Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 827
Fant ut at jeg enkelt kan installere Transmisison (BT/BitTorrent klient) på en ReadyNAS, her en RND2000v1 ifg denne tråden.

Logg inn på administrasjonssiden til ReadyNAS. Oppdater ReadyNAS til siste oppdaterte firmware. Last opp eventuelle oppdateringer på samme side som om det skulle vært en firmware, den blir da lagt inn som en oppdatering til ReadyNAS og er tilgjengelig under installerte oppdateringen. Enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
For tid tilbake ble det skrevet en RSS nedlaster, kjent som Automatic, for denne klienten, men jeg har problem å oppdrive en nedlastbar lenke. Informasjon hentet med archive.org, men filen var ikke arkivert der - så jeg står fortsatt på bar bakke.

Fil: automatic_0.6.4-readynas-0.9.7.bin
Størrelse: 140.5 kB
MD5: 73a59810a75d31730301292981e790ea

Er det noen som kanskje er heldige og finner tak i denne filen? Gjerne del den, for jeg finner den ikke. Vil dette være en utdatert løsning, finns det en bedre løsning for meg å kjøre med ReadyNAS? Gjerne kom med tips!