Heisann, jeg leter etter en krigsfilm (noe usikker på hvilken krig men tror det var ww1 eller ww2).
Det er kanskje 6-7 år siden jeg så denne filmen, og jeg husker ikke mye av den, men ca slik var plotet:
Soldater deserterer (rømmer) fra krigen, og søker ly i ei hytte eller et hus i skogen, og de møter fiendtlige soldater som også har desertert. Tror det skjedde på vinteren, kan ha vært på østfronten, men skal ikke slå fast noe med sikkerhet.

De blir etterhvert kjent med hverandre i denne hytta de bor i, men det oppstår også noe drama, så vidt jeg husker.
Blant annet pga at en soldat ser en medalje som en av de andre soldatene har stjålet fra døde.
Noen som har noen forslag?
Har lett etter denne filmen lenge, og har søkt mye på imdb, men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Høres litt ut som "DEFIANCE" men den tror jeg er av litt nyere kaliber.
Sitat av Tengel Vis innlegg
Det høres ut som plottet i en bok jeg har lest. Husker dessverre ikke forfatteren eller tittel. Russiske soldater, den ene såret i beinet. Drama i hytta, men tror de ble venner mot slutten. Hadde vært moro å se det eller noe liknende på film
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg tror faktisk det var noe med et skadet bein i filmen også!
Sikkert en bok som har blitt laged film av, men da var det bare å finne navn på evt bok eller selve filmen da
Ikke en film, men en barne tv serie jeg leter etter.

Husker nesten ingenting, men det var en gutt/20-30 årene som hadde en hund.(hvit tror jeg)
lurer ikke på om han hadde ett annet kjeledyr også...

tror at i en av episodene var de på en båt som lå ved en havn.

Jeg husker virkelig ingenting, men jeg har ett bildet i hodet åssen mannen så ut.

det er tegneserie, og jeg tror de ''bekjempet'' kriminelle..

Huser egentlig ikke mere, men mulig den mannen hadde en rød(?) genser på seg, men er ikke sikker.

Jeg digga det når jeg var liten ihvertfall, var vell rundt 1999(?) ca.
Sist endret av kdc_hero; 4. mai 2010 kl. 22:37.
Mann med hvit hund som bekjemper kriminelle høres jo litt ut som Tintin, men det er vel ikke det?
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Mann med hvit hund som bekjemper kriminelle høres jo litt ut som Tintin, men det er vel ikke det?
Vis hele sitatet...
Du er min gud!
Det var det, tusen takk!
Sitat av AleXzorZ Vis innlegg
Heisann, jeg leter etter en krigsfilm (noe usikker på hvilken krig men tror det var ww1 eller ww2).
Det er kanskje 6-7 år siden jeg så denne filmen, og jeg husker ikke mye av den, men ca slik var plotet:
Soldater deserterer (rømmer) fra krigen, og søker ly i ei hytte eller et hus i skogen, og de møter fiendtlige soldater som også har desertert. Tror det skjedde på vinteren, kan ha vært på østfronten, men skal ikke slå fast noe med sikkerhet.

De blir etterhvert kjent med hverandre i denne hytta de bor i, men det oppstår også noe drama, så vidt jeg husker.
Blant annet pga at en soldat ser en medalje som en av de andre soldatene har stjålet fra døde.
Noen som har noen forslag?
Har lett etter denne filmen lenge, og har søkt mye på imdb, men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det er A Midnight Clear
Så bare omtrent halvparten av filmen, noe av det som skjedde av det jekk fikk var at 5-6 personer ble lagt på noen "bord" i en drakt som gjorde at de ble sendt til en drømme verden. Den ene scenen så han en dame som satt midt utpå en åker, samt 3-4 kopier av denne dama på rekke og rad som begynte og hviske noe til ham. I et annet tilfelle ble han lagt på et bord mens han var i drømmen, og en uhyggelig mann klippet et lite snitt i magen hans, og "sveivet" ut tarmene på ham.

