Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3729
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Innleder med å si at jeg har prøvd å google og bruke pilleidentifikasjonssider uten hell å det er derfor jeg skriver her.

Fikk kjøpt 10 slike i dag sammen med noen rivotril. Spist mye møkk rivotril og ekte rivotril så der bryr jeg meg bare ikke så mye, de er storst sett trygge uansett. De blå skal bl. annet deles med en venninne... For å identifisere om de er ekte så vil jeg gjerne høre med dere angående smak og konsistens og naturligvis så legger jeg ved noen bilder for identifisering.

Kun smakt litt på en for kontroll. Fargen var like knall blå på innsiden om ikke enda blåere (sikkert på grunn av slitasje utenpå pillen.) Smaken er ikke sterk, så det blir mer som synsing fra et vinsmakerkurs enn en faktisk kontroll.

Smaken var lett søtlig og hadde en svak mintsmak. Kort etterfulgt kom en moderat bitter smak som så ut til å forsvinne ganske raskt. Den smelter på tungen men den smelter sakte. Konsistensen er som hard pille, nærmest pulverkaktig - ikke like slimete og grøtete som visse andre piller kan være.

Utseende på flere av de ser nokså slitt ut, men jeg fikk de løst og jeg vet ikke hvordan de har blitt behandlet før jeg fikk de. I følge kameraten til venninnen min som solgte disse (og rivotrilene) til oss fortalte at de akkurat hadde testa dem for å sjekke om de var trygge, og han kunne fortelle at de fungerte. Jeg spiste en halv rivotril, og den virker helt ekte og smeller på en helt annen måte en gaterivotrilene også. Veldig fin var den også og den har den litt tynnere impregneringen og hardere å brekke opp så det kan jo være et godt tegn at disse kom fra samme kilde.

Her er noen fotografier fra både forifra, bakifra og et bilde som viser kanten på et av de mer velbevarte pillene.








Det jeg ønsker å vite er om disse er trygge, om det er 10mg diazepam i dem og hvor de kommer ifra.

Tusen takk for alle svar på forhånd. Skal ut nå i sosialt lag men kommer til å sjekke innom med telefonen ved jevne mellomrom. Liker ikke å poste når jeg er ruset så jeg skal unngå det ved mindre jeg føler det er en god grunn til det.
Mano 10 blåe 10 diazepam(valium) er fra thailand, handlet dem selv der, umulig for noen av oss og si om de er falsk press, men har vært mange advarsler spesielt i statene om heroin inneholdig "10mg valium"
Anonym bruker
"Ydmyket Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På tide med en samletråd for dette temaet kanskje, litt som med den om ecstacy-pillene? Ingen her kan vite hva det du har kjøpt inneholder, så da kan all synsingen kanskje isoleres til én tråd?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
En annen type, noen som har vært borti dem? Angivelig ifra østeuropa.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En annen type, noen som har vært borti dem? Angivelig ifra østeuropa.

Vis hele sitatet...
Apaurin made by KRKA, Slovenia
▼ ... over et år senere ... ▼
Var det 10 mg diazepam i dem? Ts