Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2385
hei, hadde enn ganske heftig MDMA tur der jeg halisunerete noe voldsomt. og merket idag når jeg var på jobb at jeg kan starte og halisunere vis jeg vil. vis jeg stirer enn plass og fokuserer utvikler det til en klomp. jo lenger jeg holder på med dette jo større blir skyen. Det ser faktisk ut som enn sky som flyver avgårde. og for å være ærli synes jeg det er veldig facinerede. fargen er enten nordlysgrønn eller lyse blå. er dette noe farlig? er ikke noe som skjer med mindre jeg fremkaller det selv. men øynene mine blir svære blury og jeg får ondt i hode om jeg driver med dette lenge. Noen som vet noe om dette? eller som har hatt noe lignende?

takk på forhånd )
Om du bruker de syke dosene som du beskriver i ditt første innlegg så er det ikke spesielt at du opplever hallisunasjoner i timene etterpå. Jeg vil råde deg sterkt til å ta en laaang pause fra stoffet nå. Det er lett å brenne seg på mdma.
Sist endret av Mirage; 12. januar 2017 kl. 22:36.
sertifisert idiot
Heisann,
Jeg har også erfart halliser når dosene blir veldig høye(0.8g+ MDMA), og tror det er ganske normalt(Les, høye doser).
Har ikke opplevd halliser som kommer tilbake, men anbefaler deg å prøve å spise sunt de nærmeste dagene, samt å bevege seg så mye som mulig

Om det vedvarer så drar du til lege.

Lykke til!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann

Har du fortsatt hallusinasjoner? Det kan hende du har utviklet en mild form for HPPD som står for Hallucinogen Perception Persisting Disorder. Det er ikke noe farlig, men det betyr bare at hodet har kjørt seg litt. Har selv en mild versjon av hppd, men jeg er vant til det, hehe. Kan f.eks få etterbilder av ting jeg ser på tv'en hvis jeg ser på veggen etterpå, eller at ting henger litt igjen. Hvis ikke det forsvinner i løpet av en uke så hadde jeg chillan litt med drugs fremover. Spis sunt, tren og meditasjon er veldig bra for huet. Det er bare en tanke jeg har, det er ikke sikkert det feiler deg noe i det hele tatt. Håper det ordner seg dude.