HJELP meg til og finne tittelen!
Det er en film jeg leter etter, vet ikke når den er gitt ut eller hvem som spiller i den. Så ikke hele filmen, husker bare at jeg så en del av den hos kompisen min .

Så, det den handler om; Det er 5-6 personer (Husker ikke) som er på en båt, en yacht, og som hopper ut i sjøen for å bade. Så finner de ut at de ikke har tatt ned stigen, som leder til at de ikke kommer opp. Hvis ikke jeg husker feil, så er det bare 2 personer igjen, en gutt og en jente. Tittelen huskes å være Drift, Draft eller noe i den duren.

Takker på forhånd
Så bare omtrent halvparten av filmen, noe av det som skjedde av det jekk fikk var at 5-6 personer ble lagt på noen "bord" i en drakt som gjorde at de ble sendt til en drømme verden. Den ene scenen så han en dame som satt midt utpå en åker, samt 3-4 kopier av denne dama på rekke og rad som begynte og hviske noe til ham. I et annet tilfelle ble han lagt på et bord mens han var i drømmen, og en uhyggelig mann klippet et lite snitt i magen hans, og "sveivet" ut tarmene på ham.

HJELP meg til og finne tittelen!
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Det er en film jeg leter etter, vet ikke når den er gitt ut eller hvem som spiller i den. Så ikke hele filmen, husker bare at jeg så en del av den hos kompisen min .

Så, det den handler om; Det er 5-6 personer (Husker ikke) som er på en båt, en yacht, og som hopper ut i sjøen for å bade. Så finner de ut at de ikke har tatt ned stigen, som leder til at de ikke kommer opp. Hvis ikke jeg husker feil, så er det bare 2 personer igjen, en gutt og en jente. Tittelen huskes å være Drift, Draft eller noe i den duren.

Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
Open water?..
http://www.imdb.com/title/tt0470055/...ments?start=40
du vet ikke tilfeldigvis svaret på den jeg er ute etter heller vel?
Sitat av BengtÆrne Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er det ja, takker for svar

Kommer nok til å pisse på meg ikveld
Sitat av kornmo22 Vis innlegg
Så bare omtrent halvparten av filmen, noe av det som skjedde av det jekk fikk var at 5-6 personer ble lagt på noen "bord" i en drakt som gjorde at de ble sendt til en drømme verden. Den ene scenen så han en dame som satt midt utpå en åker, samt 3-4 kopier av denne dama på rekke og rad som begynte og hviske noe til ham. I et annet tilfelle ble han lagt på et bord mens han var i drømmen, og en uhyggelig mann klippet et lite snitt i magen hans, og "sveivet" ut tarmene på ham.

HJELP meg til og finne tittelen!
Vis hele sitatet...
Hørtes litt ut som Hostel-filmene.
Sitat av kornmo22 Vis innlegg
Så bare omtrent halvparten av filmen, noe av det som skjedde av det jekk fikk var at 5-6 personer ble lagt på noen "bord" i en drakt som gjorde at de ble sendt til en drømme verden. Den ene scenen så han en dame som satt midt utpå en åker, samt 3-4 kopier av denne dama på rekke og rad som begynte og hviske noe til ham. I et annet tilfelle ble han lagt på et bord mens han var i drømmen, og en uhyggelig mann klippet et lite snitt i magen hans, og "sveivet" ut tarmene på ham.

HJELP meg til og finne tittelen!
Vis hele sitatet...
Er det: The Cell ?
Sist endret av Butchern; 13. mai 2010 kl. 06:59.
ja tusentakk!
Jeg ser etter en serie.
Jeg tror den gikk på tv-norge for noen mnd siden, kanskje et år eller noe.
Husker ikke veldig mye av selve serien, ingen navn eller noe. Men litt av handligen klarte jeg jeg å få med meg
Det er aliens som har en skummel plan over å ta over jorden(tror jeg). Dette gjør de ved å "ta over" drømmene til folk. sort of.. Så etter du har blitt infisert med alien-brainwash-metode drømmer du om krystaller. En skog av krystaller tror jeg. En del av menneskeheten har funnet ut av dette og vil stoppe de slemme aliensa, denne organisasjonen tror jeg heter Treasure Chest eller noe.

