Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 821
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har rullet noen ganger opp gjennom årene, og får samme effekt. Jeg blir trist. Ingen energi. Bare veldig dyster i humøret. Dette blir jo veldig i kontrast med de jeg har rullet med, for de blir euforiske, energifylte, kjærlige og åpne.

Hvorfor skjer dette med meg?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Går du på andre medisiner? Er det noe spesielt du tenker på som gjør deg trist? Hvordan har du det ellers?

Ganske mange forskjellige ting som kan spille inn her, men har hørt som det meste annet i verden vil det alltid være enkelttilfeller av mennesker som reagerer annerledes enn de andre 99%. Har også en veninne som ut av det blå ble SUPERDEPPA første gang hun rullet. Hun klarte heller ikke forklare hvorfor hun bare satt og gråt.

Det er jo seretonin det handler om her først og fremst. Kanskje du har naturlig lav produksjon av seretonin feks?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av wormhole Vis innlegg
Går du på andre medisiner? Er det noe spesielt du tenker på som gjør deg trist? Hvordan har du det ellers?

Ganske mange forskjellige ting som kan spille inn her, men har hørt som det meste annet i verden vil det alltid være enkelttilfeller av mennesker som reagerer annerledes enn de andre 99%. Har også en veninne som ut av det blå ble SUPERDEPPA første gang hun rullet. Hun klarte heller ikke forklare hvorfor hun bare satt og gråt.

Det er jo seretonin det handler om her først og fremst. Kanskje du har naturlig lav produksjon av seretonin feks?
Vis hele sitatet...
Går ikke på medisiner, og har alltid et perfekt utgangspunkt før vi begynner. Jeg er alltid kjempeglad på forhånd, men det tar aldri feil; jeg blir trist. En helt egen tristhet også, jeg ser liksom mørkt på alt, vil bare gå å legge meg, kan irritere meg over småting.

Synes dette er så dumt. Har helt sluttet å rulle pga dette. Skulle virkelig ønske det var annerledes.
kanskje du er overfølsom for omgivelsene. Kanskje det ville gitt andre resultater alene
Jeg har hatt grei effekt på mdma noen få ganger etter disse gangene virker det ikke i det hele tatt på meg. Kjenner kanskje at jeg blir litt varm. Null magi og jeg har gitt opp.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått angst og panikk flere ganger på mdma, rart sant. For meg så kom det av tankesettet mitt, en slags angst for å få angst. Kanksje du forventer å bli lei deg når du tar MDMA nå, noe som gjør at det blir selvoppfølgende.