Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1384
Jeg lurer på om det finnes et godt videoredigerings-program til basic arbeid, som klipping og liming av klipp (cropping osv), samt muligens litt fade-ins osv mellom klippene. Jeg har lastet ned Lightworks, men dette var litt mer tungvindt enn jeg ønsker (I alle fall basert på førsteinntrykket, der jeg måtte se 2-3 introduksjonsvideoer kun for å vite hvordan en åpnet ting og tang).

Aller helst burde programmet være gratis, men dersom det finnes torrent og cracks til dem, så kan også disse vurderes.

jeg har ganske grei erfaring med Adobe Photoshop, så dersom Premiere følger litt av grensesnittet og lignende som Photoshop gjør, så kan jo dette kanskje funke?

Noen forslag?

På forhånd, takk.
Lightworks er rimelig likt Premiere Pro (og annen software i samme kategori), så hvis du sliter med Lightworks så burde du kanskje heller bare se et par flere tutorials på YouTube (og pugge tastatursnarveier) før du evt. prøver noe nytt..