Håper noen klarer å tolke mine tanker rundt denne serien og kan finne et navn
Hvilken film er dette: jeg tror det er en dame som kjører trailer og jeg tror hun kjrer ned alle eller alle politi jeg tror filmen heter noe med black snake eller snake skin eller noe sånt jeg tror den er litt gammel men har ikke anelse
hvilken film er dette : er en tunell i (new york) ? som blir sperret eller noe sånnt og på slutten kommer dem opp i sjøen elns :P husker ganske lite
Sitat av magnus3k Vis innlegg
hvilken film er dette : er en tunell i (new york) ? som blir sperret eller noe sånnt og på slutten kommer dem opp i sjøen elns :P husker ganske lite
Vis hele sitatet...
Daylight?

http://www.imdb.com/title/tt0116040/
jess takk for raskt svar :P
Sitat av magnus3k Vis innlegg
hvilken film er dette : er en tunell i (new york) ? som blir sperret eller noe sånnt og på slutten kommer dem opp i sjøen elns :P husker ganske lite
Vis hele sitatet...
Link til IMDB.

atlef.
Sist endret av atlef; 15. mai 2010 kl. 08:18. Grunn: vel sent ute med den ser jeg. :-)
Jeg tenkte kom på en film forrige dagen som jeg ikke kommer på hva heter.
Jeg mener den handler om et ekperiment som går feil(på et stort forskningsanlegg). Resultatet er en liten jente som rømmer(delevis med tog). Hun er som følge av eksperimentet mutert og blir veldig fort voksen.
Et etterforkings-team blir satt på saken og hun blir til slutt tatt av dage i et underjordisk hulesystem under en stor bygning.

Håper noen skjønner hva jeg snakker om
Sitat av espentf Vis innlegg
Jeg tenkte kom på en film forrige dagen som jeg ikke kommer på hva heter.
Jeg mener den handler om et ekperiment som går feil(på et stort forskningsanlegg). Resultatet er en liten jente som rømmer(delevis med tog). Hun er som følge av eksperimentet mutert og blir veldig fort voksen.
Et etterforkings-team blir satt på saken og hun blir til slutt tatt av dage i et underjordisk hulesystem under en stor bygning.

Håper noen skjønner hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Er det Splice, så en trailer på youtube som høres ut som det du beskriver
http://www.imdb.com/title/tt1017460/
Sitat av espentf Vis innlegg
Jeg tenkte kom på en film forrige dagen som jeg ikke kommer på hva heter.
Jeg mener den handler om et ekperiment som går feil(på et stort forskningsanlegg). Resultatet er en liten jente som rømmer(delevis med tog). Hun er som følge av eksperimentet mutert og blir veldig fort voksen.
Et etterforkings-team blir satt på saken og hun blir til slutt tatt av dage i et underjordisk hulesystem under en stor bygning.

Håper noen skjønner hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Høres ut som Species
Søker etter en Tv-serie for en venn av meg.

«Jorden blir møtt av UFOer over store byer over hele verden. Det er utenomjordiske vesen, som ligner på oss, som kommer for å besøke oss for å vise oss sin teknologi og hjelpe til med helbereding av sykdommer. Opp i alt dette er det noen som starter en motstandsbevegelse mot dette da de ikke tror de er så behjelpelige som de sier de er, noe som det også viser seg at de hadde rett i.»
Sitat av waf Vis innlegg
Søker etter en Tv-serie for en venn av meg.

«Jorden blir møtt av UFOer over store byer over hele verden. Det er utenomjordiske vesen, som ligner på oss, som kommer for å besøke oss for å vise oss sin teknologi og hjelpe til med helbereding av sykdommer. Opp i alt dette er det noen som starter en motstandsbevegelse mot dette da de ikke tror de er så behjelpelige som de sier de er, noe som det også viser seg at de hadde rett i.»
Vis hele sitatet...

