Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1198
Anonym bruker
"Ferdig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, har ett pretty stort problem, går på stikkprøver hos legen 4 ganger i året, var så lur å tok emma på lørdag natt til søndag. Og blir jeg caught tar de førerkortet. Som jeg har skjønt er det mulig å utvanne alt utenom THC, er det ikke sånn? Om jeg drikker 5 liter noen timer før prøven, kan de da finne mdma i det eller hva tenker dere?
Har høy forbrenning pluss at jeg går på testo og trenbolone (steroider), så forbrenningen min er veldig høy... hmmm

Takk for innspill, hilsen bekymret 24-åring
Jeg går også på prøver egentlig kvartalsvis, men velger selv å ta det ukentlig for å klare holde meg i skinnet. Jeg havna utpå på cola bønner og pepper en gang for mnds tid siden, og skulle ta prøve etter en uke. Da hadde jeg litt noia og drakk så mye vann at den ble ugyldig pga for vannet ut. Det var intensjonen da jeg tenkte det er bedre at den blir kjent ugyldig enn at den slår ut positiv, tok bare ny prøve og den var negativ. Den ble ikke positiv av at den var ugyldig. Jeg vet ikke om legen var snill eller om den egentlig blir sett på som positiv om den blir kjent ugildig bra for vannet ut. Hun på legekontoren mente den var veldig tynn når jeg tok den og sa den kanskje var for utvannet, jeg unnskkyldte meg med at jeg hadde trent tidligere og drakk mye vann i forbindelse med treningen.
Anonym bruker
"Hylende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA er ikke i urinet ditt mer enn 42 timer. Kommer selvfølgelig an på hvor lenge du tura og hvor mye du tok. Drikk masse vann med sitron, det renser nyrene og blæra.. og som han andre sier over her, drikk mange liter før UP sånn at den heller blir ugyldig. Tviler sterkt på at det slår ut hvis du tok midre dose og dette var første gang på veldig lenge.
Anonym bruker
"Ferdig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA er ikke i urinet ditt mer enn 42 timer. Kommer selvfølgelig an på hvor lenge du tura og hvor mye du tok. Drikk masse vann med sitron, det renser nyrene og blæra.. og som han andre sier over her, drikk mange liter før UP sånn at den heller blir ugyldig. Tviler sterkt på at det slår ut hvis du tok midre dose og dette var første gang på veldig lenge.
Vis hele sitatet...
Var 100% clean fra før. Ikke tatt m’a på mange måneder, og jeg tok kanskje 0,45/0,5 g. Dessuten sies det at roidsa speeder opp metabolismen, ja... så håper jeg ligger godt ann, sammen med en del b12 vitaminer (som gjør urinet gult uansett hvor utvannet) må jeg ta en ny urinprøve etter en uke tar jeg den med glede, lol.
Takk for svar !
Den dosen du har tatt er jo 0,35-0,4 mer enn en normal dose.
Altså normaldose X ≈4
Da er det godt mulig det fortsatt er i urinen.
Sist endret av SkammeligNykter; 22. oktober 2018 kl. 15:51.
Anonym bruker
"Ferdig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Den dosen du har tatt er jo 0,35-0,4 mer enn en normal dose.
Altså normaldose X ≈4
Da er det godt mulig det fortsatt er i urinen.
Vis hele sitatet...
Usj. Ja da er utvanning eneste løsningen I guess....
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg tror ikke det blir noe stress