Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 666
Hei! Håper noen som er litt mer kompetente enn meg kan hjelpe meg.

Dette har begynt ganske nylig, før spilte jeg CS:GO med en jevn FPS på ca 300, og det gjør jeg nå og, men etter ca 30 min begynner spillet å lagge. Helt ned i 15-30fps. Hvis jeg trykker escape for å åpne menyen ingame stopper hele spillet opp i et lite øyeblikk før menyen kommer opp. Trykker jeg esc kjapt igjen så menyen forsvinner øker FPSen instant med rundt 100 før den faller igjen etter et par minutter.

Spilte Rust tidligere i dag og det samme skjedde med Rust etter ca samme tid.

Har sjekka med Speccy og skjermkortet er oppe i ca 90 grader på dette punktet. Har lest andre steder at dette er normalt, men jeg vet ikke.

Er det noe jeg kan gjøre? Kan det være for mye støv? Har åpnet og sett, men ser ikke ut til å være så ille.

Takker for alle svar.kjipt å ikke kunne spille omtrent.

Jeg tar tilbake det med at det ikke var støv. Skrudde ut GPUen og det var tre sauer inni der. Satser på at det blir andre boller nå
Sist endret av seroto9n; 21. oktober 2016 kl. 20:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Temperatur har mye å si ja. Hvis det blirfor varmt så strupes kapasiteten for å redde hardware. Både på GPU og CPU.
Hadde også det samme problemet med Rust for et par dager siden. Du får satse på at det blir bedre nå, etter at du fjernet støvet.

Hvilken server spiller du på?
Googlelært
seroto9n's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
Temperatur har mye å si ja. Hvis det blirfor varmt så strupes kapasiteten for å redde hardware. Både på GPU og CPU.
Hadde også det samme problemet med Rust for et par dager siden. Du får satse på at det blir bedre nå, etter at du fjernet støvet.

Hvilken server spiller du på?
Vis hele sitatet...
Ja merker ingen problemer nå etter flere timers spilling. GPUen holder seg stabilt på maks 60-70grader.

Hopper bare rundt på moddede servere for tiden, har ikke slått meg til ro enda, men liker definitivt best å spille vanilla og bruke lang tid på å bygge en pen hytte