Serien V?

http://www.imdb.com/title/tt1307824/
Kan virke slikt, ja.

Tror vi starter med miniserien og sesong 1 fra 1983-1985 før vi går løs på 2009 innspillingen av serien.
Sitat av waf Vis innlegg
Kan virke slikt, ja.

Tror vi starter med miniserien og sesong 1 fra 1983-1985 før vi går løs på 2009 innspillingen av serien.
Vis hele sitatet...
Oi! Kan dere lage en liten V tråd etterpå og fortelle litt om hva dere syntes?
Sitat av Herremann Vis innlegg
Høres ut som Species
Vis hele sitatet...
Ah, helt riktig. Tusen takk
Hei, såg en film i dag på en kanal jeg ikke husker . Filmen handlet om politistyrke i rio de janeiro. Filmen lignet veldig på city of men og city of god . Noe som hvet hva den hetter ? har utrolig lyst å laste den ned !!!
Sitat av painmaster Vis innlegg
Hei, såg en film i dag på en kanal jeg ikke husker . Filmen handlet om politistyrke i rio de janeiro. Filmen lignet veldig på city of men og city of god . Noe som hvet hva den hetter ? har utrolig lyst å laste den ned !!!
Vis hele sitatet...

kan det være denne?

http://www.imdb.com/title/tt0861739/
Ganske gammel film. Husker jeg så den da jeg var drittunge. Var en kinesisk mann kledd i tradisjonell kjolelignende klær. Han har en lapp i panna som må være der for at han ikke skal angripe folk. Hvis man fjerner lappen fra panna, så angriper han og dreper folk med henda og de lange neglene. han hopper utrolig høyt, kanskje 2 meter? Lager en kattelyd når han angriper. KHHHHHHHHHHHHHHHHH-lyd. Noen som kan hjelpe? Takker for svar
Tror dette er åpningscenen i filmen, føler det er Jim Carrey eller kanskje bare noen som minner i stilen. Uansett, hovedpersonen har en elendig dag fra morgenen av og alt går totalt på trynet. Husker ikke helt detaljene men husker at vår mann er totalt fed up etter mye utur, det ender med at noen setter seg inn i bilen hans og forsøker å rane fyren. På dette tidspunktet gir fyren så totalt faen og svarer noe sånt som "you picked the wrong guy on the wrong fucking day..."

Nei det er ikke bruce almighty, sjekket nettopp den ut.
Sitat av breez Vis innlegg
Tror dette er åpningscenen i filmen, føler det er Jim Carrey eller kanskje bare noen som minner i stilen. Uansett, hovedpersonen har en elendig dag fra morgenen av og alt går totalt på trynet. Husker ikke helt detaljene men husker at vår mann er totalt fed up etter mye utur, det ender med at noen setter seg inn i bilen hans og forsøker å rane fyren. På dette tidspunktet gir fyren så totalt faen og svarer noe sånt som "you picked the wrong guy on the wrong fucking day..."

Nei det er ikke bruce almighty, sjekket nettopp den ut.
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0119807/
Nothing to Lose, med Martin Lawrence?
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg ser etter en serie.
Jeg tror den gikk på tv-norge for noen mnd siden, kanskje et år eller noe.
Husker ikke veldig mye av selve serien, ingen navn eller noe. Men litt av handligen klarte jeg jeg å få med meg
Det er aliens som har en skummel plan over å ta over jorden(tror jeg). Dette gjør de ved å "ta over" drømmene til folk. sort of.. Så etter du har blitt infisert med alien-brainwash-metode drømmer du om krystaller. En skog av krystaller tror jeg. En del av menneskeheten har funnet ut av dette og vil stoppe de slemme aliensa, denne organisasjonen tror jeg heter Treasure Chest eller noe.

