Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 673
Hei, jeg prøver og installere diverese mods fra Nexus mod manager. Men får det ikke helt til.. Lurer på om noen her kan guide meg siden der ser ut som Nexus Mod Manager ikke funker lengre.

Prøver og laste ned mods'a fra denne videoen og har fulgt guiden her etter beste evne

Dette er hva jeg har gjort:

Jeg lastet ned alle mods, og extracted de i nedlastnings folderen. Siden jeg ikke hadde noe annet der ble det letteste valg.

Deretter tok jeg hele alle de extracta filene og flyttet til ESteam\steamapps\common\Skyrim\Data og la til scripts filene i den eksisterende script fila.

Jeg har lasta ned et par mods fra steam liberary tidligere. og det er kun disse modsene som funker for meg. Er det en stor prosess og installere mods?

Prøvde og laste ned NMM men den funker ikke for meg..

Ser ut som jeg fikk NMM til og fungere alikavell, installerte på nytt og prøvde igjen. Avventer svar.
Sist endret av kimandre92; 3. desember 2016 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må ikke extracte filene på egenhånd - du legger til .zip filene via nexus mod manager ved å trykke på "+"-tegnet.

Hvis det ikke fungerer nå så anbefaler jeg deg å evt. reinstallere skyrim slik at alt er 'rent' og legge til alle modsa via
nexus mod manager. Når du legger til script på egenhånd kan du fort overkjøre andre script som er viktig for mods som
har ~ samme funksjon.