Håper noen klarer å tolke mine tanker rundt denne serien og kan finne et navn
Vis hele sitatet...

Threshold (2005) http://www.imdb.com/title/tt0460686/
Sitat av STOREida Vis innlegg
http://www.imdb.com/title/tt0119807/
Nothing to Lose, med Martin Lawrence?
Vis hele sitatet...
Genialt! dejavu, jeg begynte å lure på om jeg hadde drømt de greiene men det vises i traileren den bil-ran scenen http://www.youtube.com/watch?v=jLTpUoO578U Gudd stuff! thanks
Jeg leter etter en svensk heste film.
Den handler om en hest som blir sendt til slakteriet.
Å ei jente som redder den fra å bli slaktet å rømmer til skogen med hesten.

Rettelse, jeg leter IKKE etter denne.

Er fuckings mye mas av kjæresten.....
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Jeg leter etter en svensk heste film.
Den handler om en hest som blir sendt til slakteriet.
Å ei jente som redder den fra å bli slaktet å rømmer til skogen med hesten.

Rettelse, jeg leter IKKE etter denne.

Er fuckings mye mas av kjæresten.....
Vis hele sitatet...
Sherdil? http://www.imdb.com/title/tt0120822/
Heisann, prøver å finne en film jeg så for noen år siden.

Den starter med at en hvit familie skal kjøre en tur og en i familien har med seg et kamera og filmer kjøreturen helt til de kjører i et dårlig nabolag og får bilen/kameraet stjelt av en gjeng, derfra tar en i gjengen kameraet og filmer det som skjer i værdagen til disse "gangsterne"

Noen som vet?
Så en film på tv for en stund tilbake, kan nevne det jeg husker fra filmen.

Jeg så ikke filmen fra starten, så jeg vet ikke helt hva den handler om, men det er mafia innblandet, og jeg tror det er snakk om 4 stykker som klarer å rote seg bort i noe mafia, vet ikke om de er mafia selv eller hva situasjonen er.

Det som kan hjelpe mest er et klipp jeg husker godt fra filmen.. helt på slutten sitter det en mann på en kaffe/bar veldig øde ute i en ørken, plutselig kommer det en rekke med limousiner som er proppet med mafia. Mafia'n har maskingevær alle sammen, og skyter og skyter mot bygningen. Mannen som sitter innenfor er fult klar over at de har ankommet osv før de begynner og skyte, og vet att nå er det over og ut.

Mener også å huske att tittelen har noe med "brother" eller"brothers".

Takker for svar
Jeg er ute etter en film, regner med den var Amerikansk. Handlet om en familie som enten var på vei hjem ifra et Juleselskap eller på vei til et, husker ikke helt.

Uansett, de kjørte bil for å komme dit, mor far sønn og datter hvis jeg ikke husker feil. Men de kom aldri frem, kjørte og kjørte, men kom ikke noen steder. Og etterhvert startet de å kjenne igjen steder, at det hadde kjørt der før på samme turen.

Husker ikke om de noengang kom frem eller ei, men det var vel en slags skrekkfilm. Ikke spesielt bra, tror jeg så den på showtime en gang

Noen som vet hvilken film dette er?
Den så jeg sjøl her en dag sånn i bakgrunn til ærbe, husker såklart ikke hva den het. Jævla drittkanal SHOWTIME Caven er altså, house of the dead og cabbinfever går jo på rullett åtte dager i uka
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
Så en film på tv for en stund tilbake, kan nevne det jeg husker fra filmen.

Jeg så ikke filmen fra starten, så jeg vet ikke helt hva den handler om, men det er mafia innblandet, og jeg tror det er snakk om 4 stykker som klarer å rote seg bort i noe mafia, vet ikke om de er mafia selv eller hva situasjonen er.

Det som kan hjelpe mest er et klipp jeg husker godt fra filmen.. helt på slutten sitter det en mann på en kaffe/bar veldig øde ute i en ørken, plutselig kommer det en rekke med limousiner som er proppet med mafia. Mafia'n har maskingevær alle sammen, og skyter og skyter mot bygningen. Mannen som sitter innenfor er fult klar over at de har ankommet osv før de begynner og skyte, og vet att nå er det over og ut.

Mener også å huske att tittelen har noe med "brother" eller"brothers".

Takker for svar
Vis hele sitatet...

Ut fra tittelen er det kanskje Four Brothers, men ut fra handlingen du nevnte hørtes det ut som Hoffa med Jack Nicholson
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg rakk akkurat å få med meg slutten på en film for en stund siden. Det jeg fik med meg var at det var to innsatte i et fengsel som hadde gjort et veddemål eller noe i den dur, med de klassiske vaktene som elsket å se fanger drepe hverandre. Disse to var tydeligvis egentlig venner, fordi de la en plan for å komme seg unna ved å bruke et kjemikalie som de ble fortalt om av en annen innsatt, som blant annet inneholdt en form for dyreavføring, så vidt jeg husker. Etter å ha sloss en stund, med smuglede skrutrekkere og lignende, og vakter og fanger heiende, trekker de frem hver sin sprøyte og stikker hverandre.

Begge to faller sammen i løpet av kort tid.. Filmen hopper deretter til begravelsen av disse to, på en vanlig kirkegård. Etter begravelsen blir en mann igjen. Han venter til kvelden og graver så opp han ene. Han lever.

Kjemikaliet de lagde hadde satt dem begge i dypt koma. De diskuterer litt hvor vidt de skal gidde å grave opp han andre, men de ender med å gjøre det. Alle setter seg i en bil og kjører vekk...
The end!

Noen ideer?

Edit: Veddemålet eller hva det var, var at de skulle drepe hverandre...
Sist endret av Ffojt; 12. juni 2010 kl. 18:25.
Det er en gammel film, Minnet litt om animasjon, men dukker var det kanskje som var med. Den handla om at en sykkelreparatør lagde en bil som han fikk betalet av en oljesjeik til å lage. Han bor i ett hus med en pelsdått og en fuglaktig sak. Han skal vinne race med bilen sin, men noen har ødelagt noe greier under dashbordet.

Takk på forhånd
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg rakk akkurat å få med meg slutten på en film for en stund siden. Det jeg fik med meg var at det var to innsatte i et fengsel som hadde gjort et veddemål eller noe i den dur, med de klassiske vaktene som elsket å se fanger drepe hverandre. Disse to var tydeligvis egentlig venner, fordi de la en plan for å komme seg unna ved å bruke et kjemikalie som de ble fortalt om av en annen innsatt, som blant annet inneholdt en form for dyreavføring, så vidt jeg husker. Etter å ha sloss en stund, med smuglede skrutrekkere og lignende, og vakter og fanger heiende, trekker de frem hver sin sprøyte og stikker hverandre.

Begge to faller sammen i løpet av kort tid.. Filmen hopper deretter til begravelsen av disse to, på en vanlig kirkegård. Etter begravelsen blir en mann igjen. Han venter til kvelden og graver så opp han ene. Han lever.

Kjemikaliet de lagde hadde satt dem begge i dypt koma. De diskuterer litt hvor vidt de skal gidde å grave opp han andre, men de ender med å gjøre det. Alle setter seg i en bil og kjører vekk...
The end!

Noen ideer?

Edit: Veddemålet eller hva det var, var at de skulle drepe hverandre...
Vis hele sitatet...
lets go to prison tror jeg.
Sitat av Brynjulv Vis innlegg
Det er en gammel film, Minnet litt om animasjon, men dukker var det kanskje som var med. Den handla om at en sykkelreparatør lagde en bil som han fikk betalet av en oljesjeik til å lage. Han bor i ett hus med en pelsdått og en fuglaktig sak. Han skal vinne race med bilen sin, men noen har ødelagt noe greier under dashbordet.

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Flåklypa Grand Prix.